Huuto.netin helmiä....
Kyllä on ihmisillä pokkaa :D
http://www.huuto.net/kohteet/brio-yhdistelma-vaunut/134382357
Kommentit (89)
Suostuisikohan tämä myyjä vaihtamaan hyvä kuntoiset yhdistelmä vaunut ÄIDIN KIELEN OPPI KIRJAAN YHDYS SANOISTA?!
että "vähän käytetyt". :)
Tuntuu kivalta sinun kommenttisi. Ostin helmikuussa -09 ne Briot vauvatalo Johannasta. Vauva syntyi maaliskuun lopulla ja jouduttiin sairaalaan syyskuussa. Päästiin sairaalasta nyt tammikuun lopulla, et kyllä mun mielestäni 7 ja puoli kuukautta käytetyt vaunut on VÄHÄN käytetyt. Vai oletko toista mieltä?????
Sillä kysyin hintaa, et aion ne vielä myydä eteenpäin.
Ovat Brion kombit merkiltään ja koska en ole ikinä ennen vaunuja myynyt (antanut kavereille), niin olisin kysellyt mielipiteitänne mitä sellaisista voi pyytää???????????
Onko niin helkkarin vaikea vastata nätisti?
kuten myös alkuperäisten vaunujen myyjältä,se oli vastannut huuto.netissä olevaan kysymykseen....
vähän käytetyt ollut kommentti noihin ekoihin huutonetin kärryihin. :) (En siis itse kommentoinut, mutta näin olettaisin.)
Itse olen isompia juttuja myydessäni katsonut suuntaa-antavaa hintaa huutonetin suljetuista ja siis kaupaksi menneistä kutakuinkin vastaavista kohteista; näkee ihan kivasti, millaiset hinnat ovat järkeviä.
Tuntuu kivalta sinun kommenttisi. Ostin helmikuussa -09 ne Briot vauvatalo Johannasta. Vauva syntyi maaliskuun lopulla ja jouduttiin sairaalaan syyskuussa. Päästiin sairaalasta nyt tammikuun lopulla, et kyllä mun mielestäni 7 ja puoli kuukautta käytetyt vaunut on VÄHÄN käytetyt. Vai oletko toista mieltä?????
Ovat Brion kombit merkiltään ja koska en ole ikinä ennen vaunuja myynyt (antanut kavereille), niin olisin kysellyt mielipiteitänne mitä sellaisista voi pyytää???????????
Joten vastauskaan ei ollut sinun viestiisi vaan ap:n viestiin.
Mee hoitoon oikeesti!!!!
Joten vastauskaan ei ollut sinun viestiisi vaan ap:n viestiin.Mee hoitoon oikeesti!!!!
ostaa itse itseltään, näppärä tyyppi.
Alm(koodi):lla on 2 palautetta samalta tyypiltä, jonka s-postiosoitteen alm(koodi) antoi gmailiin kysyjälle... huoh!
Alm(koodi):lla on 2 palautetta samalta tyypiltä, jonka s-postiosoitteen alm(koodi) antoi gmailiin kysyjälle... huoh!
mä löydän sieltä nimenomaan vain tollasta kamaa, josta huudellaan samaa tai korkeampaa hintaa kuin uusista vastaavista. Aloituksessa oli kyllä aika räikeä esimerkki.
Aikanaan koitin löytää vaunuja, totesin, että kannattaa ostaa uutena noilla hinnoilla (noh, saatiinkin sitten tutuilta ostaa oikeasti vähän käytetyt vaunut edullisesti).
Nyt koitan etsiä polkupyörää... ja taas totean, että kannattaa hakea uutena, kun hintaero on vain parikymppiä.
Ihme touhua... tutut tekevät sieltä tosi hienoja löytöjä pikkurahalla. Onko mussa siis jotain vikaa?
Ja, jos joku nyt haluaa nuo vaunut, jotka tossa aloituksessa on linkitetty, niin...
Meillä on ihan samanlaiset mummolavaunuina (maksoivat mummulle vissiin 15e), joten mä voin myydä ne satasella eteenpäin, jos joku tahtoo :D
joka päivä, ei riitä että kerran puolessa vuodessa käy kurkkaan löytyskö mitään hyvää ostettavaa.
En tiedä mietn onnistuit luulemaan, että se "vähän käytetty" kommentti oli sinulle, noista huutiksen romukärrystähän siinä tietysti puhuttiin.
Katsoisin noiden nykyisen hinnan uutena ja ottaisin n. puolet pois. Sillä voisi saada kaupaksi, jos on tosiaan uudenvaroinen. joku pitää silti kalliina. Uusissa kuitenkin värit ja muun saa valita mieleisekseen, ovat varmasti uudet ja puhtaat ja tulevat takuun kanssa. Siksi käytetyn hinta on aina uutta selvästi alempi, vaikka kunto olisikin priima.
Jotkut harvinaiset tai keräilykohteet tietysti erikseen.
teki mieli vielä kysyä että onko mennyt markat ja eurot sekaisin mutten viittiny ;)
-en ole perehtynyt huuto.netin saloihin, mutta ajattelin vaan, että jos vaimo myy ja mies haluaa just sen suksiboxin???
ne on ostettu 90 luvun alussa ja ne kiertää suvussa nyt parvekeraittaina. Ovat olleet 9.llä lapsella, eli kestää kyllä koko rahansa verran, mutta jos olis pakko moiset ostaa, en kyllä 10 euroa enempää maksais.
Joo, myyjä parka ei tajua yhtään että hakee kuuta taivaalta.
Mä sain just myytyä 2 isoa kassillista tavaraa. Kaikki meille tarpeettomia ja sain rahaa 140 euroa.
Taatusti suurin osa meni ns alakanttiin hinnan takia, jos olisin laittanut lähtöhinnan korkeammaksi ja olisin monta kertaa uusinyt ilmoituksia, olis kauppa voinut tuoda enemmän rahaa, mutta tärkeintä on että saa tyhjää tilaa ja tavarat menee käyttöön eikä täytä mun kaappeja.
Jos vaunujen myyjä nyt tiputtais vaikka 10 euroa per viikko, ehkä jossain vaiheessa tajuis mikä on homman nimi.
Tai joku vois laittaa hänelle tämän linkin...
No siis tässähän on ihan selvästi kyse aikuisista parikymppisistä ihmisistä, joilla on kaljarahat loppu. Ovat sitten eräänä työttömänä päivänä menneet käymään himassa (jos ovat sieltä jo pois muuttaneet) ja alkaneet vähän inventoimaan äidin aarteita. Sieltä on sitten löytynyt Pikku-Petterin vanhat vaunut ja turvakaukalot ja Petsku on päättänyt lyödä rahoiksi, perehtymättä itse sen enempää nykyiseen hintatasoon tai laatuun.
Itse ostin Huutiksesta pari vuotta vanhan turvakaukalon 12eurolla ja ihan liikkeestä upouudet hifiyhdistelmävaunut 350€, joten toivon että kukaan hintoihin perehtymätön ei mene höplään ja osta Pikku-Petterin tavaroita...