Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 35v esikoista odottavat / toivovat

08.04.2010 |

Uutena täällä. 37v ikää ja pitkä liitto miehen kanssa. Nyt vasta vauvaa yrittämässä ja mikäli tärppäsi heti kertalaakista, niin jouluvauva syntyisi. :-)

Käytin apteekin ovulaatiotestiä ja näytti vahvaa viivaa tuona iltana.

Tein clearblue digitaalisen testin viime sunnuntaina sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa (24vrk), negaa näytti.

Silti vahva tunne, että olen raskaana.

Turvotusta ja närästystä minulla on usein muutenkin, nyt lisäksi jo kolmisen viikkoa menkkakipuja reisillä ja alavatsalla. Ensin ihmettelin, että miten ne alkaa jo viikon etuajassa ja monta kertaa päivässä olen tarkistanut tilanteen, eipä vaan näy. Sen sijaan poikkeuksellisen runsas kirkkaanvalkoinen valkovuoto joka tuli menkkojen tilalta. Pikkuhousuja piti vaihtaa monet päivässä, nyt se alkaa rauhoittua.

Äkillisen kova pissahätä ja tavallista useammin, myös yöllä. Ja uutena myöskin jatkuva pieriminen ja röyhtäily.

(Kyllä, kyllä... olen lukenut ketjuja alkuraskauden oireista ja useimmat täsmäävät, rintojen aristusta tai kasvua en sen sijaan ole huomannut.) Mutta se alavatsassa oleva painontunne ja nippailu on koko ajan.

Minulla on toinen clearblue testi (viikkonäytöllä) odottamassa. Arvaisinkohan tehdä jo huomenaamulla. Menkat silloin 5pv myöhässä. Minulla hyvin säännöllinen kierto.

Saa tähän ketjuun muutkin kirjoitella, mutta olisi kiva tietää onko muitakin näin vanhoja ensiyrittäjiä.

Kommentit (4)

1/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips Marie-Helena!

Nuo oireesi kuulostavat kyllä lupaavalta. Lisää testejä vaan.

En nyt halua lannistaa toivoasi, mutta minulla oli aika samankaltaisia oireita kuin sinulla, paitsi ei ehkä tuota limavuotoa. Sain kaksi kertaa haamuviivatkin aikaiseksi mutta lopputulema oli kuitekin taas kerran nega. Minulle on siis tehty jo neljä inssiä ja aiemmilla kerroilla ei mitään oireita ollut, siksi toiveet heräsivätkin eikä nuo haamuviivat yhtään auttaneet asiassa. lääkäri arveli, että hedelmöittyminen on saattanut tapahtua, mutta ei vaan ole jaksanut sitten kiinnittyä kunnolla, siitä mahdollisesti nuo haamut.

Mutta toivon todella sinulle onnea ja plussatuulia. Kerrohan sitten miten kävi.

Vierailija
2/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin eilen uudestaan. Olen nyt RASKAANA! Ensimmäistä kertaa eläessäni. Toivottavasti kaikki sujuu kuten pitääkin ja terve vauva syntyisi sitten joulukuun puolivälissä!

Sinulle Eveliina toivon onnistumista!

Löytyykö muita "kypsempään ikään ehtineitä" esikoisen odottajia / yrittäviä?

p.s.

Monesti on ystävillä auttanut kun ei keskity liikaa jännittämään mahdollista raskautumista vaan uppoutuu johonkin kivaan harrastukseen, niin että stressi laukeaa ja on positiivinen mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein kovasti Marie-Helena!! :)

Olen itse 33-vuotias (34 loppuvuodesta), ja meillä toiveillaan myös esikoista. Pillerit loppuivat tällä viikolla, ja tyhjennysvuotoa nyt siis odottelen, jonka pitäisi alkaa maanantaina. Sen jälkeen täällä alkaa yritys, ja en voi kuin toivoa sormet ristissä yhtä näpsäkkää raskautumista kuin sulla kävi! :)

Vierailija
4/4 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea marie-Helena!!!

itse olen 38.v ja ennestään kyllä minulla on 18,12 ja 11.v lapset nyt haluisimme uuden mieheni kanssa vauvan ja ollaan yritetty jo 9kk eikä vaan kuulu, joka kerta kun kk alkaa olen aivan maassa ja mikään ei kiinnosta maailma pyörii vain tuon vauvahaaveen ympärillä!