Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Miten kuva liitetään hakemukseen???

Vierailija
08.04.2010 |

Siis kun kirjoitan cv ja lähetän sen sähköpostina niin kuinka minä sen kuvan siihen saan???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tarvitse sitä työssäsi.

Vierailija
2/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittenä varmaan cv:n lähetät?

laita kuva toiseksi liitteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään osaat käytää edes konetta jos et osaa liittee kuvaasi a) joko cv:in tai b) sähköpostiin erillisenä. Jestas.

Vierailija
4/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan minä nyt tarkoitan sitä, että kuva on cv:ssä, siis ei erillisenä liitteenä vaan valmiiksi oikeasssa kohdassa cv:tä. En kysynyt, että miten liite lähetetään vaan miten saan aikaiseksi sellaisen sivun, että siinä on sekä teksti että kuva.

ap

Vierailija
5/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cv:n olen tehnyt tavallisella Wordin tekstin- käsittelyllä ja siis siihen pitäisi saada kuva. Eikö kukaan osaisi konkreettisemmin auttaa.

ap

Vierailija
6/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan korkuiselta alueelta ja liitä kuva siihen. Oliskohan LISÄÄ -> KUVA -> TIEDOSTOSTA. Kun kuva tupsahtaa esiin, kuvan kulmissa olevista nuolista säädät sen oikean kokoiseksi.

Muista pitää alkuperäinen pohja tallessa kun alat säätämään...

Vierailija
7/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähettäisin cv:n kuvan kera ennemmin pdf-muodossa, jolloin sitä ei voi noin vain ronkkia. Jos vastaanottajallaan on wordissa ihan erilaiset asetuksen, voi huonolla tuurilla teksti ja kuva pomppia ihan miten sattuu (nimimerkillä kokemusta on...).

Olet ilmeisesti aika uuno tietokoneiden kanssa, kun täällä tällaista kyselet. Minä (en kyllä nörtti itsekään, mutta työn puolesta käytän konetta ihan arkisesti koko ajan) sinuna lataisin netistä ilmaisen Open Office -ohjelmapaketin ja käyttäisin sen Impress-ohjelmaa (tai Writer) siinä voi kuvat ja tekstit siirrellän erikseen just niihin kohtiin mitä haluaa ja tallennettani sen perusmuodossa painaisin yläreunan pdf-nappia ja lähettäisin cv:n kuvan kera pdf:nä. Jos se ei onnistu, niin sitten lähettäisin kuvan ennemmin erillisenä liitteenä.

kuvan korkuiselta alueelta ja liitä kuva siihen. Oliskohan LISÄÄ -> KUVA -> TIEDOSTOSTA. Kun kuva tupsahtaa esiin, kuvan kulmissa olevista nuolista säädät sen oikean kokoiseksi.

Muista pitää alkuperäinen pohja tallessa kun alat säätämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan