Minkälainen/pituinen oman tukan pitäisi olla, jos käyttää klipsipidennyksiä?
Mietin, että onko typerän näköistä kun oma tukkani on suurinpiirtein hartioita koskettava/hartioille ulottuva, takaa miltei suoraan leikattu mutta sivuilta kerrostettu.
Näyttääkö hassulta, jos tilaan pitkät klipsipidennykset ja isken ne tähän tukkaan? Miten pystyy "piilottamaan" rajaa, missä oma tukka menee, vai miten ne klipsit asennetaan, peittääkö se omaa tukkaa?
Kommentit (27)
Klipipidennykset toimii parhaiten, ei rasita hiuksia niin paljoa ja ainakin mun tukassa tosi luonnollisen näköiset
Tilaan itse nauhan 50cm (100e) ja käyn pidennysliikkeessä laitattamassa sen päähän (80e).
Nosto 3kk välein maksaa sen 80e. Mulle ei sopinut klipsit, jos hiukset jää takin alle tai joku ottaa kiinni, niin voivat valaht6aa, metallikohdat myös vilahtelee helposti.
ja onhan ne ihan ok, mut tulee kalliimmaksi. Klipseissä tykkään kun ne voi ottaa väillä poiskin, joissain tilanteissa on helpompaa et on lyhyempi tukka. Niin ja maksoin noista klipseistä 98e tilasin kans tuolta klipsipidennys.fi:stä ja kiinnityshän onnistuu itse. Mut nää on tosiaan niin makukysymyksiä et mikä pidennys sopii kenellekkin.
www.klipsipidennys.fi jos ei halua ulkomailta tilata.
klipsipidennys sopii hyvin suomalaiseen hiuslaatuun, jos on kovin kiharat hiukset luonnostaan niin joutuu suoristamaan että istuu pidennyksen kanssa mutta muuten ei pahemmin tarvii laitella et näyttää hyvältä,