Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ällöttääkö muita vanhan sperman haju?*

Vierailija
10.02.2015 |

Hyi olkoon. Ei se tuoreenakaan kukkasilta tuoksu, mutta minua erityisesti oksettaa vanhan sperman haju. Vaikka kuinka paikat pesee puuhien jälkeen, niin silti sitä jostain syystä jää pinpan onkaloihin. Sitten sitä seuraavana päivänä lörähtelee pöksyyn ja haju on hirveä. Kamalaa töissäkin kun sen haistaa itsekkin, varmaan haistaa muutkin jo 100 metrin päähän! Kohtalo tovereita?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:59"]Ite kyllä varmistan että kaikki on valunu pois ennenku lähen kotoa mihinkään. Putsaan käsisuihkulla ihan kunnolla. Ja joo sperma on kyllä järkyttävän hajusta, miksi se haisee siltä? [/quote] Niin minäkin pesen mutta ei auta :(

[/quote]

Minullakin on tuota ikävää, haisevaa lorahtelua seuraavana päivänä. Omana päättelynäni tulin siihen tulokseen, että tämä johtuu jotenkin taaksepäin kallistuneesta kohdustani (terkan mukaan toisilla naisilla kohtu nyt vain on sellainen). Se jotenkin varastoi osan spermaa ja luovuttaa sen nihkeästi vasta seuraavana päivänä. Luulen, että se on ollut hyvänä apuna myös raskaaksi tulossa: aina, kun annoimme lapselle tilaisuuden tulla, pam, olin samantien raskaana.

Vierailija
42/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo speku haisee tuoreenakin ihan mälliltä. Aina kun olen ejakuloinut monitorin edessä vessapaperiin, niin alan pidättää hengitystä ja juoksen vessaan lastipaperi kädessä, heitän sen pönttöön ja helpottuneena alan taas hengittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaahan vaan mitä se Sperma tuoksuu kun sitä valuu Anaalista!

Se on inhoittavan ruskeaa ja haisee kun vanha Raato!

Vierailija
44/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanha spermakin haisee paremmalle kuin teidän naisten "kalatiski" menkkojen jälkeen! :D

Vierailija
45/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:22"]

Voitteko kuvailla miltä sperma haisee?

[/quote]

Testosteronillehan se haisee, mutta nähtävästi testosteronissa on tietty merenelävien tuoksu! :D

Vierailija
46/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen sperma haisee koiranpaskalta jollain tasolla. Oksettava haju, varsinkin kun on muhinut aamuun asti pimperossa. Yöks.

Vierailija
47/53 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:59"]Ite kyllä varmistan että kaikki on valunu pois ennenku lähen kotoa mihinkään. Putsaan käsisuihkulla ihan kunnolla. Ja joo sperma on kyllä järkyttävän hajusta, miksi se haisee siltä? [/quote] Niin minäkin pesen mutta ei auta :(

[/quote]

Minullakin on tuota ikävää, haisevaa lorahtelua seuraavana päivänä. Omana päättelynäni tulin siihen tulokseen, että tämä johtuu jotenkin taaksepäin kallistuneesta kohdustani (terkan mukaan toisilla naisilla kohtu nyt vain on sellainen). Se jotenkin varastoi osan spermaa ja luovuttaa sen nihkeästi vasta seuraavana päivänä. Luulen, että se on ollut hyvänä apuna myös raskaaksi tulossa: aina, kun annoimme lapselle tilaisuuden tulla, pam, olin samantien raskaana.
[/quote]

Mälli ei mene kohtuun. Mällin siittiöt uivat kohdunsuun limassa sinne kohtuun ja sieltä munanjohtimiin. Se itte mälli pysyy ihan vaan emättimessä.

Vierailija
48/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:00"]

[/quote]

[/quote]

Mullakin on muuten taakse kallistunut kohtu! Ja olen myös tullut aina helposti raskaaksi! Sielunsisko! :D ap

Vierailija
49/53 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:22"]Voitteko kuvailla miltä sperma haisee?
[/quote]

Oksettavalle. Vanhoille tiskeille mutta x miljoona. Hyi hemmetti.

Vierailija
50/53 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Ei se tuoreenakaan kukkasilta tuoksu, mutta minua erityisesti oksettaa vanhan sperman haju. Vaikka kuinka paikat pesee puuhien jälkeen, niin silti sitä jostain syystä jää pinpan onkaloihin. Sitten sitä seuraavana päivänä lörähtelee pöksyyn ja haju on hirveä. Kamalaa töissäkin kun sen haistaa itsekkin, varmaan haistaa muutkin jo 100 metrin päähän! Kohtalo tovereita?

Hei, olen mieshenkilö ja itse taas pidän paljonkin sperman tuoksusta. Jos olen pidätellyt samoja spermoja useammankin viikon sisälläni ja sitten kun se purkautuu ulos niin silloin tuoksu on voimakkaampi. Jos saan yöllä siemensyöksyn tai jostakin muusta tahattoman ärsykkeen aiheuttamana esim, moottoripyörällä epätasaista tietä ajaessani.

Niin tuoksu juuri sillä siemensyöksyn hetkellä muistuttaa viemärikaasun hajua. Yöllä saadessani siemensyöksyn nukun kyllä spermaisissa pikkareissa aamun asti ja aamulla alapäästä tulee sellainen kalamainen / sillimäinen tuoksu.

Jos saan moottoripyörällä ajaessani tahattoman siemensyöksyn niin pysähdyn kyllä ja kuivailen alapäätäni paperilla ja pyyhkäisempä vielä Sawett Intim kosteuspyyhkeellä.

Mutta  kyllä se sperman tuoksu tuntuu siemensyöksyn jälkeen vielä useamman päivän alapäässäni ja tuoksu tuntuu kyllä vielä farkkujenkin lävitse.

Sperman tuoksu on mielestäni kalamainen / sillimäinen ja se on todella kiihoittavaa. Mielestäni aika samanlainen kuin pimpin kiihoittava tuoksu.

Luultavasti kumminkin kun se sperma sekoittuu pimpin kiimanesteisiin, eritteisiin niin silloin se spermalle ominainen tuoksu muuttuu jotenkin ?

Vierailija
51/53 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen mieshenkilö ja itse taas pidän paljonkin sperman tuoksusta. Jos olen pidätellyt samoja spermoja useammankin viikon sisälläni ja sitten kun se purkautuu ulos niin silloin tuoksu on voimakkaampi. Jos saan yöllä siemensyöksyn tai jostakin muusta tahattoman ärsykkeen aiheuttamana esim, moottoripyörällä epätasaista tietä ajaessani.

Niin tuoksu juuri sillä siemensyöksyn hetkellä muistuttaa viemärikaasun hajua. Yöllä saadessani siemensyöksyn nukun kyllä spermaisissa pikkareissa aamun asti ja aamulla alapäästä tulee sellainen kalamainen / sillimäinen tuoksu.

Jos saan moottoripyörällä ajaessani tahattoman siemensyöksyn niin pysähdyn kyllä ja kuivailen alapäätäni paperilla ja pyyhkäisempä vielä Sawett Intim kosteuspyyhkeellä.

Mutta  kyllä se sperman tuoksu tuntuu siemensyöksyn jälkeen vielä useamman päivän alapäässäni ja tuoksu tuntuu kyllä vielä farkkujenkin lävitse.

Sperman tuoksu on mielestäni kalamainen / sillimäinen ja se on todella kiihoittavaa. Mielestäni aika samanlainen kuin pimpin kiihoittava tuoksu.

Luultavasti kumminkin kun se sperma sekoittuu pimpin kiimanesteisiin, eritteisiin niin silloin se spermalle ominainen tuoksu muuttuu jotenkin ?

Jatkan vielä tuota edellistä kommenttiani. Kyllä se niin on että nuo sperman ja pimpistä valuvan sperman ja pimpin kiimanesteiden, eritteiden tuoksut kuuluvat yhdyntään ja ovat ihan normaaleja tuoksuja, päin vastoin olkaa onnellisia  nauttikaa niistä ja yhdynnästä.

Vierailija
52/53 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ainakin kuukauden pidättelyn jälkeen tosi mahtavan siemensyöksyn nukkuessani. Näin seksiunta ja heräsin siihen kun kun pippeli ja pyllynreikä nykähtelivät. En ollut uskoa sitä mutta otin taskulampun ja tarkistin asian. Huomasin että pikkuhousuni olivat haarojen välistä aivan märät ja sormetkin siinä kastuivat, samoin olivat märät pylly, pyllynvako ja lakanat. Se siemensyöksy ja siihen herääminen tuntuivat aivan ihan taivaaliselta. Ajattelin että nukun märissäni ammun asti mutta eihän se uni sen jälkeen tahtonut tulla joten kävin alapesulla ja vaihdoin pikkarit ja lakanat.

Mutta sitten seuraavana päiväni kävin istuviltani pissalla kuten yleensäkin teen, niin sellaisen vanhan sperman pistävä haju oli aivan mieletön, se haisi kuin pimppi, silli, tai kissanpissa. Se haisi vielä pari päivää siemensyöksyn jälkeenin vaikka käynkin säännöllisesti alapesulla ja pesin vielä wc istuimenkin, niin aina pissatessani tuli se vanhan sperman voimakas haju. Samoin haju tuntui aina kun päivittäin vaihdan niitä pikkareita.

Ajastaan se haju sitten hävisi.

Vierailija
53/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Very important. Up.