ällöttääkö muita vanhan sperman haju?*
Hyi olkoon. Ei se tuoreenakaan kukkasilta tuoksu, mutta minua erityisesti oksettaa vanhan sperman haju. Vaikka kuinka paikat pesee puuhien jälkeen, niin silti sitä jostain syystä jää pinpan onkaloihin. Sitten sitä seuraavana päivänä lörähtelee pöksyyn ja haju on hirveä. Kamalaa töissäkin kun sen haistaa itsekkin, varmaan haistaa muutkin jo 100 metrin päähän! Kohtalo tovereita?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:37"]Pyydä että laukeaa naamalle. Vähän kekseliäisyyttä seksiin. Lastit voi heittää vaikka seinään, se pinttyy kauniisti kiinni.
[/quote]
No haisee se siinä tapetissakin. Eikä olisi ehkä esteettisesti kovin kaunis sisustuselemmenntti..
Minusta pelkkä sperma yksinään ei haise kovin kummoiselle, hieman tiskirättimäinen tuoksuhan siinä toki on... Mutta auta armias kun se sekoittuu emätineritteisiin. Se hajuhan johtuu siitä, että erilaiset pH:t aiheuttavat ns. kemiallisen reaktion :D Emätin kun on hapan ja sperma emäksistä. Itse en enää sitä tavaraa sisälleni halua, koska pari päivää yhdynnän jälkeen sitä eliksiiriä valuu hissuksiin sisältäni. Itseäni ei houkuta tunkea käsisuihkua emättimeeni ja tehdä mitään superhuuhteluita aina seksin jälkeen...
Isolla munalla kun panen niin syvällehän ne lastit lentää. Joskus purskahtaa naisen suusta ulos kun laukean takaapäin. Ai että makeasti naurattaa jälkeenpäin. :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:41"]Isolla munalla kun panen niin syvällehän ne lastit lentää. Joskus purskahtaa naisen suusta ulos kun laukean takaapäin. Ai että makeasti naurattaa jälkeenpäin. :D
[/quote]
Pervo tuli linjoille..
Muita sperma kokemmuksia? Saa kertoa muitakin (surku) hupaisia tarinoita.
Eri kemiat eivät käy yhteen aina. Ex-suhteeni kanssa pimpsa haisi todella ällöttävältä mädäntyneeltä lihalta muutaman päivän.
Nykyisen mieheni kanssa pimpsa/sperma tuoksuyhdistelmä on metsäinen, mausteinen, hieman myskinen. Ja mieheni mukaan kainaloni tuoksuvat ovulaatioaikaan maustetulle suklaalle.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:59"]Eri kemiat eivät käy yhteen aina. Ex-suhteeni kanssa pimpsa haisi todella ällöttävältä mädäntyneeltä lihalta muutaman päivän.
Nykyisen mieheni kanssa pimpsa/sperma tuoksuyhdistelmä on metsäinen, mausteinen, hieman myskinen. Ja mieheni mukaan kainaloni tuoksuvat ovulaatioaikaan maustetulle suklaalle.
[/quote]
Kainalot haisee suklaalle ja römpsä myskille?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:38"]
Miten työ ne värkkinne oikein pesette?!
[/quote]
tiskikoneessa...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:38"]
[/quote]
tiskikoneessa...
[/quote]
Fairy tableteilla kans?
En ees tiennyt että sperma haisee vahvasti? Ja mulla on viel tosi tarkka hajuaisti :D
Naisten pimppanesteet haisee kamalalle.
Siitä se sillinhaju tulee, ei muuten haise :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:29"]En ees tiennyt että sperma haisee vahvasti? Ja mulla on viel tosi tarkka hajuaisti :D
[/quote]
Et oo sit paljon sitä sniffaillu? Siis pahin haju on se vanha sperma. Yök.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:59"]Eri kemiat eivät käy yhteen aina. Ex-suhteeni kanssa pimpsa haisi todella ällöttävältä mädäntyneeltä lihalta muutaman päivän.
[/quote]
Joo, mun pinpuli tuoksuukin kevään ensikukkasilta!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:29"]En ees tiennyt että sperma haisee vahvasti? Ja mulla on viel tosi tarkka hajuaisti :D
[/quote]
[/quote]
Hyhhyh :( Vanha kyl varmast haiskahtaa. Mutta tuore sperma? Täytyyki seuraavalla kerralla oikeen haistaa :D Ällöttävä keskustelu, miks vastaan tämmösiin :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:29"]En ees tiennyt että sperma haisee vahvasti? Ja mulla on viel tosi tarkka hajuaisti :D
[/quote]
[/quote]
Hyhhyh :( Vanha kyl varmast haiskahtaa. Mutta tuore sperma? Täytyyki seuraavalla kerralla oikeen haistaa :D Ällöttävä keskustelu, miks vastaan tämmösiin :D
[/quote]
Haisee! Varsinkin siis kun on muhinut eka värkissä. Tämähän on oikeastaan tieteellinen/kemiallinen keskustelu, kun joku sen emäksinen ja hapan kortin veti esiin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:04"]
Tuorekin haisee ihan törkeälle. Oksennusta saa pidätellä. Ja hyi se klimppinen koostumus. Ei ole kyllä suuhun tarkoitettu se mönjä.
[/quote]
Ihan väärässä olet. Minusta se maistuu nektarille. Sitä saa ukolta joka aamu ja ilta. Viikonloppuisin päivälläkin. Aamusperma on aika väkevää mutta illalla sitten pehmeän maitomaista.
mulla se haju ei lähde jos en laita maitohappobakteeri-kapselia pilluun seuraavana iltana yöksi.
Voitteko kuvailla miltä sperma haisee?