Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ällöttääkö muita vanhan sperman haju?*

Vierailija
10.02.2015 |

Hyi olkoon. Ei se tuoreenakaan kukkasilta tuoksu, mutta minua erityisesti oksettaa vanhan sperman haju. Vaikka kuinka paikat pesee puuhien jälkeen, niin silti sitä jostain syystä jää pinpan onkaloihin. Sitten sitä seuraavana päivänä lörähtelee pöksyyn ja haju on hirveä. Kamalaa töissäkin kun sen haistaa itsekkin, varmaan haistaa muutkin jo 100 metrin päähän! Kohtalo tovereita?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo_tovereita :DD

Vierailija
2/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sperman haju aiheuttaa välittömästi oksennusrefleksin. En tiedä edes mistä se johtuu, sillä ei se muuten ällötä minua. Voin koskea ja katsella mälliä, mutta se haju on jotain kamalaa. Kaikilla miehillä yhtä pahan hajuista. Tosin tota myöhemmin pöksyyn lörähtelyä ei mulla tapahdu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:57"]Kohtalo_tovereita :DD
[/quote]

No älä nyt takerru pikku_seikkkoihin

Vierailija
4/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:57"]Mulle sperman haju aiheuttaa välittömästi oksennusrefleksin. En tiedä edes mistä se johtuu, sillä ei se muuten ällötä minua. Voin koskea ja katsella mälliä, mutta se haju on jotain kamalaa. Kaikilla miehillä yhtä pahan hajuista. Tosin tota myöhemmin pöksyyn lörähtelyä ei mulla tapahdu :D
[/quote]

Niin muakin!

Vierailija
5/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä varmistan että kaikki on valunu pois ennenku lähen kotoa mihinkään. Putsaan käsisuihkulla ihan kunnolla. Ja joo sperma on kyllä järkyttävän hajusta, miksi se haisee siltä?

Vierailija
6/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:59"]Ite kyllä varmistan että kaikki on valunu pois ennenku lähen kotoa mihinkään. Putsaan käsisuihkulla ihan kunnolla. Ja joo sperma on kyllä järkyttävän hajusta, miksi se haisee siltä?
[/quote]

Niin minäkin pesen mutta ei auta :(

Vierailija
7/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma haisee ihan tiskirätille !

Vierailija
8/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorekin haisee ihan törkeälle. Oksennusta saa pidätellä. Ja hyi se klimppinen koostumus. Ei ole kyllä suuhun tarkoitettu se mönjä.

Vierailija
9/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörähtelee housuun seuraavana päivänä? Ei mulla kyllä saan kaiken pois kunnon pesulla korkeintaan tunnin aikana yhdynnästä saattaa jotain valua.

Vierailija
10/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä (pakko) käyttää kondomia niin ei haise eikä sotke. Ei tule hiivaa tai tulehduksia ja pillu pysyy tosi freesinä.

Vierailija
11/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä mies ei tuu mun sisään vaan esim. mahalle, pepulle tai tisseille. Saa pestyä helposti pois. Jos raskaaksi haluan niin sitä täytyy kärsiä :D

Vierailija
12/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina oksettanut sperman haju. Jos haistelen sitä, nousee heti oksennus kurkkuun.

Vierailija
13/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju inhottaa, suihkussa käytän reilusti suihkusaippuaa, yäk, ei totu vaikka ikää 40+.

Vierailija
14/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä syömään terveellisemmin. Ananasta paljon naamaan.

Vierailija
15/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit <3

En tiedä, miltä se haisee.

Vierailija
16/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuun ei totu ja valitettavasti joudun kohtaamaan sitä säännöllisesti työssäni. Pahinta on sellainen pari päivää pesemättömänä pidetty vagina, johon on hajusta päätellen useaan kertaa ejakuloitu. T. gynekologi

Vierailija
17/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältähän se tuoksuu.

Vierailija
18/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jollakin lörähtelee mälliä housuun vielä seuraavana päivänä. Itse seksin jälkeen kun käyn pissalla niin kyllä ne ulos tulee jo siinä eikä sen jälkeen enää mitään lörähtele.

Vierailija
19/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:17"]En ymmärrä miten jollakin lörähtelee mälliä housuun vielä seuraavana päivänä. Itse seksin jälkeen kun käyn pissalla niin kyllä ne ulos tulee jo siinä eikä sen jälkeen enää mitään lörähtele.
[/quote]

No mulla ainakin lörähtelee. Vaikka kuinka puunaa ja pesee ja olenpa jopa koittanut pinnistelläkkin sitä pihalle. Silti tulee seuraavana päivänä.

Vierailija
20/53 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että laukeaa naamalle. Vähän kekseliäisyyttä seksiin. Lastit voi heittää vaikka seinään, se pinttyy kauniisti kiinni.