Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman äidin jatkuva negatiivisuus ärsyttää.

Vierailija
08.04.2010 |

Muutama minuutti puhelinkeskustelua, ja on jo ehtinyt haukkua kaikki yhteiset tuttumme ja sukulaisemme, mieheni, minut, kaikki muut paitsi lapsemme säästyvät tältä ivailulta. Mä oon aivan täynnä sitä pahansuopuutta! Miten asiasta voisi sanoa? Pahinta on, että hän myrkyttää negatiivisuudellaan minutkin, ja puran sitten pahaa tuultani puheluiden jälkeen mieheeni :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Monet naiset tuntuvat myöhäisellä keski-iällä/alkavassa vanhuudessa katkeroitumaan. Toivottavasti itselleni ei ikinä käy niin! :(

Vierailija
2/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu vain lisää ja lapsesikin saavat sitten jo solvauksia.

Paras keino on ottaa etäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on juuri tällainen. Että mä olen kyllästynyt kuuntelemaan mitä naapurit on milloinkin tehneet väärin, mitä sukulaiset ja voi hyvänen aika kun kaupassa/bussissa/terveyskeskuksessa oli taas sellanen ja tällanen ihminen joka teki niin ja näin jne. jne.

Anoppini on samanikäinen eikä ollenkaan noin äärettömän negatiivinen. Mistähän se johtuu.

Et ole ainut. Monet naiset tuntuvat myöhäisellä keski-iällä/alkavassa vanhuudessa katkeroitumaan. Toivottavasti itselleni ei ikinä käy niin! :(

Vierailija
4/4 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä marttyyriksi asettamista. jos joku sukulainen on pyytänyt jotain, hän valittaa, kuinka hänellä pitäisi olla jo oikeus omaan elämään "tässä" iässä. esimerkkinä serkkuni, jonka vanhemmat ovat kuolleet ja jolla ei ole sisaruksia eikä isovanhempia itselläänkään, pyysi äitiä käymään luonaan, kun vauva oli syntynyt, äitini ilmoitti, ettei hänelllä ole velvollisuuksia tätä sisarensa lasta kohtaan. no, minä ja mieheni pakkasimme lapset junaan ja kävimme serkkumme luona 500 kilometrin päässä, että tämä sai edes yksille sukulaisille esitellä elämänsä ylpeyttä ja iloa. serkun luota kahden kilometrin päässä asuvaa äitiäni emme käyneet sillä reissulla tervehtimässä. ei oikein tuntunut hyvältä ajatukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän