Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mun polveen tuli?!

Vierailija
08.04.2010 |

Olin eilen tanssitunnilla, jolla olen kyllä käynyt jo viime syksystä saakka.

Itse tunnilla en oikeastaan huomannut mitään mutta tunnin jälkeen kotiin tultuani ja sänkyyn nukkumaanmentyäni ihmettelin toisessa polvessani olevaa lievää särkyä. Vähän sellaista kun lihakset ovat joskus kipeänä kun on päivä-pari sitten tehnyt kunnolla jotain lihasliikkeitä. (Mutta siis tämä tuntuu polvessa, ei lihaksissa!)

Aamulla kun nousin ylös, huomasin että polveen edelleen sattuu varsinkin kun koukistan sitä ylöspäin, tai ihan kävellessäkin. On vähän puutuneen oloinen, kun olen istunut hetken aikaa, ja kun lähden sitten kävelemään, tuntuu että jalka meinaa lähteä alta. Vertyy kyllä sitten muutaman askeleen jälkeen.

Koko aikaista tämä kipu ei ole, eikä mitenkään sietämätöntä, mitään kipulääkettäkään en ole tarvinnut. Polvessa ei myöskään ulkoisesti näy/tunnu mitään.

Mietin vaan, että kun taisin tehdä joitain liikkeitä väärin koska uudet kenkäni eivät luistaneet, saattoi mennä polvi ja varpaat eri suuntiin joissain koukistuksissa (näinhän ei saisi mennä?) että onko nyt polveeni tullut joku vamma siitä? Kauanko voi odotella että paranee, ennenkuin pitäisi mennä lääkäriin, jos pitäisi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla