Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g onko miehesi "ykkösvaihtoehto" vai olisitko ottanut jonkun toisen?

Vierailija
07.04.2010 |

Oisin ottanu, mut jouduin tyytymään "huonompaan"

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekseni "väärän" miehen kun en tiennyt paremmasta. Nyt olen tavannut elämäni rakkauden.

Vierailija
2/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikailin toisen perään kun sitten tapasinkin tulevan mieheni. otin hänet mutta en kyllä ole katunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä mies onkin.

Saanko ap kysyä miksi "tyydyit" huonompaan? Jos se parempi ei halunnut olla kanssasi, miksi ottaa huono? Joku päivä oikeasti hyvä tyyppi (joka vielä haluaisi sinut) saattaa tulla vastaan mutta nythän et sitä tiedä kun valitsit olla kakkosvaihtoehdon kanssa.

Vierailija
4/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin ollaan tilanteessa jossa joudutaan miettimään jatketaanko vaiko ei. Kyse ei ole mistään toisista naisista tai miehistä, ei edes rakkauden puutteesta, vaan ihan muista ongelmista.

Vierailija
5/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mies on ihan hyvä. ap (ja sanoin "huonompi", en "huono")

Sanotaan nyt ihan rehellisesti: silloin tuntui, että ne miehet, joita haluan (oli siis 2 kpl), eivät halua minua. Tuntui, että rakastun aina vääränlaisiin miehiin (esim. sosioekonominen tausta on erilainen) ja ikinä en saa vastakaikua. Kerrankin oli joku joka halusi minua...

Ajattelen kyllä nykyisin erilailla asiasta. Monesti jopa silleen, että käymme mieheni kanssa erittäin hyvin yhteen.

Vierailija
6/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen lajin ihminen, että ihmissuhteeni perustuvat vain rakkauteen, en ikinä olisi voinut naida rahan tai aviostatuksen vuoksi. Kaikkien kokemusten jälkeen mieheni astui elämääni ryminällä, ja yhteiselo tuntuu ihanalta vielä 20 vuoden jälkeenkin!

Vierailija
7/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin suhteessa kahdenkin väärän kanssa tässä välillä.

Vierailija
8/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin suhteessa kahdenkin väärän kanssa tässä välillä.

kakkostako ei voi rakastaa? ap

Vierailija
9/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen lajin ihminen, että ihmissuhteeni perustuvat vain rakkauteen, en ikinä olisi voinut naida rahan tai aviostatuksen vuoksi. Kaikkien kokemusten jälkeen mieheni astui elämääni ryminällä, ja yhteiselo tuntuu ihanalta vielä 20 vuoden jälkeenkin!

sitä "kakkostako" ei voi rakastaa?

Vierailija
10/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

but sometime you may get what you need!

Olen ihastunut "pahoihin poikiin" ja miehisiin miehiin, kokenut hekumaa ja suurta ihastusta, haikaillut ja kaipaillut ja lopulta itkeskellyt perään. Aina samantyyppinen mies sai sydämeni sykkimään.

Kunnes eteeni käveli kiltti mies. Ei lainkaan sellainen, mihin ajattelin ihastuvani. Ihana, luotettava mies, joka ei päästänyt minua livahtamaan. Häntä minä tarvitsin.

Vierailija
11/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tein töitä, että sain hänet kiinnostumaan, vaikka mies kyllä väittää siinä käyneen päinvastoin.

Vierailija
12/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulloiseenkin tilanteeseen olen aina valinnut parhaan mahdollisen kumppanin, tietenkin. Jos en saa parasta, olen ilman, ja olen ollutkin, esim. avioeroni jälkeen viisi vuotta ilman pidempiä suhteita.

Ei elämä ole minulle mitään peliä, jossa taktikoidaan ja odotellaan parempaa. Miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani (ja toisen aikaa!) jonkun kakkosvaihtoehdon kanssa!

Vierailija
13/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä "kakkostako" ei voi rakastaa?

En ole nyt ihan varma mitä ajat takaa, mutta siis: jos rakastan jotakuta, en taatusti mene naimisiin kenenkään muun kanssa ja kuvittele, että jossain vaiheessa kenties alan rakastaa häntä!

Vierailija
14/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulloiseenkin tilanteeseen olen aina valinnut parhaan mahdollisen kumppanin, tietenkin. Jos en saa parasta, olen ilman, ja olen ollutkin, esim. avioeroni jälkeen viisi vuotta ilman pidempiä suhteita. Ei elämä ole minulle mitään peliä, jossa taktikoidaan ja odotellaan parempaa. Miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani (ja toisen aikaa!) jonkun kakkosvaihtoehdon kanssa!

parempaa odotellut, mutta en saanut häntä jota halusin, tyydyin siis "kakkoseen" ap

Vierailija
15/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täytynyt olla "huono" jos kerran kakkosvaihtoehtona olet pitänyt. Enkä nyt tarkoita mitään huumediileri, alkoholistitasoista huonoa, vaan esim. kiinnostuksen kohteet olleet miehellä sellaisia että olet pitänyt huonona, huonompana kuin sitä ykkösvaihtoehtoa. Enkä ymmärrä että kuinka olet mennyt yksiin jos kerran olet ollut toisesta ihmisestä kiinnostuneempi.

Nimim. ennen tätä miestäni (joskus parikymmpisenä) seurustelin miehen kanssa joka oli hyvä tyyppi, luotettava, rehellinen, kova tekemään töitä mutta niin helvetin tylsä tyyppi että jätin tyypin parin kuukauden jälkeen. Ei käyny mielessäkään että olisin hengaillu hänen kanssaan "parempaa" odotellessa.

nyt mies on ihan hyvä. ap (ja sanoin "huonompi", en "huono")

Sanotaan nyt ihan rehellisesti: silloin tuntui, että ne miehet, joita haluan (oli siis 2 kpl), eivät halua minua. Tuntui, että rakastun aina vääränlaisiin miehiin (esim. sosioekonominen tausta on erilainen) ja ikinä en saa vastakaikua. Kerrankin oli joku joka halusi minua...

Ajattelen kyllä nykyisin erilailla asiasta. Monesti jopa silleen, että käymme mieheni kanssa erittäin hyvin yhteen.

Vierailija
16/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulloiseenkin tilanteeseen olen aina valinnut parhaan mahdollisen kumppanin, tietenkin. Jos en saa parasta, olen ilman, ja olen ollutkin, esim. avioeroni jälkeen viisi vuotta ilman pidempiä suhteita. Ei elämä ole minulle mitään peliä, jossa taktikoidaan ja odotellaan parempaa. Miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani (ja toisen aikaa!) jonkun kakkosvaihtoehdon kanssa!

parempaa odotellut, mutta en saanut häntä jota halusin, tyydyin siis "kakkoseen" ap

käytät sanaa "tyydyin", kertoo paljon ajatuksistasi...

Vierailija
17/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin korviani myöten rakastunut mieheeni, enkä muita haikaillutkaan.

Vierailija
18/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai mut jopa menemään naimisiin

Vierailija
19/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka sitten ei. Eli toinen mies oli elämäni ykkösvaihtoehto!!! Siis ei silleen "toinen mies", vaan löysin elämäni ykkösmiehen 7 vuotta eroni jälkeen. Seitsemän vuoden yksinolon (lapsen kanssa, mutta ilman kumppania) jälkeen.

Vierailija
20/20 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan valitsin hänet. En ole mitään umpirakastuvaa sorttia, ja miehen kanssa suhde kehittyi vähitellen siihen pisteeseen, että pystyin näkemään hänet aviopuolisonani toivon mukaan kunnes kuolema erottaa. Ainahan olisin voinut lähteä jonkin kiihkon mukaan menemään, mutta tämä valitsemani mies oli Sopiva. Ei ole ollut valittamista missään suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi