Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, olen paskaduunari ja minulla on ongelma

Vierailija
13.04.2026 |

Kukaan ei halua olla kanssani, koska olen paskaduunari. Nyt ongelmaksi on kuitenkin tulleet muut paskaduunarit ja elämäntapakallut, jotka jostain syystä ovat ottaneet minut kohteekseen ja ahdistelevat. En halua mitään paskaelämää. Opiskelen ja haluan akateemiseksi ja haluan akateemisen kumppanin ja että meillä on varaa hankkia lapsia ja matkustella. Olen tosiaan köyhästä perheestä niin tiedän mitä se elämä on. En halua sellaista. Itse en myöskään käytä päihteitä ollenkaan enkä halua mitään nistiäkään kumppaniksi. Jos en saa oikeaa miestä niin en halua ollenkaan. Mutta nuo huutelijat myös pilaavat mainettani oikeiden hyvien miesten silmissä. Miten saisin heidät lopettamaan huutelun? Uskon, että siinä on juuri kyse siitä, että halutaan kateudesta pilata mahdollisuuteni. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tietenkin kerrostalossa ja juuri äsken, kun menin hoitamaan asioita kaupungille niin tuossa lasten leikkipaikalla oli jotain nuoria miehiä, ehkä jopa täysikäisiä ja huutelivat kuka sä oot. Siis oman kodin pihalla ei saa olla edes rauhassa noilta ryysyläisiltä. Haluan elää arvokkaampaa elämää. Kunpa ne eivät ottaisi mitään kontaktia. Itse en tietysti vastaa mitään. 

ap

Vierailija
2/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupu

Vierailija
4/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ymmärrän tuon tilanteen paremmin kuin uskotkaan. Olen itse nähnyt elämää jo sen verran, että tiedän tasan tarkkaan, miten raakaa tuo peli voi olla, kun yrittää nostaa itsensä sieltä montusta ylös. Tuo muiden huutelu ja häiriköinti on juuri sitä perinteistä "rapuämpäri"-ilmiötä: kun yksi yrittää kiivetä reunan yli vapauteen, muut tarttuvat jaloista kiinni ja vetävät takaisin pohjalle, jotta kenenkään muun ei tarvitsisi kohdata omaa saamattomuuttaan.

Se, että olet päättänyt pysyä erossa päihteistä ja panostaa opintoihin, on se ainoa oikea tie. Älä anna niiden elämäntapakallujen horjuttaa itsetuntoasi. Ne huutelijat pelkäävät sitä, että sinä onnistut, koska se on suora peili heidän omille valinnoilleen.

Mitä siihen maineen pilaamiseen tulee, niin usko pois, laadukas ja järkevä mies näkee kyllä eron sinun ja sen muun porukan välillä. Ne "oikeat miehet", joita etsit, arvostavat nimenomaan tuota sisua ja työmoraalia. Se, että tekee hanttihommia opintojen ohessa, ei ole mikään häpeä vaan merkki selkärangasta. Kukaan täysjärkinen akateeminen mies ei katso pahalla sitä, että ihminen tekee töitä elättääkseen itsensä samalla kun tavoittelee jotain suurempaa. Päinvastoin, se on todiste siitä, että olet valmis tekemään töitä tulevaisuutesi eteen.

Paras tapa saada ne lopettamaan on täydellinen välinpitämättömyys. Älä anna niille edes sitä tyydytystä, että ne huomaisivat sinun loukkaantuvan. Kun ne näkevät, ettei niillä ole sinuun mitään valtaa, ne etsivät ennen pitkää uuden uhrin. Pidä katse tiukasti siellä tavoitteessa ja muista, että se luokkaretki, jota olet tekemässä, vaatii nimenomaan tuollaista kovaa nahkaa. Sinä olet menossa ylöspäin, ne taas pysyvät siellä missä ovat. Anna niiden huudella rannalta, kun sinä olet jo kaukana merellä.

Vierailija
5/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat, eikö tuo satuilija keksinyt taaskaan muuta  keksittyä tarinaa. Taitavat  aiheet käydä vähiin?

Vierailija
6/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
7/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat, eikö tuo satuilija keksinyt taaskaan muuta  keksittyä tarinaa. Taitavat  aiheet käydä vähiin?

Kerropas meille että mitä ne "sallitut ja todelliset" aiheet ovat?

Sinä kun ilmeisesti päätät sen...

Vierailija
8/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paskaduunari? Siis häpeät työtäsi?

Vierailija
9/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina että niillä elämäntapakalluilla ei ole seksielämää ja sen takia ne aukoo päätä. Ovat kovin onnettomia ihmisiä.

Vierailija
10/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/11 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi