Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei kertakaikkiaan kiinnosta vieraiden/kavereiden muksut

Vierailija
07.04.2010 |

tuntuu jopa itsestä tylyltä ja olo on väkinäinen kun koitan muiden lapsia huomioida. Omat ovat tärkeitä tottakai, mutta en ole koskaan ollut mikään lässyn lässyn lapsityyppiä oleva.

Hyvin harvat vieraat lapset ovat saaneet mielenkiintoni heräämään jollain erikoisella persoonallisuudellaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran itsestäkin tuntuu tylyltä tapa jolla kohtelee lapsia, niin se kertoo ettei osaa enempää, vaikka haluais.

Mä pidän lapsista, mut totta on sekin, että lapsen kanssa täytyy olla aidosti läsnä ja aidosti hänestä kiinnostunut, ja sellainen etäinen tylsä jorina jota voi käydä joskus aikuisten kanssa, jos ei paukut riitä parempaan, ei toimi lasten kanssa.

Mulle lapset, omat ja toistenkin, on elämän suurin rikkaus. Ne hetket, kun saa esimerkiksi aivan pienen vauvan nauramaan makeasti tai saa käydä hienon keskustelun lapsen kanssa hänelle tärkeästä asiasta, on suorastaan kohokohtia. Mä en missään nimessä koe lässytykseksi sitä, että jaan lapsen maailman tärkeät asiat ja voitan lapsen luottamuksen puolelleni. Päin vastoin, siitä syntyviin ihmisenä olemisen oivalluksiin ei muuten edes pääsisi käsiksi. Elämässä on paljon turhaa, ja paljon lässytystä, mut lapsen kanssa aidosti jaetut hetket ei ole missään nimessä kumpaakaan noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla