Kuinka moni kaipaa isompaa?
Hei,
Tässä kesän aikana on tullut luettua kaksikin artikkelia, joissa asiantuntijat ovat vihdoin myöntäneet peniksen koolla olevan suuri merkitys naisen nautinnon kannalta. Kuinka moni täällä myöntää kaipaavansa isompaa kuin mitä omalla miehellä on tarjota? Ja kuinka iso omallasi sitten on?
Itse kaipaan todellakin ja omallani on n. 13-14 cm ja ohut.
Kommentit (32)
Itse en aiemmin oikein edes ymmärtänyt näitä puheita elimen koosta, mutta mutta... Hairahduin kerran polulta työreissulla jossain kaukana tummapintaisen miehen sänkyyn. Kalu oli huomattavasti isompi, kuin mihin kotona olin tottunut. En sitten tied' miten suuri osuus tilanteella oli kiihottuneisuuden tasoon, mutta enpä ole sellaisia orkkuja saanut aiemmin tai sen jälkeenkään ihan pelkässä yhdynnässä. Kai sillä jotain merkitystä sitten on, oli sitten henkisellä puolella tai fyysistä. Minulla toimi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en aiemmin oikein edes ymmärtänyt näitä puheita elimen koosta, mutta mutta... Hairahduin kerran polulta työreissulla jossain kaukana tummapintaisen miehen sänkyyn. Kalu oli huomattavasti isompi, kuin mihin kotona olin tottunut. En sitten tied' miten suuri osuus tilanteella oli kiihottuneisuuden tasoon, mutta enpä ole sellaisia orkkuja saanut aiemmin tai sen jälkeenkään ihan pelkässä yhdynnässä. Kai sillä jotain merkitystä sitten on, oli sitten henkisellä puolella tai fyysistä. Minulla toimi.
Sama tapahtui mullekin. Iso mies ei koskaan ole erityisemmin kiihottanut mielikuvitusta, mutta kun sellaista lopulta sai, kokemus poikkesi aiemmista edukseen. Tietenkin kumppani kiihotti muutenkin vietävästi ja etenkin se, että toinen tuntui olevan laettuaan aina kuitenkin hetken kuluttua taas valmis jatkamaan. Kai se jotain merkkaa, että jälkijomotuksetkin tuntui tavallaan kiihottavilta.
On sillä varmaan merkitystä, että aivan ääripäät eivät ole yhtä hyviä. Tosin peniksen koossakin pätee se gaussin käydä ettei niitä liian pieniä ja liian isoja kovin monta ole... Ei mulla ole koskaan herännyt ajatuksia miehen peniksen koosta vaan on olleet täydellisiä paitsi yhdellä oli liian iso. Se oli kyllä jotenkin jännä muutenkin, että en tiedä oliko edes luonnollinen. Tosi paksu ja aika pitkä, mutta ehkä pituus jotenkin normaalin rajoissa. Ei myöskään isona erektiossa ollut koskaan ihan niin kova kuin kaikilla muilla miehillä vaan jotenkin "turvonnut".
Siis naisena kyllä kova kalu on mielestäni paras ja normaalin kokoinen. Ei se mistään sentistä tai kahdesta ole kiinni. Ei niissä niin kauheasti vaihtelua edes musta ole, kaikki penikset paitsi tuo yksi on olleet jotain 15 senttisiä luulisin ja aika samanlaisia, osa vähän käyrempiä kuin toiset ja punapäillä vähän eri värisiä kuin muilla.
Ei se koko kyllä ole ongelma melkein kellään, taitaa olla tosi marginaaliongelma siihen nähden miten moni mies tekee siitä ongelmaa. Tosiaan tuo outo ja isoin penis oli hankalin. Tuntui että itse halkeaa, mutta samalla tuntuma oli huono kun ei ollut sellainen kivikova
Vaimoni ei ole kaivannut yhtään isompaa, kun ei mahdu. Kaluni on aina täyttänyt vaimon pillun kokonaan, niin nuorena kuin nyt vanhana ja aina siinä välissä. Joskus ollut niin jäätävän kova, ettei vaimo ole voinut laskeutua koko painollaan päälleni, koska kivikova ja taipumaton kalu puhkonut jo vatsanpohjaa. Saanut orgasminsa vasta kun olen lauennut ja kaluni antanut hitusen periksi ja hän on pystynyt hieromaan häpyjämme yhteen saadakseen klitorikselle painetta. Toki ei tuo vaimon painon lepääminen kaluni terskan päällä ole tuntunut kalusta miltään mukavalta. Onneksi on niin paksu ja pyöreä, ettei ole taittunut. Mutta silti vaimon mielestä sopivan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei ole kaivannut yhtään isompaa, kun ei mahdu. Kaluni on aina täyttänyt vaimon pillun kokonaan, niin nuorena kuin nyt vanhana ja aina siinä välissä. Joskus ollut niin jäätävän kova, ettei vaimo ole voinut laskeutua koko painollaan päälleni, koska kivikova ja taipumaton kalu puhkonut jo vatsanpohjaa. Saanut orgasminsa vasta kun olen lauennut ja kaluni antanut hitusen periksi ja hän on pystynyt hieromaan häpyjämme yhteen saadakseen klitorikselle painetta. Toki ei tuo vaimon painon lepääminen kaluni terskan päällä ole tuntunut kalusta miltään mukavalta. Onneksi on niin paksu ja pyöreä, ettei ole taittunut. Mutta silti vaimon mielestä sopivan kokoinen.
No mutta vastahan sä kerroit, että olette tulleet samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta vastahan sä kerroit, että olette tulleet samaan aikaan.
Niin joskus ollut liian iso ja kova. Kun vaimo saanut tuhansia orgasmeja yhdynnässä, niin toki sinne mahtuu eri varitaatioita joukkoon. Enimmät silti aina yhtä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
oman ukon kulli on noin 18cm ja tekis todelakin mieli isompaa... jotain tummaa miestä. joskus mietin kuinka lähtisin baariin ja iskisin jonku komeen afrikkalaismiehen ja saisin kunnolla isoa.
Joskus mua v****taa ton oman ukon pienuus kun sille ei mahda mitään. tsemppiä ja voimii muille pikkukullisten vaimoille.
Tsemppiä h_ro!!!
Vierailija kirjoitti:
On sillä varmaan merkitystä, että aivan ääripäät eivät ole yhtä hyviä. Tosin peniksen koossakin pätee se gaussin käydä ettei niitä liian pieniä ja liian isoja kovin monta ole... Ei mulla ole koskaan herännyt ajatuksia miehen peniksen koosta vaan on olleet täydellisiä paitsi yhdellä oli liian iso. Se oli kyllä jotenkin jännä muutenkin, että en tiedä oliko edes luonnollinen. Tosi paksu ja aika pitkä, mutta ehkä pituus jotenkin normaalin rajoissa. Ei myöskään isona erektiossa ollut koskaan ihan niin kova kuin kaikilla muilla miehillä vaan jotenkin "turvonnut".
Siis naisena kyllä kova kalu on mielestäni paras ja normaalin kokoinen. Ei se mistään sentistä tai kahdesta ole kiinni. Ei niissä niin kauheasti vaihtelua edes musta ole, kaikki penikset paitsi tuo yksi on olleet jotain 15 senttisiä luulisin ja aika samanlaisia, osa vähän käyrempiä kuin toiset ja punapäillä vähän eri värisiä kuin muilla.
Ei se koko kyllä ole ongelma melkein kellään, taitaa olla tosi marginaaliongelma siihen nähden miten moni mies tekee siitä ongelmaa. Tosiaan tuo outo ja isoin penis oli hankalin. Tuntui että itse halkeaa, mutta samalla tuntuma oli huono kun ei ollut sellainen kivikova
Turvonnut semilerppa oli saatu aikaan potenssilääkkeillä. Terveen miehen terve jöpö on kivikova ja kiinteä.
Nykyisellä puolisolla on just sopivan kokoinen. En kaipaa yhtään löysempää.
Huomasin otsikon ja kuvittelin, että kysymys olisi ollut pimpistä. Tahtoisin kyllä isompaa, kun naisystävällä on liian lyhyt emätin ja yhdyntä on yhtä tuskaa ja varomista. Ei mitään nautintoa auts, äh, ööh ääntelystä.
Jos rupeaa tappelemaan miesten kanssa tai hakkaa vaimoasi tai siskoasi niin muna alkaa kasvaa. Jos lapselle antaa ruokalusikallisen oman isän kusta niin hänestä tulee kova panomies ja isot Munat kasvavat
Kaipaan isoa, mutta sen tarpeen hoitaa minulla tekopenis.
Haluan myös sooloilla ja se oma-aika on juuri hyvä ja sopiva tyydyttämään ison tarpeen.
Mun mies tietää että nautin siitä tilasta että pillu on täynnä, eikä siitä sen kummempaa huolta tarvitse kantaa. Meillä on noin muuten hyvä seksielämä kaikkinensa