Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kaipaa isompaa?

Vierailija
02.07.2010 |

Hei,

Tässä kesän aikana on tullut luettua kaksikin artikkelia, joissa asiantuntijat ovat vihdoin myöntäneet peniksen koolla olevan suuri merkitys naisen nautinnon kannalta. Kuinka moni täällä myöntää kaipaavansa isompaa kuin mitä omalla miehellä on tarjota? Ja kuinka iso omallasi sitten on?

Itse kaipaan todellakin ja omallani on n. 13-14 cm ja ohut.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko samoissa sun miehen kanssa mennään. toisaalta seksi on hyvinkin tyydyttävää, mutta mitä olisikaan jos saisi isompaa munaa samalta mieltä. olen siis hyvin rakastunut mieheen.

Vierailija
2/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaipaan kunnon parrua. Muuten niin täydellisellä miehelläni - ironista kyllä - on pieni (tiedän tarkalleen koskaan olen mitannut, 13 cm ja 11 cm ympärys...) ja kyllä takaraivossa jatkuvasti kaihertaa tämä. Voi olla, että olen pinnallinen nihilisti, mutta ei tuollaisella kyllä tehdä naiselle niitä asioita, joihin isommalla pystytään. Pituudella minulle ei ole niinkään väliä, mutta ohuus häiritsee kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vain niin, ettei teidän avuillanne parempaa saada. Olkaa siis tyytyväisiä siihen, mitä teillä on.

Vierailija
4/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaipaan kunnon parrua. Muuten niin täydellisellä miehelläni - ironista kyllä - on pieni (tiedän tarkalleen koskaan olen mitannut, 13 cm ja 11 cm ympärys...) ja kyllä takaraivossa jatkuvasti kaihertaa tämä. Voi olla, että olen pinnallinen nihilisti, mutta ei tuollaisella kyllä tehdä naiselle niitä asioita, joihin isommalla pystytään. Pituudella minulle ei ole niinkään väliä, mutta ohuus häiritsee kyllä.

Mun lempi hieromasauvani on samankokoinen kuin miehesi penis. On minulla isompiakin, mutten käytä niitä kovin usein, koska eivät meinaa kunnolla edes mennä sisään ilman liukkaria, eikä niillä saa yhtä hyviä orkkuja. Ehkä sulla on hieman väljä tavara.

Vierailija
5/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aika jolloin 18 cm ympärys menee heittämällä sisään eikä tee edes tiukkaa.

On minulla isompiakin, mutten käytä niitä kovin usein, koska eivät meinaa kunnolla edes mennä sisään ilman liukkaria, eikä niillä saa yhtä hyviä orkkuja. Ehkä sulla on hieman väljä tavara.

Vierailija
6/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman ukon kulli on noin 18cm ja tekis todelakin mieli isompaa... jotain tummaa miestä. joskus mietin kuinka lähtisin baariin ja iskisin jonku komeen afrikkalaismiehen ja saisin kunnolla isoa.

Joskus mua v****taa ton oman ukon pienuus kun sille ei mahda mitään. tsemppiä ja voimii muille pikkukullisten vaimoille.

Vierailija
7/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kohta provosoitua, jos vielä jatkatte

; )

Vierailija
8/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aika jolloin 18 cm ympärys menee heittämällä sisään eikä tee edes tiukkaa.

On minulla isompiakin, mutten käytä niitä kovin usein, koska eivät meinaa kunnolla edes mennä sisään ilman liukkaria, eikä niillä saa yhtä hyviä orkkuja. Ehkä sulla on hieman väljä tavara.

Ja toivon todella, että tuota aikaa ei tule .

Vierailija
9/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ikää tulee lisää...

Ei kai 24-vuotias ole enää ihan pikkutytteli?

Vierailija
10/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Tässä kesän aikana on tullut luettua kaksikin artikkelia, joissa asiantuntijat ovat vihdoin myöntäneet peniksen koolla olevan suuri merkitys naisen nautinnon kannalta. Kuinka moni täällä myöntää kaipaavansa isompaa kuin mitä omalla miehellä on tarjota? Ja kuinka iso omallasi sitten on? Itse kaipaan todellakin ja omallani on n. 13-14 cm ja ohut.

Löytyykö netistä? Olisin kiinnostunut lukemaan nämä.

Ja kyllä. Miehelläni on suhteellisen kookas elin ja seksi tuntuu aivan taivaalliselle hänen kanssaan. On ensimmäinen mies, jonka kanssa olen saanut samassa yhdynnässä useamman orgasmin. Edeltäjiensä kanssa nippa nappa yhden. En vaihtais takas pikkupileihin.

Vierailija
12/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppini on kuitenkin nyt vielä tiukka.

Vierailija
13/32 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on noin 1.5 L limupullon kokoinen. Isompaa kaipaan. Tavarani on tiukka!

Vierailija
14/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kaipaa sitäkään kun on henkisellä tasolla paska suhde... En myöskään fantasioidessa ajattele miehen elimen kokoa. Itse rakastan valtavasti suuseksiä (molemmin puolin) jolloin peniksen koko ei merkitse niin paljoa kuin perusyhdynnässä. Lähinnä kuvittelisin että suuseksin antaminen ISOkaluiselle miehelle olisi varmaan kömpelöä. Tykkään leikitellä ja vaihdella otetta, en vain imeä kuin heilurikello. Ja miehen suuseksin antamistaidot taas ei isosta munasta parane.

Tiedä sitten jos joskus saisi oikein isoa niin jäisikö sitä kaipaamaan... Tai olisiko kaikki pilalla jos päätyisin yhteen pienimunaisen miehen kanssa.

Vierailija
15/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt treenata..

hoikkaa penistä on yhtä helppo puristella jos lihakset kunnossa alapäässä

Vierailija
16/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kuvittelisin että suuseksin antaminen ISOkaluiselle miehelle olisi varmaan kömpelöä. Tykkään leikitellä ja vaihdella otetta, en vain imeä kuin heilurikello. Ja miehen suuseksin antamistaidot taas ei isosta munasta parane.

Vierailija
17/32 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kaipaa sitäkään kun on henkisellä tasolla paska suhde... En myöskään fantasioidessa ajattele miehen elimen kokoa. Itse rakastan valtavasti suuseksiä (molemmin puolin) jolloin peniksen koko ei merkitse niin paljoa kuin perusyhdynnässä. Lähinnä kuvittelisin että suuseksin antaminen ISOkaluiselle miehelle olisi varmaan kömpelöä. Tykkään leikitellä ja vaihdella otetta, en vain imeä kuin heilurikello. Ja miehen suuseksin antamistaidot taas ei isosta munasta parane.

Tiedä sitten jos joskus saisi oikein isoa niin jäisikö sitä kaipaamaan... Tai olisiko kaikki pilalla jos päätyisin yhteen pienimunaisen miehen kanssa.

Heippa olen todennut täällä jossain suuseksin merkitystä.Meillä harrastetaan siihen mallin että

puolestatunnista tuntiin suuseksiä ja lukuisia orkasmeja. Nainti kestää tämän lisäksi noin kymmenen

minuuttia.

Vierailija
18/32 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin tosi isoon, onhan niitä kokoeroja, mutta tällä kaverilla oli selkeesti ISO pelkästään kivekset olivat tupla kokoiset. Muuten pitkä ja laiha luikku mutta hevosen vehkeet.

Hän otti minut takaapäin hellästi ja täytti mut kunnolla.

En unohda sitä koskaan.Piste.

Vierailija
19/32 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 22cm penis on täysin turha, sellaisella ei nykynaista voi tyydyttää.

Vierailija
20/32 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, laatuseksistä ei voi puhua alle kymmentuumaisten penisten kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän