Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnelman latistaja makkarissa

Vierailija
25.01.2015 |

Mitä miehesi/naisesi on sanonut kesken seksin ja saanut fiilikset menemään nolliin, meillä eilen vaimo kysyi "meneekö vielä kauan" ? ....lerps :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen välillä mieheltä samaa, ei ihme että sillä on nyt tulemisongelmia :DD

Vierailija
2/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken kiihkeän rakastelun MIES SAMMUTTI YÖLAMPUN että tulisi täysin pimeää???? Häntä ilmeisesti häiritsi rumuuteni   =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut samaa, kuin ap: n vaimo: "Kestääs vielä kauan?". Niihin aikoihin, kun noin sanoin, kärsin täydellisestä haluttomuudesta. Monesti vieläkin mieheni kanssa muistellaan näitä tokaisujani ja naureskellaan niille. Miehelleni on kyllä jäänyt näistä trauma. Pitäisi aina miettiä kahdesti, ennekuin laukaisee jotain noin tyhmää. Silloin en sitä tajunnut. Halusin vain päästä mahdollisimman nopeasti nukkumaan. Kun mies ehdotti illalla seksiä, saatoin sanoa: "Nukutaan ensin!"

Vierailija
4/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet liian liukas, ota suihin" Vaikka tiedän, että noin vain joskus käy, meni silti fiilikset.

Vierailija
5/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee voimakasta hajua. Sanoi mies kun halusi panna kun tulin lenkiltä, ennen kuin olin käynyt suihkussa.

Vierailija
6/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikein pystyit edes jatkamaan panemista tuollaisen kommentin jälkeen? Ja miten pystyit aloittamaan sen, vaimosi ei kuulostanut kauhean kiihkeältä. Oletko ikinä nussinut naista joka on kiihkosta sekaisin?

Vierailija
7/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus läskiä naidessa tokaisin takaapäin ajaessa että tämähän on kuin valmetilla köröttelisi kun on levee takapääkin tipuin selästä mutta mitä sitten ämmä oli läski.läskejä kyllä piisaa ja horahtavia ovat kun syöneet itsetuntonsakkin nii ei ronkeleita tussustaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi