Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut vauvaa nukahtamaan sisälle. Nyt nukkuu ulkona, mutta en uskalla itse mennä nukkumaan.

Vierailija
07.04.2010 |

t. rättiväsynyt pienen vauvan äiti :'(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä toimin aina... meidän lapsi ei myöskään nukkunut päikkäreitä koskaan sisällä. Joskus sitten, kun itse olin ihan puhki, nostin vaunut eteiseen ja avasin ikkunan (tai sitten riisuin vauvan, kun meidän kaveri oli ja on todella sikeäuninen).

En minäkään siis uskaltanut mennä itse päikkäreille ja jättää lasta ulos nukkumaan. Jos lapsi nukkuu ulkona, mulla pitää olla näköyhteys koko ajan. Vähän ehkä hysteerinen olen.

Vierailija
2/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naapurin häiriintynyt teini vie vauvasi teidän pihalta kuin, että susi vie sen meidän pihalta.....

t: maalainen jonka kaikki vauvat on nukkunut susista, kissoista koirista mäyristäå rotista.... huolimatta ulkona aina tuntikausia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö nostaa vaunut sisälle ja laittaa ne johonkin huoneeseen, ovi kiinni ja ikkuna auki. Jos itse nukkuisin viereisessä huoneessa, niin kuulisin itkun.

ap

Vierailija
4/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vauva jonkun ikkunan alle ja ikkuna auki, niin kuulet, jos itkee...

Vierailija
5/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itkuhälytintä. Vahdin yleensä vauvan ulkona nukkumista lähihuoneissa, joihin itku kuuluu. Enkä kyllä uskaltaisi nukkua sisällä, vaikka olisi itkuhälytinkin.

Nostin muuten tänään vauvan sisälle ja menin nukkumaan, mutta hän heräsi ennen kuin sain unen päästä kiinni.

Vierailija
6/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauvat nukkuu aina hyvin pihalla ja rattaissa, sitten kun on kipeenä nukutan pesuhuoneessa. Vauva rattaisiin ja rattaat pesuhuoneeseen =), meillä ainakin toimii!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi