perkele tuota prisman halpis raskaustestiä!!
taas siihen sain sen typerän toisen viivankin, mikä luultavimmin on se viivan paikka. että sieppaa.. Ai miksikö menin ostaa sellasen? No sattui yks olee kaapissa. Tuntuu, että olen raskaana, vaikka menkat olikin.. Nyt jo kp 8..
Kommentit (34)
Oo vaan pissaamatta useempi tunti.
Testailen joko illalla taikka sitten aamulla. Ehkä ois paree aamusella testailla. AP
Testailen joko illalla taikka sitten aamulla. Ehkä ois paree aamusella testailla.
AP
ja laita tänne se,me kerrotaan onko se plussa vai ei.
vaan esim. uhkaavasta keskenmenosta.
mutta kuukautisvuotoa muistuttavaa muuta vuotoa kyllä. Tosiasiassa nämä nk. valemenkat ovat uhkaava keskenmeno.
onko niillä sitten joku normaali vuoto tippa sinne ja tippa tänne?
Vuotoa tulee, mutta testi plussaa. Testasin apteekin omalla ja selkee toinen viiva. Huh! Aattelin, jo että oon tulossa hulluksi..Eli varmaankin nyt sitten lasken la´n tuolta 3.3 alkaneista menkoista, enkä 26.3 Vai???
Oon pikkasen täpinöissäni.. :))
ap
Kerro sun menkoistas, millaset ne oli/on? Tuleeko ihan normaali määrä, klönttejä jne?
Eli olitteko ihan ilman ehkäisyä vai onko tämä pilleriraskaus? Pillerisraskaudessahan voi useinkin tulla menkat vaikka raskaana olisikin.
Menkat tosiaan alkoi niin ihmeellisenä ajankohtana, että ihmettelin. Kierto lyheni viikolla.
Verta tuli suht paljon, ei hyytymiä ja kirkasta. Sanoinkin miehelle, että onpas outoa, ei mittään könttejä taikka muuta, oli niin litkua verta. Siis kuin vettä, joka värjätty punaiseksi.
Kestivät muutaman päivän ja ei ollut mitään kipuja kuin yleensä särkylääkkeetkään ei meinaa auttaa.
Jotenkin on ollut outo olo koko ajan. Ihme nippailuja ja sitten tosiaan se aikanen ovulaatio testien mukaan. :D
Olin niin varma, että oli tärpännyt ja ihmettelin päivä toisensa jälkeen, että eikö tosiaan.. :)
Testailen joko illalla taikka sitten aamulla. Ehkä ois paree aamusella testailla.
AP