perkele tuota prisman halpis raskaustestiä!!
taas siihen sain sen typerän toisen viivankin, mikä luultavimmin on se viivan paikka. että sieppaa.. Ai miksikö menin ostaa sellasen? No sattui yks olee kaapissa. Tuntuu, että olen raskaana, vaikka menkat olikin.. Nyt jo kp 8..
Kommentit (34)
Pregent stickissä ei ole viivanpaikkoja mutta RFSU:ssa on.
Jännittää puolestasi!
Olivatko menkat normaalit vai epänormaalit?
kannattaa tukeutua tosiasioihin: testi näyttää negaa ja kuukautisesi ovat alkaneet 8 päivää sitten. Edellisestä ovulaatiosta lienee aikaa kolmisen viikkoa ja kohta seuraava tekee tuloaan. Vaikka tuntuisi miltä, et todellakaan ole raskaana.
Jos testiin tulee kaksi viivaa -> PLUSSA
Viivan kirkkaudella tai paksuudella ei ole mitään merkitystä, plussa on plussa.
Ja menkat voi tulla vaikka olisi raskaana.
kannattaa tukeutua tosiasioihin: testi näyttää negaa ja kuukautisesi ovat alkaneet 8 päivää sitten. Edellisestä ovulaatiosta lienee aikaa kolmisen viikkoa ja kohta seuraava tekee tuloaan. Vaikka tuntuisi miltä, et todellakaan ole raskaana.
Jos testiin tulee kaksi viivaa -> PLUSSA
Viivan kirkkaudella tai paksuudella ei ole mitään merkitystä, plussa on plussa.
Ja menkat voi tulla vaikka olisi raskaana.
Faktat nämä:
Menkat alkoi tosi oudosti reilun viikon ennen olettettua alkamispäivää. Olivat runsaat, mutta kestivät 3 päivää normi 6 sijaan.
Luulin ovuloineeni kp 3, kamalat mahakivut ja ovistestit plussaa muutaman päivän.
Nyt kuiteskin huono olo jatkunut, mm. jäätelö ei maistu, eikä kahvi.
Menkkamaista jomotusta ja en tiiä, onko tuossa vai ei viiva, ulkona (ikkunan edessä) näyttää hennon v-punaiselta.. ja mikä pregent stick, oli vaan se pussi tosiaan jäljellä. ei siis se r´llä alkava testi.
sen haamuviivan, ei niitä testejä kannata tehdä :/
eli sun täytyy tehdä myöhemmin uusi. kyllä se viiva sit näkyy ilman ikkunaa päin selvästi.
Olen jotenkin ihan varma että tulee plussa.
ja todellakin olen saanut noilla ja monilla muillakin liuskatesteillä ties kuinka monta kertaa sen harmaan viivan paikan, ja silloin tulos oli oikeastikin aina negatiivinen.
Ne kaksi kertaa kun testin tulos on ollut oikeasti positiivinen, vaaleanpunaista tai vaaleansinistä väriä on näkynyt testin molemmissa viivoissa heti.
paremmassa valossa vaan katsellut.. :)
ap
menkat normisti alkoi 17.8, raskaustesti negaa. Plussasin 9.8, la oli jo 22.3. Jostain syystä mulla nousee hitaasti tuo hormoni.
itsellä ei ole koskaan toiminut apteekin oma raskaustesti, vaikka todistettavasti olenkin ollut raskaana niillä testatessa.
apteekista. ja odotat sitten jos näyttää ei oota. niin sama raha määrä, kun ostaa joka viikko prisman?
tiedän kyllä että turhauttavaa.
haaleaa vaaleanpunaista, niin kyllä se silloin on raskaushormonia.
Testaa vaikka joka päivä uusiks kunnes tulos muuttuu. Halvimmillakin testeillä se "viivanpaikka" muuttuu jossain vaiheessa oikeasti punaiseksi.
Itse testasin neljä päivää ennen laskettua kuukautisten alkamisaikaa hennon vaaleanpunaisen aavistuksen, jota piti katsoa tarkkaan ikkunan edessä, että sen edes huomasi. Nyt se vaaleanpunainen viiva juhlii 100 raskauspäivää, eli ollaan viikolla 15.
Kannattaako ketjua siis nostella? :-)
t. utelias
testasin halvoilla netistä tilatuilla liuskatesteillä. Neljä päivää myöhemmin olivat liuskat loppu ja käytin aiemmin hankitun apteekin oman. Viiva vain vahvistui päivä päivältä niillä halpiksillakin.
t.20
harmaa, vain valoa vasten erottuva vai haalean vaaleanpunainen?