Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi sinua luullaan? meikkaatko/pukeudutko hyvin?

Vierailija
07.04.2010 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun nuorekkaasti (EN teinipissikseksi) ja meikkaan kyllä.

Olen 40+

Ei se meikkaaminen auta. Jorvin naistentautienlääkäri rupesi paasaamaan minulle kolmannen lapsen saamisesta. Olin siis juuri synnyttänyt pari päivää sitten. Kätilö yritti pökkiä lääkäriä vieressä kylkeen ja supista, että KATSO SYNTYMÄVUOTTA... Naurahti sitten että nojoo, ehkä et taida ehtiä enää kolmatta hankkia.

Olen pienikokoinen ja tyttömäinen, siksi varmaan iän määrittäminen on vaikeampaa.

Vierailija
2/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmaksi. En meikkaa, pukeudun tavallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa, pukeudun huonosti. mitä väliä oikeesti?

Vierailija
4/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskoa luullaan 5 vanhemmaksi kuin mitä hän on.

Perittiin geenit - toinen isän ja toinen äidin.

Vierailija
5/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kyllä, mutta en pukeudu mitenkään erityisesti. En kyllä mitenkään tanttalookistikaan, usein mulla on trikoopaita, farkkuhame ja leggarit. Olen 30 v.

Tosin kerran, kun en meikannut ja olin pukeutunut kumisaappaisiin, pipoon ja toppaliiviin, kysyttiin Siwassa kalja-ostoksilla paperit, olin 28-vuotias.

Vierailija
6/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan ainakaan sanoo vaikka vanhemmaksi luulisikin. Ja ne jotka nuoremmaksi kehuvat, ovat yleensä sellaisia tyhjän louskuttajia muutenkin.

Omaiset harvemmin sanovat, että oletpas mennyt vanhan ja surkean näköiseksi. Paitsi anopit ehkä.

Vierailija
7/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivisin naamassa meikkivoide, ei muuta. Pienet lapset pitää nuorena.

Vierailija
8/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa ja yleensä on farkut/t-paita/huppari linjaa. Yleisesti luullaan ehkä 23? Kaupassa kysytään välillä paperit. Oikeasti ikää on 27... :)

Vierailija
9/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa, pukeudun huonosti. mitä väliä oikeesti?

Ap

Vierailija
10/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä töissä minua luullaan noin 35 ;-). Miehet 35v -38 v puhuu aina kuten olisin heidän kanssa samanikäinen.. "muistatko silloin kun olit ekalla kun oli sitä ja sitä musiikkia". Ihmetellään miten olen tehnyt lapset 11v ja 14 v niin nuorena !

Onneksi minulla on hyvät geenit, olen hoikka ja pieni ja aina liian nuoren näköinen ( 25 vuotiaanakaan en päässyt kapakkaan k-18 jos ei ollut papereita mukana)

Pukeudun muodikkaasti aina, meikkaan ja laitan hiukset joka päivä.

Vierailija
11/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäiseksi luullaan. Täytän tänä vuonna 30, papereita kysytään toisinaan. Pukeudun aika yksinkertaisesti, en käytä farkkuja. Musta on pääväri vaatteissani. Talvella tuli käytettyä paljon ulkoiluhousuja, kun oli niin kylmä. Tukka on pitkä ja vaaleanruskea, usein nutturalla. Meikkaan vähän, mun perusmeikki on ruskea kajal ja ripsiväri. (Mulla on päistä vaaleat ripset ja muutenkin hailakka väritys.)

Vaatteeni ostan halpisketjuista ja kirppareilta, mutta satsaan kalliisiin kenkiin. Tyylissäni on lieviä punk-vaikutteita, nuoruuden peruja. Tykkään luonnonmateriaaleista, etenkin villasta ja pellavasta.

Vierailija
12/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä töissä minua luullaan noin 35 ;-). Miehet 35v -38 v puhuu aina kuten olisin heidän kanssa samanikäinen.. "muistatko silloin kun olit ekalla kun oli sitä ja sitä musiikkia". Ihmetellään miten olen tehnyt lapset 11v ja 14 v niin nuorena ! Onneksi minulla on hyvät geenit, olen hoikka ja pieni ja aina liian nuoren näköinen ( 25 vuotiaanakaan en päässyt kapakkaan k-18 jos ei ollut papereita mukana) Pukeudun muodikkaasti aina, meikkaan ja laitan hiukset joka päivä.

sille ei voi mitään. Jotku on taas 30-kymppisinä jo täysiä tanttoja.....Kadehdin sinua ! meillä on töissä yksi samanlainen tapaus, meinasin TUKEHTUA kahviin kun kuulin hänen ikänsä. Me kaikki olimme luulleet häntä 10-15 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
13/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin aika sit luultii 20-25v vaik olin jo 30 :D

naamataulu sen verta nuorekas kait:D

en mä oikee ees huolehtinu ulkonäöst.nyt huolehdin.hiukset on kans nuorekkaat;)

päät käänty het,huomasin;)

vaik miul o vauva ja miäs;)

Vierailija
14/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun nuorekkaasti ja harrastan lajia, joka pitää nuorekkaanna ja pitää ajanhermolla.

Olen pienikokoinen ja luulen että senkin takia pidetään nuorempana.

Vierailija
15/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä töissä minua luullaan noin 35 ;-). Miehet 35v -38 v puhuu aina kuten olisin heidän kanssa samanikäinen.. "muistatko silloin kun olit ekalla kun oli sitä ja sitä musiikkia". Ihmetellään miten olen tehnyt lapset 11v ja 14 v niin nuorena ! Onneksi minulla on hyvät geenit, olen hoikka ja pieni ja aina liian nuoren näköinen ( 25 vuotiaanakaan en päässyt kapakkaan k-18 jos ei ollut papereita mukana) Pukeudun muodikkaasti aina, meikkaan ja laitan hiukset joka päivä.

Vierailija
16/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi minut kuviteltiin 37 vuotiaaksi. Olen ikäistäni kypsempi ajatusmaailmalta ja älyltä. Sen lisäksi olen saanut kiroukseksi tämän vanhan ulkonäön.

Olen oikeasti 17 vuotias.

T: 11cm mies

Vierailija
17/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDC:n "siististi revityt" pillifarkut ja mustat korkeat nilkkurit. Musta pitkähkö T-paita, jossa jotain kuvia edessä ja musta trikoojakku. Hiukset tummat ja lyhyehköt (edestä pidemmät kuin takaa ja pitkä otsis, pörrötetty lakalla ja vahalla) ja olen meikannut tietty. Koruina muutama itse tehty nahkanauha-puuhelmi-viritelmä

Vierailija
18/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti täytän 15 juhannuksena :)

Vierailija
19/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 mutta mua luullaan 55 vuotiseksi.

Vierailija
20/62 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alaikäiseksi luullaan ainakin sen perusteella että paperit kysytään AINA kun menen baariin tai ostan alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi