Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa: "En saa mistään enää edes rahaa kun 500 pävivää on ajat sitten mennyt umpeen. "

Vierailija
07.04.2010 |

Onko Kelan työttömyyspäivärahassa joku tuollainen raja? Sittenkö vaan toimeentulotukea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmarkkinatukeen. Jos mies tienaa tarpeeksi, vaimo ei saa sitten sentin hyrrää enää.

Vierailija
2/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, ettei ap saa rahaa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, ettei ap saa rahaa mistään.

Vierailija
4/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen vaikuttaa puolison tulot, eli ei ehkä saa mitään.

Vierailija
5/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä en saa mitään, jos on taukoa töissä. Koko ajan olen kyllä tehnyt säännölisen epäsäännöllisesti töitä, mutta niistä on riittänyt liian vähän tunteja per viikko, ei riitä työssäoloehtoon että saisi taas peruspäivärahaa.

Nyt esim. oli juuri 3 viikkoa niin, etten saanut mitään.

Vierailija
6/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä en saa mitään, jos on taukoa töissä. Koko ajan olen kyllä tehnyt säännölisen epäsäännöllisesti töitä, mutta niistä on riittänyt liian vähän tunteja per viikko, ei riitä työssäoloehtoon että saisi taas peruspäivärahaa.

Nyt esim. oli juuri 3 viikkoa niin, etten saanut mitään.

että se kelpaa työssäoloehdon täyttymiseen?

Meinaan, että jos keikkoja alkaisi tekemään.

Vierailija
7/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetusalalla riittää että on 8 tuntia viikossa opetusta, mutta sitä pitää olla 34 viikkoa alla.

eli minä en saa mitään, jos on taukoa töissä. Koko ajan olen kyllä tehnyt säännölisen epäsäännöllisesti töitä, mutta niistä on riittänyt liian vähän tunteja per viikko, ei riitä työssäoloehtoon että saisi taas peruspäivärahaa. Nyt esim. oli juuri 3 viikkoa niin, etten saanut mitään.

että se kelpaa työssäoloehdon täyttymiseen? Meinaan, että jos keikkoja alkaisi tekemään.

Vierailija
8/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 ja olisi palaamassa ansiosidonnaiselle.

Vierailija
9/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytät palkansaajan tai yrittäjän työssäoloehdon, sinulla on oikeus peruspäivärahaan, joka ei riipu puolisosi tuloista.

Täytät palkansaajan työssäoloehdon, jos

* olet ollut palkkatyössä vähintään 34 viikkoa (noin 8 kk) työttömyyttä edeltäneiden 28 kuukauden aikana (= tarkastelujakso) ja

* työaikasi on ollut vähintään 18 tuntia viikossa ja

* kokoaikatyön palkkasi on ollut alan työehtosopimuksen mukainen, tai jos työehtosopimusta ei ole, vähintään 1 052 e/kk.

Vierailija
10/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytät palkansaajan tai yrittäjän työssäoloehdon, sinulla on oikeus peruspäivärahaan, joka ei riipu puolisosi tuloista.

Täytät palkansaajan työssäoloehdon, jos

* olet ollut palkkatyössä vähintään 34 viikkoa (noin 8 kk) työttömyyttä edeltäneiden 28 kuukauden aikana (= tarkastelujakso) ja

* työaikasi on ollut vähintään 18 tuntia viikossa ja

* kokoaikatyön palkkasi on ollut alan työehtosopimuksen mukainen, tai jos työehtosopimusta ei ole, vähintään 1 052 e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme