Uskovaisia (kristittyjä) paikalla? Mihin kirkkosuuntaan kuulut
ja miksi?
Itse olen alkanut mietiskellä, kun on niin paljon kaikkea "tarjolla", on mm. helluntailaisuutta, vapaakirkko, luterilaisuus, baptistit, ja viimeiseksi luin netistä jostain Jumalan seurakunnasta vai mikä olikaan.
Mistä näistä tietää mitä "valita"...?
Kommentit (9)
ettei menisi koko iltaa selaillessa seurakuntien nettisivuja (kiitos tosin osoitteista, katson ne kyllä kun paremmin aikaa)
ap
minut on siihen kastettu ja toistaiseksi olen löytänyt myös hengellisen kotini sen piiristä. Herätysliikkeistä erityisesti kansanlähetys on lähellä sydäntäni.
Kyse ei välttämättä ole niinkään valinnasta, sillä kyseisissä kristillisissä seurakunnissa on hiukan opillisia eroja. Itse kuuluun ev. lut. kirkkoon. Olen kuulunut tähän aina enkä ole nähnyt syytä vaihtaa. Samoin kuin eräs aikaisempikin vastaaja, osallistun seurakunnan lisäksi myös Kansanlähetyksen toimintaan.
uskontoihin, käy heidän virallisilla nettisivuillaan, koska internetistä löytyy myös paljon sellaista, mikä ei pidä paikkaansa.
suosittelen sivua www.watchtower.com
uskontoihin, käy heidän virallisilla nettisivuillaan, koska internetistä löytyy myös paljon sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. suosittelen sivua www.watchtower.com
ap kysyi kristittyjä uskovaisia.
En kuulu kirkkoon, koska sillä ei ole minkäänlaista yhtenäistä ajatusta mistään. Ei ole yhtä uskoa, eikä seistä minkään takana, pyritään vain miellyttämään kaikkia onnistumatta miellytämään ketään.