Te jotka olette menettäneet luottotietonne,
miten elämä sen jälkeen? Oletteko saaneet velat maksettua?
Jos oletetaan että mulla menee luottotiedot vaikka huomenna ja maksan velan ensiviikolla niin milloin merkintä poistuu luottorekisteristä?
Kommentit (5)
sillä ajattelin kun meillä menee huonosti, monet laskut on menneet perintään ja sinne olen tehnyt maksusuunnitelmat, tämä yksi lasku mikä unohtui on ehtinyt eteenpäin kun tuli käräjäoikeudesta kirje jonka hain. Virkailija sanoi että mulla on 2 viikoa aikaa hoitaa lasku ennekuin menee luottotiedot ja ensiviikolla olisi tullut rahaa jolla olisin laskun maksanut ja se 2 viikkoa menee tälläviikolla umpeen.
Tai koita soittaa sinne, mistä se päätös on tullut ja kerro koska pystyt laskun maksamaan. kannattaa kuitenkin yrittää välttää tuota luottatietojen menetystä. Kuinka isosta summasta on kyse?
on ollut 7 vuotta luottotiedot poissa
ja se on asunnontonttivuokra josta minulle ei ole tullut kunnalta edes laskua, ihmettelin vain kun perinnästä tuli lasku siitä tonttivuokrasta, minun piti tehdä maksusopimus perinnän kanssa mutta niinkuin sanoin laskuja oli paljon ja se pääsi unohtumaan. Olen muutaman yön valvonut ja miettinyt mitä tehdä, tekee jo mieli antaa periksi ja antaa vain kaikkien laskujen mennä ulos-ottoon kun olen niin väsynyt tähän elämään kun töissä kuitenkin käyn mutta mitään ei jää käteen ja kaikki laskut pitää sopia ja taistella. -ap-
että kuka antaa luottotietojensa mennä ja maksaa laskun kuitenkin viikon päästä?
Yleensä siinä kai menee kauemmin ennenkuin PYSTYY sen velan maksamaan.
Eikös noi luottotiedot ennen menneet ainakin viideksi vuodeksi.