Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tykkää nuolla persettä.

Vierailija
09.06.2010 |

Mieheni tykkää tehdä sitä kyllä minulle, mutta itseä ajatus etoo. Pari kertaa hirveässä kännissä olen sitä suostunut tekemään ja äijä on ihan extaasissa...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten tuli dokumentti Ukrainalaisista naisista, joita kiinnosti ulkolainen aviomies. Niitä ukkoja sitten roudattiin dokumentissa aina Jenkeistä asti. Treffeille päässeiden tyttöjen ja naisten valmentaja korosti sitä, että markkinoilla pärjätäkseen kannattaa myös nuolla miehen peräreikää, eikä kukaan naisista saanut ällöreaktiota ohjeen kuultuaan!

Kaikki Ukrainalaiset naiset olivat koulutettuja, kauniita ja älykkään oloisia. Kyllä taas kävi onnen pekkoja kateeksi, kun itse katselee näitä ahdasmielisiä Suomen tammoja, jotka antavat korkeintaan silloin, kun on valot pois, ilman mitään halua tuottaa nautintoa rakkaalleen.

Vierailija
22/50 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku niin sairas että paskaa haluaa syödä? TOisen peräaukon nuoleminen on lähellä tätä perversiota, onneksi mun aviomies (lääkäri) ei tälläistä halua eikä ajattele.

Ei se sun peppua nuolekaan, koska saa nuolla jonkun muun peppua. Sellaisen joka ymmärtää nauttia siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen itse samanlainen.

Vierailija
24/50 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, siis tosi hyvältä. Eikä maistu miltään sen kummemmalta. Tykkäisin nuolla myös miestäni, mutta näin päin ei onnistu. Luulen että jossakin vaiheessa heittää estot pois ja sitten...

Vierailija
25/50 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka persettä nuolee tykkää paskasta. Nuolemisesta ei ole enää pitkä matka paskan syömiseen.

Sairasta touhua nuolla toisten perseitä. Koirat niin tekee, ei ihmiset.

Totta puhut. Sehän on oikeastaan sama ku söisi paskaa kun persettä nuolee ja se on sairasta touhua. Onko ne jotain koiria vai, hä? Hoitoon tollaset vaan.

Vierailija
26/50 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku niin sairas että paskaa haluaa syödä? TOisen peräaukon nuoleminen on lähellä tätä perversiota, onneksi mun aviomies (lääkäri) ei tälläistä halua eikä ajattele.

Puhtaan pepun nuolemisella ja paskan syömisellä ei mielestäni ole minkään laista yhteyttä. Vaimoni sattuu muuten olemaan myös lääkäri ja hän nauttii kyllä kun nuolen hänen peppua ja hän on myös sen verran oppinut tietääkseen, että puhdasta peppua kelpaa nuolla. Niin ja vaimoni nuolee myös minun peppua.

Vierailija
27/50 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella heistä on käsittelemättä oma seksuaalinen suuntautumisensa. Siitä johtuvat nämä äkkijyrkät mielipiteet.

Toisin sanoen: monet homokammoiset pelkäävät sisimmästään olevansa homoja, vaikka eivät ole.

Itse asiaan: pidän nuolemisesta ja että minun herkkiä paikkoja nuollaan. Mutta se ei ole pääasia. Vaan se että sinulla on hyvä ja luotettava kumppani. Minulla se on rakas vaimoni.

Vierailija
28/50 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli ehkä tekastuin juttu ikinä mitä oon lukenu, ei huhhuh. Ja mikähän siinä on niin erikoista että ihmiset tykkää eri asioista? sitä paitsi peräaukon nuoleminen on kaukana kusi ja paska seksistä ja se on fakta.

Vierailija
29/50 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli ehkä tekastuin juttu ikinä mitä oon lukenu, ei huhhuh. Ja mikähän siinä on niin erikoista että ihmiset tykkää eri asioista? sitä paitsi peräaukon nuoleminen on kaukana kusi ja paska seksistä ja se on fakta.

Vierailija
30/50 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri heivasin ukkoni ulos elämästä. Aina oli vonkaamassa persettä. Ja ei, en totisesti ala miesten perseensilmiä nuolemaan.

Nykyisin ex mieheni elää jonkun ruotsalaisen miehen kanssa. Eipä ihme, että persläpi niin kiinnosti.

Tuohon oli tarkotus tämä vastata siis.

Vierailija
31/50 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu aivan jumalaiselta t: mies

kohta sinne kielen lisäksi luiskahtaa sormi, dildo ja lopulta miehen penis. kierre on valmis. varokaa naiset näitä peppumiehiä, sellaisten kanssa parisuhde ei kestä.

t:nainen

Totta se on, minulla on kokemusta. Ensin mies halusi vähän sorme peppuun. Sitten kieltä ja dildoa ja kohta jo pyysi saada kullia. Sitten olikin vuorossa hevosen iso kulli ja lopuksi se meni naimisiin norsun kanssa.

T. Petetty ex-vaimo

Vierailija
32/50 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin peräaukon bakteerikanta on sitä luokkaa, ettei sinne kukaan kieltään laita tai sitten sisään peräsuoleen. Aika varma tapa saada vatsatauti on nuolla peräreikää.

Jos nyt sen laatuinen fetissi on, niin eikö se tyydyty panemalla oma sormi anukseen ja imeä sitä.

Vierailija
33/50 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää tehdä sitä kyllä minulle, mutta itseä ajatus etoo. Pari kertaa hirveässä kännissä olen sitä suostunut tekemään ja äijä on ihan extaasissa...

Vierailija
34/50 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ tuli tämä fakta! on kyllä tosiaan rankkaa, miten ihmiset sekoaa pienimmästäkin erikoisemmasta asiasta! jos keskustelun aiheena olisi " mieheni haluaa minun syövän hänen paskaansa" asia olisi hiukan toinen, oikein huvittaa.. ja tosiaan... jos harrastaa suu seksiä ei se tarkoita että haluat juoda virtsaa, voi teitä ahdasmielisiä, taitaa olla aika tylsä seksielämä. muistakaahan laittaa kumihanskat käteen kun otatte pikkuhousut pois! ;)

Vierailija
35/50 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sua kukaan pakota siihen,mun vaimolla on pieni nätti pylly mut ei mulla tuu mieleekään et sitä nuoleen,pimppa on eri asia.

Vierailija
36/50 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi pakaraa. Kyllähän niitä pusuttelee mielellään.

Vierailija
37/50 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vartenhan Luoja naiselle loi kielen että sen voi työntää miehen anaaliin. Puhetaito oli harmillinen vahinko. Nyt kaikki suomalaiset rahkapussit - kieli läskimahanne perseeseen!

Vierailija
38/50 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se on outoa? Mun vaimo nuolee mun persettä. Ekan kerran ku nuoli ni ihan omasta alotteesta kysymöttä laitto kielen mun perseeseen ja mä tykkään.

Noh kaikkihan on erialsisia. Mun mielestä uskovaiset on outoja, mutt emmä silti syytä niitä kaiken mailman paskasta.

Vierailija
39/50 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/50 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen pitää olla ehdottomasti pudas ja karvaton. Tykkään myös kun mies nuolee minun peppureikääni. Ja kaikille kakkakammoisille: sen pepun kun pesee, niin se ei taatusti haise/maistu paskalle.