itkettää taas, jo neljättä päivää
olen miettinyt Baby Briannaa =(
on vaan koko ajan kuva mielessä miten toinen on itkenyt kun ne elukat on tehnyt sille niin pahoja asoita... miten voin "unohtaa" tapauksen, ei järki toimi, ja koko ajan surettaa...
Kommentit (17)
ei nyt toki koko aikaa itketä, mutta kyllä se niin hirveetä on!! Itellä 6kk vauva, joten tuntuu niin karmeelta. Noin raiskaukset yms. Miten voi ihminen olla noin hirviö!!!
ei nyt toki koko aikaa itketä, mutta kyllä se niin hirveetä on!! Itellä 6kk vauva, joten tuntuu niin karmeelta. Noin raiskaukset yms. Miten voi ihminen olla noin hirviö!!!
olla ajttelematta kun vauvan kanssa touhutaan, mutta kun illalla on vaan niin nousee kyyneleet...
en saa sitä pois ajatuksista kun toinen huutaa paniikissa ja kuvuissa...
ap
Kamala juttu se oli mutta mun mielestä ap:n suru kuulostaa tosi suurelta suhteessa asian kaukaisuuteen. Kehottaisin myös hakemaan keskusteluapua. Oma perhe-elämäsi voi alkaa kärsiä jos päivisin itket vierasta vauvaa, jota et enää voi auttaa.
Kamala juttu se oli mutta mun mielestä ap:n suru kuulostaa tosi suurelta suhteessa asian kaukaisuuteen. Kehottaisin myös hakemaan keskusteluapua. Oma perhe-elämäsi voi alkaa kärsiä jos päivisin itket vierasta vauvaa, jota et enää voi auttaa.
perheeseen, mutta illalla kun vauva nukkuu ja on omille ajatuksille aikaa niin rupeaa pyörimään päässä, ja siinä just se että en pysty enää auttamaan, ja miksi kukaan ei auttanut! kusipäitä ne on ja toivottavasti saa ansionsa mukaista kohtelua vankilassa!
ap
eikö muilla mitään sanottavaa, että helpottaisi... ei vittuilua kiitos...
toki siitä on 6vee aikaa, mutta siitähän uutisoitiin vasta viime vuonna. Onneksi vauva on nyt turvassa noilta hirviöiltä..ja tollaisia tapahtuu varmaan paljon meidän tietämättä. Jotkut joutuu koko elämänsä kärsimään väkivallasta. Amerikassahan ei kait oo mtn neuvolaa, lastensuojelua yms..?
En hyväksy tekoa, en ikinä. Mutta yritän miettiä mitä MINÄ voin tehdä, ettei tuollaista tapahdu.
1: Yritän kasvattaa lapseni paremmin kuin minut itseni on kasvatettu. Näin jokainen sukupolvi saa edellistä paremman lähdön - ja näin omat vanhempani toimivat.
2. Yritän huomata ihmiset lähelläni. Ne vieraatkin. Varsinkin lapsiin kiinnitän aina huomiota. Yritän olla positiivisesti kiinostunut vanhemmista ja kuulumisista.
3. Yritän puhua kavereilleni ja ystävilleni. Kunnioitan heitä ihmisinä, mutta varavasti koetan auttaa huomaamaan pieniä parannuksia.
4. Onkin tärkeä: kuuntelen mitä minulle sanotaan. Yritän huomata omia virheitäni ja parantaa tekemisiäni.
Koska kyllä jotain on ollut pahasti pielessä, kun tuollainen lauma asuu asuntovaunussa. Miksi ihmeessä siellä oli lapsia?
on ollut jo vuosia sitten.
Suurempi huoli minulla on nyt sinun pääsi kunnosta. Ei ole tervettä hautoa ja miettiä yksityiskohtaisesti niitä pahuuksia mitä tuolle pienokaiselle on tehty.
Hae psykiatrista apua vaikka neuvolapsykologilta tai mielenterveystoimistosta.
Alan pian uskomaan näiden toistuvien aloitusten vuoksi että sinä satutat omaa vauvaasi.
voit käydä youtubessa kattomassa videon, mutta en oikesti suosittele, niin ikävä tapaus =(
juu en hae, kunhan suren, ja olen vasta tänään ekan kerran tehnyt aloituksen, kun satuin lukemaan viikolla tehdyn aloituksen!
ap
juu en hae, kunhan suren, ja olen vasta tänään ekan kerran tehnyt aloituksen, kun satuin lukemaan viikolla tehdyn aloituksen!
ap
ja 17 varmaaan siksi on aloituksia kun on ihmiset järkyttyneitä... mutta yritän nyt oikeasti "unohtaa"...
sairasta vaan, miten voi tehdä noin...
vanhemmat mätänevät loppuelämän vankilassa!! aivan sairasta mitä pienelle tekivät.briannalla nyt ikuinen rauha
kyl se itku loppuu joskus.mä en ees itke enää mitää.ku kaikki o paskaa niin se on.
olen turtunut jo.ei itketä eikä naurata
mut toivottavasti niitä raiskataan siellä vankilassa, ja leikataan siltä äijältä muna irti ja heitetään korkeasta että kaikki luut murtuu, mutta kuitenkin jää henkiin ja kärsii, ja se muija hakataan joka paivä todella pahaan kuntoon, ja poltetaan silmät röökillä jne jne!
anteeksi vihaista ja sairasta tekstiäni, mutta todella toivon että niin tehään niille! ja ne enot ja mummot sun muut vittu poltetaan elävänä ja ennen sitä kudutetaan!
PÄÄSEVÄT eristykseen. Muut vangit eivät pääse käsiksi :( Harmi...
en vaan ymmärrä miten tuollaista voi tapahtua...
ap