Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kohta nelikymppinen yh löytäisi uusia

Vierailija
05.04.2010 |

ystäviä?

Olen kokeillut netin kautta, ei tullut vastauksia. Pojan harrastuksen ja kavereiden vanhempien kautta ei ole juuri hyvänpäiväntuttuja kummempia kavereita löytynyt.

Onko netissä esim. jotain yksin/yhteishuoltajien palstoja joista voisi uusia kavereita löytää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan ole ongelmasi kanssa yksin.

Vierailija
2/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonka kanssa tavata kasvotusten, vai sähköposti yms ystävää? Itse olen myös melkein nelikymppinen yh, mutta asun Tampereella. Vertaisystävät kelpais mullekin!

Vierailija
4/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun Vantaan rajalla.

Vierailija
5/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ehkä suht samaa ikäluokkaa niin todennäköisimmin ollaan samalla aaltopituudella.

Jos tuntuu että olet myös kaveria vailla niin laita s-postia osoitteeseen postikortti1@gmail.com.

ap

Vierailija
6/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-v ja yh. Mutta siis, olen ollut yh:na jo viisi vuotta ja ehdokkaita on ollut tarjolla. Lähinnä baarissa olen tavannut. Ja siis nämä miehet ovat ottaneet yhteyttä, eivätkä ole päässeet siis punkkaan kanssani (kaikille epäilijöille nyt vaan tiedoksi). Minä olen sen verran hidas näissä rakkausasioissa, että sitten kun itse olisin alkamassa syttymään, niin toinen ei enää jaksa piirittää...eli monta hyvää miestä olen missanut ihan itse :). Ehkä vielä jonain päivänä tulee minunkin vuoro.

Tsemppiä ap :) ja muut yh:t.

Vierailija
7/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin kyse ystävistä, ei miehestä ;). Itse olisin niin valmis alkamaan parisuhteeseen, että kuvittelen, että kaikki muutkin tahtoo miehen :)

Tuo 8

Vierailija
8/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aktiivinen keskustelupalsta ja asiallinen ilmapiiri, livetapaamisiakin käsittääkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi