Auttakaa keksimään tytölle nimi joka sopii muiden nimiin
meillä siis Leevi ja Eini, sisar vielä nimeä vailla. Minkä nimen laittaisit näiden jatkoksi?
Kommentit (23)
Ilona
Iida
Minusta i:llä alkava nimi jotenkin sopisi teidän katraaseen. :)
Minä en myöskään antaisi liian samanlaisia nimiä tyyliin Lenni-Jenni-Senni-Penni...
Tämä minullakin on ollut mielessä, ettei mitään tiku-taku yhdistelmää tarvitsisi olla.
Toki voisin ajatella kuten eräs kirjoitti, että ensimmäisen tavun e olisi se yhdistävä juttu.. Hmm, pitää ruveta miehen kanssa käymään läpi nämä ehdotukset, josko joku nimi nousisi ylitse muiden :)
Senja, Anna, Selma, Santra, Alli, Katri, Kaija, Manta, Oili,
Oili se on lopullinen ehdotukseni,
tuo Elina kuulostaisi myös aika kivalta. :)
Minulla on vain tullut tunne, että myös tämän nimen olisi loputtava i-kirjaimeen kuten aiemmatkin nimet. Ei kai se olisi välttämätöntä, mitä mieltä olette?
tuo Elina kuulostaisi myös aika kivalta. :)
Minulla on vain tullut tunne, että myös tämän nimen olisi loputtava i-kirjaimeen kuten aiemmatkin nimet. Ei kai se olisi välttämätöntä, mitä mieltä olette?
Minulla on vain tullut tunne, että myös tämän nimen olisi loputtava i-kirjaimeen kuten aiemmatkin nimet.
Minusta paljon merkittävämpi yhteinen tekijä on tuo ensimmäisen tavun E. Sitä paitsi Elinassa on yksi tavu enemmän, joten voithan ajatella, että toisen tavun on päätyttävä I:hin. ;)
t. 9
Muita:
Vera (keväinen)
Seela
Piela
Nelli
Leevi, Eini ja Senni
Leevi, Eini ja Oili
Leevi, Eini ja Siiri
Leevi, Eini ja Iina
Leevi, Eini ja Linnea
Leevi, Eini ja Hilkka
Leevi, Eini ja Helena
Leevi, Eini ja Heljä
kaksi poikaa ja olen vaalinut tytön nimeä jo ensimmäistä odottaessani. nyt se sopisi hienosti teidän lasten jatkoksi.. tässä siis ehdotuseni: leevi, eini ja LEMPI
tuo Elina kuulostaisi myös aika kivalta. :) Minulla on vain tullut tunne, että myös tämän nimen olisi loputtava i-kirjaimeen kuten aiemmatkin nimet. Ei kai se olisi välttämätöntä, mitä mieltä olette?
Minä en myöskään antaisi liian samanlaisia nimiä tyyliin Lenni-Jenni-Senni-Penni...
Saimi
Henni
Senni
Sylvi
Sanni
Liina
Alina
ehdotuksista. Pitää makustella tuota Ilonaa :) Mutta olisiko muita ehdotuksia vielä?
Eliina
Elli
Elsi
Eeva
Helga
Seela
Selma
Nelma
Leila
Venla
Vieno
Aini