Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, mieheni on kadonnut. Nyt on hyvät neuvot kalliit!

Vierailija
05.04.2010 |

Yllätys, yllätys, mieheni lähti eilen yöelämään pitkän pitkän kuivan kauden jälkeen ja ei ole tullut kotiin ja puhelin poissa päältä.

Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä, järki ei enää kulje, kun hermostuttaa ja ahdistaa!

Pitäisikö soittaa 112? Onko tämä liian "kevyt" huoli sinne?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ystäville ja tuttaville! poliisille ja sairaaloihin

Vierailija
2/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on kykenemätön huolehtimaan itsestään esim. jokin sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän se, että sanovat sulle naureskellen "kyllä se sieltä kotiin mönkii jossain kohtaa"

Mennyt jatkoille+nukahtanut tms

Vierailija
4/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole julkista yhteyttä tänne.

Sillä oli eilen akku vähissä, ja vaikka se sitä latasi, saattoi se silti loppua kesken.

Karmeaa, kun en voi tehdä muuta kuin odottaa. Minulla ei ole ajokorttia, jotta voisin päästä etsimään ja lapsien edessä pitäisi pystyä olemaan pokkana.

Vierailija
5/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta onko se nyt 24h ( 48h) on ollu kadoksissa voi tehä ilmoituksen.

Vierailija
6/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex teki tuon monta kertaa ja olin jo niin ottunut että en pelännyt mitään. Vieraissa oli se nilkki. Pelkäätkö että hänelle on tehty jotain vai hän itselle vai vieraissa. Ulos ei tällä kelillä tuskin palellu.

Vierailija
7/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt jatkoille+nukahtanut tms

Vierailija
8/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse vetää sitten kerralla päätä aivan täyteen...

Vierailija
9/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkjuu, ei siinä tilassa mitään ilmoitella. jos ei ole klo 14 mennessä ilmoittanut, voi jo ruveta huolehtimaan. nukkuu ainaki puoleenpäivään, toivottavasti yksin/kaveriporukassa eli toivottavasti ei ole vieraissa.

Vierailija
10/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex teki tuon monta kertaa ja olin jo niin ottunut että en pelännyt mitään. Vieraissa oli se nilkki. Pelkäätkö että hänelle on tehty jotain vai hän itselle vai vieraissa. Ulos ei tällä kelillä tuskin palellu.

-Hän on kerran aiemmin saanut baarissa tyrmäystippoja ja mennyt aivan karmeeseen kuntoon, ehkä pelkään sitä, vaikka se nyt epätodennäköistä onkin. Ja tietysti tulee mieleen kaikki paloittelumurhajututkin heti...

-Tai pelkään, että hän on rahaa säästääkseen lähtenyt taksin sijaan kävelemään kotiin (n. 15km), päällään kuitenkin nahkatakin lisäksi vain t-paita.

ap

Vierailija
11/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei ole tullut yöksi kotiin. Etenkin, kun lähti viihteelle...Arvaa, kuinka moni ei tule viihteeltä kotiin yöksi? Venähtäneet jatkot, kaverin sohvalle sammuminen tai pettäminen ovat yleensä syitä. Toivottavasti miehesi kohdalla on kyse jommasta kummasta edellä mainitusta, ei jälkimmäisestä.

Oletko yleensä nyreä miehen viihteelle lähtemisen suhteen? Onko teillä "kotiintuloajat"? Oletko vaatinut mieheltäsi kuivaa kautta? - Usein liian tiukassa hihnassa pidetyt, turhautuneet ihmiset lähtiessään sitten kerrankin kavereiden kanssa viihteelle ja humaltuessaan saattavat ajatella tyyliin "paskan marjat, nythän tempaisen!", laittaa puhelimen tarkoituksella pois päältä ja vain vetää päänsä täyteen ajattelematta kotijoukkoja tai seurauksia!

Jos viihteelle saa lähteä vapaasti, eikä esim. satunnaisista venähtäneistäkään reissuista mäkätetä, tulee helpommin ifottuakin kotijoukkoja, kun ei tarvitse pelätä reaktiota. Mun mies (ja minä itse!) laittaa yleensä viestin tyyliin "älä valvo, menee myöhäiseksi. Saatetaan mennä vielä toimistolle jatkolle. Pusu ja hali!"

Vierailija
12/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi kadonnut, en istuis netissä kirjoittemassa asiasta...

Oikeesti nämä provot rupeavat pikkuhiljaa ärsyttämään.

Vierailija
13/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistelemassa.

suo se miehellesi. ei se kalu siitä kulu.

nimim. varattuja miehiä harrastava(koska ne ovat kaikkein kiimaisempia,kun pääsevät muun kuin vaimon kanssa seksiä harrastamaan.)

kyllä se sieltä kottiin tulloo,vielä karpula-aamupanot ensin.

Vierailija
14/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurikunnassa dokaamassa. Ei nyt tarvi olla Einstein, että selvittää tuon yhtälön. -> On sammunut johonkin, eikä tietenkään voinut infota jatkoista, jos kerran puhelimessa ei ole akkua. Muistaisiko mies edes humalassa numeroasi ulkoa, että voisi jonkun toisen kännystä soittaa.

Vierailija
15/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yleensä nyreä miehen viihteelle lähtemisen suhteen? Onko teillä "kotiintuloajat"? Oletko vaatinut mieheltäsi kuivaa kautta? - Usein liian tiukassa hihnassa pidetyt, turhautuneet ihmiset lähtiessään sitten kerrankin kavereiden kanssa viihteelle ja humaltuessaan saattavat ajatella tyyliin "paskan marjat, nythän tempaisen!", laittaa puhelimen tarkoituksella pois päältä ja vain vetää päänsä täyteen ajattelematta kotijoukkoja tai seurauksia!

Saisi mennä, mutta ei ole kiinnostunut. Enkä pysty ollenkaan näkemään, että joku "baarilöytö" olisi mukana kuvioissa, koska se ei nyt vain sovi tähän kuvaan...

Vierailija
16/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETI,KUN TULEE. voi näet haista toisen naisen pimpsa.........

Vierailija
17/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sammunut. Nukkuu nyt humalaansa pois joko kaverinsa luona tai sitten vaikka putkassa. Yritä olla vaan ihan rauhallinen ja tavallinen kotona, päätä mielessäsi että se tulee sitten tuossa kahden tienoilla, kun nukkuu ensin jonnekin puoleen päivään.

- jos jotain olisi oikeasti sattunut, miehesi ajokortin tietojen perusteella olisi sinuun otettu jo yhteyttä. Ja jos olisi sammunut hankeen, jonnekin syrjään, ei tuolla nyt aikuinen mies paleltuisikaan.

Jos ei kahdelta näy, siirrät sitten itse asettamaasi aikarajaa vielä pari tuntia eteenpäin. Neljältä se on jo väkisinkin tolpillaan ja kotia kohti tulossa.

Yritä olla pahemmin huolestumatta. Ehkä miehesikin ottaa tuosta opikseen...

Vierailija
18/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tekisit miehesi löytymisen suhteen, kun et mihinkään kotoasi pääse ja toinen lapsistakin nukkuu vielä? Siksi täällä kirjoittelen, kun en tiedä, mitä tekisin!

Vierailija
19/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina se iskee kuin puun takaa.

Vierailija
20/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi kadonnut, en istuis netissä kirjoittemassa asiasta...

Oikeesti nämä provot rupeavat pikkuhiljaa ärsyttämään.

Ei ap ja uskon jutun ihan täysin. Vaimo on huolissaan, mies toivottavasti ilmestyy takaisin jossain välissä. Ryyppyreissulle hävinneelle ei oikeasti voi tehdä mitään vielä moneen tuntiin.