Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mieheni on kadonnut. Nyt on hyvät neuvot kalliit!

Vierailija
05.04.2010 |

Yllätys, yllätys, mieheni lähti eilen yöelämään pitkän pitkän kuivan kauden jälkeen ja ei ole tullut kotiin ja puhelin poissa päältä.

Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä, järki ei enää kulje, kun hermostuttaa ja ahdistaa!

Pitäisikö soittaa 112? Onko tämä liian "kevyt" huoli sinne?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokasin eilen tanssilattialta, mentiin meille ja se sammutti kännykän.

Laitan sen pian tulemaan kotio päin, kunhan saadaan syötyä kunnon aamiainen.

Kiitos lainasta, jos oli sun ukko. Olinkin ollut jo turhan kauan selibaatissa!

ap

Vierailija
42/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä ap. osoittanut tässä ketjussa olevasi jotenkin tyhmä tai yksinkertainen.

Ei sitä miestä todellakaan löydy tänne kirjoittamalla.

Kaiken huippu oli toi "mistäs päin kirjoittelet" -viesti. Luuletko sinä tosiaan, että ko. nainen kertoisi asuinpaikkansa täällä, jos hänellä on ollut sutinaa varatun miehen kanssa, oli sitten sinun tai jonkun muun mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sellasen että mulla ollut hyvinkääläisen Teron kanssa 2 vuotta suhde. Avokki kinus lasta vuosi ja nyt syksyllä niille syntyy esikko. Ja hah, tietäis vain sekin sosionomi, kuinka ukko ruinas ja ruinaa edelleen.. itseä ei vaan ole iskenyt vuoteen koko tyyppi.

Vierailija
44/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä tosiaan, että ko. nainen kertoisi asuinpaikkansa täällä, jos hänellä on ollut sutinaa varatun miehen kanssa, oli sitten sinun tai jonkun muun mies?

Eikä haittaa sinunkaan sätintäsi yhtään! Luuletko, että ihan tosissani kirjoittelin tuon "mistäs päin kirjoittelet"? Miten pitäisi vastata näihin kaikkiin ilkkumisiin, mitä täällä huudellaan, jossei huumorilla?

ap

Vierailija
45/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettyneitä mammoja JOKAISEEN ketjuun aina sitä pettämistä tarjoamassa ja aloittajaa haukkumassa.

Näiden samojen mammojen miehellä on kotiintuloaika ihan niin kuin lapsella, ja sitten kun se mies ei kerran tulekaan kotiin kotiintuloaikaan, se todellakin on saanut tarpeekseen ja hypännyt vähän vapaamielisemmän naisen matkaan.

Siis kyllä meillä ainakin TOISINAAN karkaa mopo käsistä, kun viihteelle lähdetään. Varsinkin, jos viihteelle lähdetään harvoin. Ensin tanssitaan tappiin asti baarissa, ja kun on ollut niin kivaa, mennään vielä jonkun tutun tai puolitutun luoksen jatkoille. Siellä viini virtaa ja musiikki soi aina aamutunneille, jonka jälkeen sitten nukutaan sammahtaneina vähintään kahteentoista-yhteen. Jos akku on loppu, eikä puolison numero muistu känniseen mieleen, niin minkä siinä sitten mahtaa (muuta kun ajatella, että tietäähän se kulta kotona, että minä lähdin bilettämään ja luottaahan se minuun. Kömmin sitten kotiin seuraavana päivänä).

Minulle on käynyt 6 vuoden parisuhteemme aikana näin pari kertaa, samoin miehelle. YLEENSÄ tulemme kotiin suoraan baarista ihmismäisessä kunnossa ja muistamme ilmoittaa illan venähtämisestä, aikuisia ihmisiä kun olemme, mutta joskus se biletys maistuu vähän ranekmmin aikuisellekin ihmiselle ja ilmoittaminen syystä tai toisesta jää. Onneksi luottamus pelaa sen verran, ettei tarvitse heti alkaa sivusuhteita pelätä. Seuraavana päivänä kotiin kömpivä osapuoli sitten pahoittelee kuntoaan ja sitä, ettei saanut viestiä perille. Ja kotona oleva osapuoli toteaa, että "sattuhan sitä, kunhan ei tule tavaksi" ja tuo asperiiniä sänkyyn.

Olen aivan varma, ap, että miehestäsi kuuluu jotain lähitunteina, viimeistään iltapäivänä. Joten jäitä hattuun. Puuhastele jotain, siivoa vaikka, niin aika kuluu. Ja kun mies tulee kotiin, älä turhaan revi pelipöksyjäsi, mutta voisitte tietysti sopia jatkoa ajatellen, että ilman akkua ei lähdetä liikenteeseen, ja jos ilta venyy, laitetaan aina viesti.

Vierailija
46/97 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun aikuinen mieheni ei osaa tilata taksia tai tulla muuten kotia 15km päästä niin saa vaihtaa osoitetta. Kaverin veljellä ei ollut puhelinta kotona? Olis kävelly ulos pyytänyt jotain tilamaan taksin. Minä en usko tuota juttua.

Mullakin on useampi veli, jo aikuisia kaikki. Kuinkahan monta kertaa ne on eri reissuillaan olleet munkin luona yötä, vaikka suuntana piti olla ihan joku muu paikka. Kamala jurri päällä, ainoa osoite, joka on muistunut mieleen, on pikkusiskon. Olen myös lukuisia kertoja kokenut mökillä, miten fiksut ja älykkäät ihmiset vaan pyörii ympyrää ja sammuu kuin saunalyhty. - Moraalinvartijat: lapsia ei ole tällaisilla reissuilla!

Ja jos minä lähden ulos/töihin, otan kyllä kännykkäni mukaan, aika harvalla on nykyisin pöytäpuhelin. Eli silloin talo on puhelimeton. Eikä kukaan krapulassa lähde kävelemään kadulle soittamaan. Taksia ei voi tilata, jos nukkuu tai olo on oksennusherkkä.

Voi teitä pahanilmanlintuja, todennäköisesti ap:n miehelle on käynyt just niin kuin se kertoikin käyneen.

Vierailija
47/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jäi kuopiossa junan alle?

Vierailija
48/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panoreissulla varmaankin on ja siksi sulkenut kännykän.

Vierailija
49/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on inhottavia toisilleen..ilmeisesti saavat itselleen jotakin tyydytystä kun ovat törkeitä toisille, ikävää käytöstä joka tapauksessa. Uskon, että miehesi katoamiselle löytyy jokin ihan luonnollinen ja ei niin järisyttävä selitys.

Vierailija
50/97 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää yhtään ihmettele miksi av:laisten miehet ei edes halua tulla yöksi kotiin. Heti lynkataan ja ollaan sata varmoja, että pettäny se on kumminki. (En nyt tarkota sinua ap). Näyttää av:lla petolliset miehet olevan täyttä totta, enkä ihmettele.

Vierailija
51/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakin kerrottiin kun mies oli putkassa siellä, että tallessa on. Ja kysy sairaalat kanssa.

Voihan se olla että on ollut jossain nakkikioski-tappelussa mukana ja poliisit vieneet mukanaan?

Vierailija
52/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehellä yleensä ollut tapana tehdä juuri tuollaisia "katoamistemppuja", kun lähtee viihteelle. Ei minun mielestäni ole mikään ihme, jos alan jo ennakkoon tulevasta reissusta natkuttamaan, kun melkein varmasti voi sanoa, että överiksi menee kuitenkin. Mies itse ilmoittaa, koska on tulossa kotiin, minä pyydän laittamaan illan aikana muutaman viestin, että tiedän hänen olevan kunnossa enkä huolehdi turhia. Käytännössä mies ilmoittaa tunti lähtönsä jälkeen olevansa vielä hengissä ja tulevansa silloin, kun lupasi tulla, ja sen jälkeen hänestä ei enää kuulu mitään. Kotiin ei tule, kun on sanonut tulevansa, ei ilmoita menneensä jatkoille tai ylipäänsä yhtään mitään, ja minä pyöriskelen ympäri kotia hädissäni miettien, mitä nyt taas on sattunut.

Ainoastaan yhden kerran jotakin ei ole sattunut, kun mies ei tullut ajallaan kotiin. Hän oli myöhästynyt viimeisestä bussista, eikä taksiin ollut rahaa. Ei kuitenkaan ilmoittanut tästä mulle, koska oletti mun olevan nukkumassa. Kaikilla muilla reissuilla jotakin on sattunut, koska miehelläni on tapana juoda aina niin hirvittävät överikännit, kun lähtee viihteelle. Kotona alkoholinkäyttö ei ole kiellettyä enkä sitä rajoita mitenkään, siitä huolimatta aina viihteellä mies ottaa överit.

Minua tämä käytös ärsyttää senkin vuoksi, että minähän se olen, joka seuraavana aamuna joutuu hoitamaan paitsi lapset ja kotityöt, myös miehen. Minä olen se, joka on lähtenyt seuraavana aamuna klo 8 vaunujen ja kahden lapsen kanssa kiertelemään ympäri kaupunkia, kun miestä ei näy kotona. Olimme muuttaneet hiljattain ja överinsä ottanut mies ei muistanutkaan, missä asui. Minä olen se, joka soitti taksin viemään miehen päivystykseen tikattavaksi klo 7 aamulla, kun mies tuli kotiin yltä päältä veressä jäätyään kotimatkalla skootterin alle, mies itse totesi nukkuvansa ensin pari tuntia. Minä olen se, jolle on päivystyksestä tai poliisilaitokselta soitettu, että tällainen kaveri pitäisi tulla hakemaan kotiin. Minä olen se, joka on soittanut läpi löytötavaratoimistoa, baareja ja kuppiloita siinä toivossa, että miehen kadonnut laukku, lompakko tai puhelin löytyisi niistä. Minä olen se, joka kantaa oksennusämpäriä ja juotavaa ja syötävää, minä vaihdan ties mihin sotkeutuneet lakanat, kannan miehen suihkuun ja hoidan ja paijaan, kun hänellä on niin kamalan paha olo.

Tämä sama mies käytännössä pilaa aina mun viihteelle lähtemiset, oli kyse sitten ihan baariin menemisestä tai leffaillasta kavereiden luona. Joko hän syyllistää minut lähtemisestäni jo ennakkoon niin pahasti, etten sitten lähdekään, tai jos lähden, hän laittaa viestiä vartin välein, ja jos en vastaa minuutin sisällä, hän soittaa perään. Yritä siinä sitten jutella kavereiden kanssa tai katsoa leffaa, kun puhelin pirisee koko ajan. En ole juonut överikännejä sitten opiskeluvuosien, joten en tiedä, miten mies toimisi, jos tekisin niin. En ole koskaan jättänyt tulematta kotiin siihen mennessä kuin olen luvannut, ellen ole ilmoittanut erikseen meneväni jonnekin jatkoille tai olevani yötä jonkun ystäväni luona. En ole koskaan pettänyt miestäni, mutta siitä huolimatta joudun tekemään illan kulusta hyvin tarkkaa selkoa, ja jos jossakin välissä on minuutti tai kaksi, jota en osaa aivan takuuvarmaksi sanoa, mitä olen sillä aikaa tehnyt, mieheni on varma, että juuri sillä hetkellä olen harrastanut seksiä jonkun vieraan miehen kanssa. En edes muista, koska olisin päässyt viihteelle niin, ettei mieheni jo etukäteen soittaisi niille kavereilleni, joiden kanssa olen menossa, ja varmistaisi, että varmasti olen heidän kanssaan ja utelisi, keitä tähän seurueeseen sitten kuuluu.

Kaiken kaikkiaan minä olen sitä mieltä, että on mulla oikeus olla huolissani silloin, kun mieheni on viihteellään, ja olisi kohtuullista, että mies ottaisi sen huomioon. Kyllä yksinelävä sinkku voi mennä ja bilettää miten tykkää, mutta ei minun mielestä enää parisuhteessa ja perheellisenä toimita niin. Vaikka miten ollaan viihteellä, pitäisi silti huomioida myös ne, jotka kotona odottavat. Vaikka sitten sillä, että ilmoittaa tunnin tai parin välein olevansa vielä hengissä, ja jos ei tule kotiin yöksi, ilmoittaa senkin.

Vierailija
53/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot aivan liian kiltti!

Vierailija
54/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi heräilee rauhassa ja saa sitten könyttyä kotiin.

Vierailija
55/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo heidän itsetunnosta paljon kun heti epäilevät toista naista. Kyllä ihan jokainen nainen tahtoo luottaa siihen omaan mieheensä ja mistäänhän ei voi koskaan olla varma. Niitä on turha murehtia etukäteen. Jos on aihetta jostakin jäädä kiinni niin siitä sitten jää. Siihen asti on nautittava elämästä.

Minun mies lähti eilen kans pitkästä aikaa kavereidensa kanssa viihteelle. Ja meni ihan yöreissulle. Tulee siis tänään jossain vaiheessa kotiin. Olen havainnut tämän parhaimmaksi vaihtoehdoksi juurikin siksi että minun ei tarvi odottaa miestä kotiin koko yötä ja seuraavaa aamua.

Kyllä se mies sieltä ilmestyy. Nyt rauhotut ja nautit omasta seurastasi.

Vierailija
56/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut sanottavan että ne jotka ovat noin vainoharhaisia (kuin miehesi) ja kyttäävät toisen tekemisiä kellon kanssa ja jotka aina epäilevät pettämistä, todennäköisesti tekevät sitä itse.

surullista mutta totta.

Vierailija
57/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka soitti taksin viemään miehen päivystykseen tikattavaksi klo 7 aamulla, kun mies tuli kotiin yltä päältä veressä jäätyään kotimatkalla skootterin alle, mies itse totesi nukkuvansa ensin pari tuntia. Minä olen se, jolle on päivystyksestä tai poliisilaitokselta soitettu, että tällainen kaveri pitäisi tulla hakemaan kotiin. Minä olen se, joka on soittanut läpi löytötavaratoimistoa, baareja ja kuppiloita siinä toivossa, että miehen kadonnut laukku, lompakko tai puhelin löytyisi niistä. Minä olen se, joka kantaa oksennusämpäriä ja juotavaa ja syötävää, minä vaihdan ties mihin sotkeutuneet lakanat, kannan miehen suihkuun ja hoidan ja paijaan, kun hänellä on niin kamalan paha olo.

Minä en kuunaan päivänä auttaisi krapulaista miestä yhtään missään asiassa! Kärsiköön jos on tyhmä eikä tajua rajojaan. En edes päästäisi sisälle nukkumaan, uimapatjan ja ämpärin saisi autotalliin.

Vierailija
58/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehellä yleensä ollut tapana tehdä juuri tuollaisia "katoamistemppuja", kun lähtee viihteelle. Ei minun mielestäni ole mikään ihme, jos alan jo ennakkoon tulevasta reissusta natkuttamaan, kun melkein varmasti voi sanoa, että överiksi menee kuitenkin. Mies itse ilmoittaa, koska on tulossa kotiin, minä pyydän laittamaan illan aikana muutaman viestin, että tiedän hänen olevan kunnossa enkä huolehdi turhia. Käytännössä mies ilmoittaa tunti lähtönsä jälkeen olevansa vielä hengissä ja tulevansa silloin, kun lupasi tulla, ja sen jälkeen hänestä ei enää kuulu mitään. Kotiin ei tule, kun on sanonut tulevansa, ei ilmoita menneensä jatkoille tai ylipäänsä yhtään mitään, ja minä pyöriskelen ympäri kotia hädissäni miettien, mitä nyt taas on sattunut. Ainoastaan yhden kerran jotakin ei ole sattunut, kun mies ei tullut ajallaan kotiin. Hän oli myöhästynyt viimeisestä bussista, eikä taksiin ollut rahaa. Ei kuitenkaan ilmoittanut tästä mulle, koska oletti mun olevan nukkumassa. Kaikilla muilla reissuilla jotakin on sattunut, koska miehelläni on tapana juoda aina niin hirvittävät överikännit, kun lähtee viihteelle. Kotona alkoholinkäyttö ei ole kiellettyä enkä sitä rajoita mitenkään, siitä huolimatta aina viihteellä mies ottaa överit. Minua tämä käytös ärsyttää senkin vuoksi, että minähän se olen, joka seuraavana aamuna joutuu hoitamaan paitsi lapset ja kotityöt, myös miehen. Minä olen se, joka on lähtenyt seuraavana aamuna klo 8 vaunujen ja kahden lapsen kanssa kiertelemään ympäri kaupunkia, kun miestä ei näy kotona. Olimme muuttaneet hiljattain ja överinsä ottanut mies ei muistanutkaan, missä asui. Minä olen se, joka soitti taksin viemään miehen päivystykseen tikattavaksi klo 7 aamulla, kun mies tuli kotiin yltä päältä veressä jäätyään kotimatkalla skootterin alle, mies itse totesi nukkuvansa ensin pari tuntia. Minä olen se, jolle on päivystyksestä tai poliisilaitokselta soitettu, että tällainen kaveri pitäisi tulla hakemaan kotiin. Minä olen se, joka on soittanut läpi löytötavaratoimistoa, baareja ja kuppiloita siinä toivossa, että miehen kadonnut laukku, lompakko tai puhelin löytyisi niistä. Minä olen se, joka kantaa oksennusämpäriä ja juotavaa ja syötävää, minä vaihdan ties mihin sotkeutuneet lakanat, kannan miehen suihkuun ja hoidan ja paijaan, kun hänellä on niin kamalan paha olo. Tämä sama mies käytännössä pilaa aina mun viihteelle lähtemiset, oli kyse sitten ihan baariin menemisestä tai leffaillasta kavereiden luona. Joko hän syyllistää minut lähtemisestäni jo ennakkoon niin pahasti, etten sitten lähdekään, tai jos lähden, hän laittaa viestiä vartin välein, ja jos en vastaa minuutin sisällä, hän soittaa perään. Yritä siinä sitten jutella kavereiden kanssa tai katsoa leffaa, kun puhelin pirisee koko ajan. En ole juonut överikännejä sitten opiskeluvuosien, joten en tiedä, miten mies toimisi, jos tekisin niin. En ole koskaan jättänyt tulematta kotiin siihen mennessä kuin olen luvannut, ellen ole ilmoittanut erikseen meneväni jonnekin jatkoille tai olevani yötä jonkun ystäväni luona. En ole koskaan pettänyt miestäni, mutta siitä huolimatta joudun tekemään illan kulusta hyvin tarkkaa selkoa, ja jos jossakin välissä on minuutti tai kaksi, jota en osaa aivan takuuvarmaksi sanoa, mitä olen sillä aikaa tehnyt, mieheni on varma, että juuri sillä hetkellä olen harrastanut seksiä jonkun vieraan miehen kanssa. En edes muista, koska olisin päässyt viihteelle niin, ettei mieheni jo etukäteen soittaisi niille kavereilleni, joiden kanssa olen menossa, ja varmistaisi, että varmasti olen heidän kanssaan ja utelisi, keitä tähän seurueeseen sitten kuuluu. Kaiken kaikkiaan minä olen sitä mieltä, että on mulla oikeus olla huolissani silloin, kun mieheni on viihteellään, ja olisi kohtuullista, että mies ottaisi sen huomioon. Kyllä yksinelävä sinkku voi mennä ja bilettää miten tykkää, mutta ei minun mielestä enää parisuhteessa ja perheellisenä toimita niin. Vaikka miten ollaan viihteellä, pitäisi silti huomioida myös ne, jotka kotona odottavat. Vaikka sitten sillä, että ilmoittaa tunnin tai parin välein olevansa vielä hengissä, ja jos ei tule kotiin yöksi, ilmoittaa senkin.

Ei sun ole todellakaan mikään pakko sitä miestä tolla tavalla paapoa. Se on aikuinen, kantakoot vastuun teoistaan ihan itse.

Ikinä en moiseen suhteeseen suostuisi, ja tyhmänä pidän ihmistä, joka suostuu.

Vierailija
59/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijjaa

Vierailija
60/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkastahan se mies sitten aamulla löytyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme