Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mieheni on kadonnut. Nyt on hyvät neuvot kalliit!

Vierailija
05.04.2010 |

Yllätys, yllätys, mieheni lähti eilen yöelämään pitkän pitkän kuivan kauden jälkeen ja ei ole tullut kotiin ja puhelin poissa päältä.

Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä, järki ei enää kulje, kun hermostuttaa ja ahdistaa!

Pitäisikö soittaa 112? Onko tämä liian "kevyt" huoli sinne?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kyseli jotain PUK-koodia ja koska hän ei tiennyt sitä, oli puhelin mennyt lukkoon. Mies oli baarista suunnistanut kaverinsa veljelle nukkumaan, mutta tämä oli lähtenyt aamulla varhain töihin ja toi mieheni kotiin nyt äsken. Minun puh-numeroa mieheni ei ulkoa muista ja herättyään oli hoksannut, että sen olisi ehkä saanut jostain ongittua selville, mutta koska koko talossa ei ollut yhtään puhelinta isäntäväen ollessa poissa, ei hän ollut voinut soittaa. No, onko uskottavaa? Fritsuja ei ollut ja joku käski jotain haistelemaan - ei haissut... Sanoi, ettei kyllä seuraavaan vuoteen lähde taas mihinkään, oli kuulemma semmoinen reissu.

ap

Vierailija
62/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiennyt että mies oli baariin lähtenyt. Piti siis päästä töistä 24:00 ja olikin lähtenyt suoraan baariin. Huoli heräsi aamulla kun ei ollut miestä kotona ja puhelin pois päältä.

Mies tuli alkuillasta kotiin, oli kuulemma sammunut kaverin luokse.

Vierailija
64/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun aikuinen mieheni ei osaa tilata taksia tai tulla muuten kotia 15km päästä niin saa vaihtaa osoitetta. Kaverin veljellä ei ollut puhelinta kotona? Olis kävelly ulos pyytänyt jotain tilamaan taksin. Minä en usko tuota juttua.

Vierailija
65/97 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti juuri siksi yösijan tarjoajana ei kaveri, vaan kaverin _veli_, että sinun olisi vaikeaa saada häneen yhteyttä. Jos kertoisi olleensa kaverin luona, sinun olisi helppoa soittaa kaverille ja kysyä.

ehkä sillä kaverilla on lapsia tai vihainen vaimo, eikä siksi halunnut kotiinsa. Jos veli on perheetön (tai niillä on parempi vuodesohva) toihan on ihan normaalia. Kyllä kaverin veljeenkin voi joskus törmätä, kaverin veljen kaverin kaveri ois vaikuttanut hitusen hätävalheelta.

Muuten, siis oikeastiko joku soittaisi perään varmistaakseen, "Oliko mieheni siellä teillä yötä?" Eikö muka toisen sanaan voi uskoa ihan ilman mitään tarkistuksia ja varmistuksia?

Vierailija
66/97 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettyneitä mammoja JOKAISEEN ketjuun aina sitä pettämistä tarjoamassa ja aloittajaa haukkumassa.

Näiden samojen mammojen miehellä on kotiintuloaika ihan niin kuin lapsella, ja sitten kun se mies ei kerran tulekaan kotiin kotiintuloaikaan, se todellakin on saanut tarpeekseen ja hypännyt vähän vapaamielisemmän naisen matkaan.

Siis kyllä meillä ainakin TOISINAAN karkaa mopo käsistä, kun viihteelle lähdetään. Varsinkin, jos viihteelle lähdetään harvoin. Ensin tanssitaan tappiin asti baarissa, ja kun on ollut niin kivaa, mennään vielä jonkun tutun tai puolitutun luoksen jatkoille. Siellä viini virtaa ja musiikki soi aina aamutunneille, jonka jälkeen sitten nukutaan sammahtaneina vähintään kahteentoista-yhteen. Jos akku on loppu, eikä puolison numero muistu känniseen mieleen, niin minkä siinä sitten mahtaa (muuta kun ajatella, että tietäähän se kulta kotona, että minä lähdin bilettämään ja luottaahan se minuun. Kömmin sitten kotiin seuraavana päivänä)

Teinejäkö olette? Turha on syyttää toista, jos mopo karkaa käsistä... Voi, vaan ihan peiliin katsoa.

Vierailija
67/97 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sillä kaverilla on lapsia tai vihainen vaimo, eikä siksi halunnut kotiinsa. Jos veli on perheetön (tai niillä on parempi vuodesohva) toihan on ihan normaalia. Kyllä kaverin veljeenkin voi joskus törmätä, kaverin veljen kaverin kaveri ois vaikuttanut hitusen hätävalheelta.

Muuten, siis oikeastiko joku soittaisi perään varmistaakseen, "Oliko mieheni siellä teillä yötä?" Eikö muka toisen sanaan voi uskoa ihan ilman mitään tarkistuksia ja varmistuksia?

Että oikein luottaa toisen sanaan tällaisen episodin jälkeen?

No, tällä palstallahan tuntuu olevan, niinkuin tuossa on jo todettu, yllättävän paljon emäntiä, jotka pitävät pahempana sitä, että itse kehtaisivat itse asettaa miestä jonkunlaiseen vastuuseen käsittämättömästä, edesvastuuttomasta toiminnastaan, kuin sitä, että vaatisivat miestä tilille. Niinpä niin, ei ole ihme, jos miesraukka ei enää tule kotiin OLLENKAAN ensi kerralla, jos vaimo sanoo suorat sanat tästä kerrasta! Ajatelkaas miten kamalaa, ettei mies, joka vetää itseltään tajun kankaalle ja söheltää ties mitä tolkuttomassa jurrissa, ei tulisikaan kotiin, vaan jäisi pysyvästi nukkumaan sen löytämänsä naikkosen luokse! Mikä menetys!

Kuinka moni nainen täällä harrastaa tällaista "lähdenpä baariin, sammun tuntemattomaan paikkaan, ja tulen kotiin krapuloisasni seuraavana iltapäivänä" -meininkiä? Kuinka moni pitäisi sitä hyväksyttävänä?

Kaverin veli on siksi luonnollisempi selitys, että kaveri saattaa olla sellainen, jonka vaimokin tapaa silloin tällöin, ja silloin voi ihan vahingossa tulla puheeksi ko. kerta, jolloin mies "jäi kaverin luo yöksi". Kaverin veljen kanssa tällaista tilannetta tuskin tulee, koska kaverin veli oli vain kaverin _veli_, ei minkäänsortin kaveri itse.

Vierailija
68/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks se ei voinu tulla baarista kotiin niinkuin oli sovittu,miksi? Ja yksinkö se siellä kämpässä muka oli? en usko että nykyaikana löytyy enää montaa ihmistä ilman kännykkää...

paskapuhetta sanon minä.

Vierailija
69/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epäilen vahvasti. En uskois.

Kokemusta on noista, ja tuossakin tarinassa on liikaa selityksiä ja syitä miksi muka ei tullut tai päässyt kotiin illalla.

Vierailija
70/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikö se olis voinut jo silloin yöllä laittaa sen kaverin veljen kännykästä sulle vaikka tekstarin. Kai se olis esim. numerotiedustelusta sun numeron saanut... Itse en ainakaan sietäis tollaista käytöstä lainkaan. Jos yöksi ei tulla kotiin, niin siitä kyllä tasan tarkkaan ilmoitetaan sille toiselle osapuolelle joka kotiin on jäänyt. Jos mun mies tulis baari-illan jälkeen mitään ilmoittamatta kotiin seuraavana päivänä klo 14 ja tarjois tollaisia selityksiä, niin olis kyllä hyvin äkkiä entinen mies. Oli sitten vieraissa tai ei, niin aika ikävää ja välinpitämätöntä käytöstä toista kohtaan!

Vierailija
71/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo omalle miehelle että laittaa mun puh numeron lompakkoonsa, jos sattuu kännstä akku loppumaan. Sekään ei muista mun numeroa ulkoa. Minäkin olisin toella huolissani jos mies noin hävisisi, koska ei koskaan ota övereitä. Jos joskus jotain sattuisi niin pystyisi ainakin mulle ilmoittamaan...

Vierailija
72/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin ei toimi, ei voi soittaa/viestittää toisen puhelimesta, menee yöksi KAVERIN VELJELLE. Halloota? Miksei kotiin?

Vierailija
73/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hämärä stoori ja hätäpäissä kokoon survaistu

Vierailija
74/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, ettei kyllä seuraavaan vuoteen lähde taas mihinkään, oli kuulemma semmoinen reissu

Vierailija
75/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei vaan tullut kotiin?

Vierailija
76/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun luona viime yönä ollut mies sanoi kertovansa juuri saman selityksen kotona kuin ap:n mies :-))

Vierailija
77/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoaisi kyllä minuun. Taksit kulkee ja aina kotiin pääsee vaikka mistä - jos haluaa.

Vierailija
78/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomuksesi kuulostaa liiankin tutulta...

Vierailija
79/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisi muuten kavereiden puhelimista kun tietää että olet huolissasi.

Vierailija
80/97 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko outo tai katuvaisen oloinen? Jos on hissuksiin tai mietteissään, niin kyllä alkaisin epäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi