Kellään silikonit? Missä otettu ja oletteko tyytyväisiä? Itse
harkitsen vakavasti asiaa. Ei mitään jättejä vaan sopusuhtaiset rinnat olisivat haaveena. Onko merkitystä asennetaanko rintalihaksen alle vai päälle? Kauanko toipuminen kestää? Asia on vaivannut jo liian monta vuotta minua... Siis pienet riippurinnat :(
Kommentit (13)
Tälle linjalle ollaan ymmärtääkseni siirtymässä? Missä moisia operaatioita suoritetaan, onko tietoa?
silikonit.Tarkoitus oli ottaa kivat,pienet,kiinteät .....kuitenkin kolme lasta imetettyäni nahkaa tisseissä oli niin paljon,että ihan pieniä en voinut ottaa,tai olisi pitänyt tehdä kohotus eli siirtää nännejäkin,
Olin ajatellut ehkä 2,5 desiä,rintalihaksen päälle,koska jos on roikkuvat tissit rintalihaksen alle laitetut eivät täytä ns.tyhjää nahkaa kokonaan.
Kirurgi laittoi loppupeleissä 3,45dl/ rinta.kuulostaa hurjalta,mutta täytti hyvin rinnat.olen enemmän kuin tyytyväinen!!
kävin konsulaatiossa Look nimisessä paikassa ja itse operaatiossa Tallinnassa.Olen todella tyytyväinen.
että täällä av:lla saat montakin vastausta tähän aloitukseen :D?
ja ympärysmitalla 70. Kenelläkään ei ole ylimääräistä vyötäröllä vaan sixpackit on näkyvissä. Niin ja alapää, se on toki vain kiristynyt synnytysten myötä. Joten ei taida olla ihan oikea palsta kysellä tuollaisia.
maksoi 3500 euroa.sisältäen matkat,sairaalat,jälkitarkastukset,taksikyydit...
implantteja on monen muotoisia ja pehmoisia.
itselläni on kalleimmat...olen nyt aika rasvattomassa kunnossa ja niistä kyllä näkee,että ovat silarit..mut jos yhtään enemmän rasvaa kehossa ei välttämättä huomaa...
on surullista,että näköjään tällä palstalla on ihmisiä jotka eivät huolehdi ulkonäöstään!!
..todella surullista!!vaikka kyllähän sen katukuvassakin huomaa!!!
tuo on kiinni miltä haluaa näyttää....Minulle ei tulisi mieleenkään ,ettenkä treenaisi itseäni kuntoon synnytysten jälkeen.Koska rinnat roikkui oli selvä,että otan silarit...käyn myös sokeroinnissa säännöllisesti...mies rakastaa siistiä alapäätäni,hoidan ihoani,pidän ripsipidennyksiä...sekä rakennekynsiä.....olen ihan tavallinen kotiäiti joka arvostaa itseään ja miestään!!!
Ja kyllä mieheni on aivan umpirakastunut minuun vielä 10 avioliittovuoden jälkeen.
Sitäpaitsi,kun minulla on hyvä olla itseni kanssa olen iloinen,positiivinen ja koko perheellä on hyvä olla!!!!
kyllä perhe (ja varsikin mies) osaa arvostaa iloista ja hyvän itsetunnon omaavaa äitiä/naista! Sen takia tässä silikoneja harkitsenkin...
hoida itseään ja antavat p---seen levitä: ei tarvitse sitten ihmetellä kun mies juoksee vieraissa!
onko kukaan mahdollisesti ottanut Suomessa silikoneja? On varmasti paljon kalliimpaa kuin Tallinnassa mutta jotenkin tuntuisi "turvallisemmalta". Ap
luonnollisen onnistuneita silkkareita. Joillakin erottuu jopa rintsikat päällä ja lopuilla sitten ilman vaatetta. Toki mikäs siinä jos haluaa ja useimmillahan kuitenkin se paita pysyy päällä niin eipä se muille kuulu mitä paidan alla on.
Olen pitkään miettinyt silikonien ottamista Tallinnassa, koska on edullisempaa. Voisitko kertoa tämän paikan, jossa sinä olet ne käynyt ottamassa?
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.
Pidän myös huolta itsestäni ja haluaisin rinnat kuntoon. Todnäk laitan ne Suomessa.
Millä klinikalla Tallinnassa eräs vastaaja on ollut?
ensin ottaa suomessa ja mieheni oli ehdottomasti sitä mieltä,että olisi turvallisempaa...jne...
mutta moni ystäväni on ottanut suomessa,liekö huonoa tuuria vai mitä,mutta löhes jokainen on joutunut korjaamaan.
Tallinnassa ainakin kyseisellä klinikalaa,kyseinen lääkäri tekee n. 300 silarit vuodessa eli ammattitaitoa on.!!
Itse suosittelen kaikille kyllä nimenomaista paikkaa.
Täällä suomessa kun plastiikkakirurgit tekevät montaa asiaa ja sitä rutinoitumista ei tule niin paljon.
10 000 euroa maksoi yksi kaveri suomessa tehdyistä!