Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

välikausihaalari

Vierailija
04.04.2010 |

Mitä mieltä olette välikausihaalarin hankinnasta 9 kk vauvalle. Itse olen ajatellut hankkia koska kiva mennä sitten luontoon tutkiskelemaan yhdessä ja silloin ei tarvitse ajatella että tulisi märäksi tai likaiseksi. Mitä haalareita olette käyttäneet? Onko jollakin myytävänä hyväkuntoista haalaria?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sä melkein tarvitset kurikset siihen päälle, koska ne vaan on niin paljon helpompi huuhtoa ja kuivatella kuin märkä ja kostea välikausihaalari. Jos sun lapsi ei vielä kävele niin osta kurahousut sen verran isoina, että suojaavat koko lapsen jalkaterän kun hän kottailee, et tarvi kenkiä sinne alle jotka vääntää lapsen nilkkaa. Ensi vuonna ne menee jo sitten päälle ihan muutenkin.

Haalareita sä varmaan noin pienessä koossa löydät keväällä alennusmyynnistäkin, ja nettiin kannattaa laittaa ilmoitus että olet kiinnostunut ostamaan haalarit.

Vierailija
2/2 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on vaikka kuinka paljon pieniä, hyväkuntoisia haalareita. Itse ostaisin pienelle Lassie suprafill-haalarin, jossa alaosa on kurahousukangasta...

Ja kannattaa ottaa myös se huomioon, että sisällä kovastikin liikkuva lapsi ei välttämättä suostu ollenkaan liikkumaan ulkona. Meillä oli tällainen tapaus, naapurin saman ikäinen tyttö oli samanlainen. Sitten pihalla istuskeli kaksi neitiä kuin tatit, kunnes oppivat kunnolla kävelemään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla