Laihat naiset ovat rumia uimahallin saunassa
siis oikeasti ovat! Paras vartalon muoto on sellaisella, jolla on sopivasti lihaa luittensa päällä mutta ei sitä liikaakaan saa olla.
Sellainen bmi 24-25 on sopivin varsinkin jos ikääkin alkaa olla.
Kommentit (17)
Hyi helevetti, miten ees kehtaan esiintyä alasti julkisesti: kolmen lapsen rupsahtanut keski-ikäinen äiti, joka ei tajua ajella karvojaan. Ja vaikkei läski ookkaan, niin rinnat (mitkä rinnat??) roikkuvat ja muutenki oon viston näkönen.
Voitteko nyt ystävällisesti ottaa yhteyttä kuntanne liikuntavirastoon ja pyytää ylimääräistä maksua meiltä ällötyksiltä.
Ja aatelkaa: mä käyn uimassa vieläpä kaupungin työntekijän alennuksin! Hyi helevetti!
vai ei, kun katsoo takaa päin. Posliinit ovat kynittyjä kuin kanat ja a-tissit kuin tussilla pilkku laitettu. Pylly kuin kaksi kapeaa tiiltä yhteen laitettuna. Luut lonksaa ku lauteille kiipeää.
ei ole mulle mitään objekteja vaan kanssaihmisiä. Ois kauheaa arvostella toisia tuolla tavalla ulkonäön mukaan. Jotenkin ap on nyt unohtanut jotain olennaista ihmisenä olemisesta.
Ap, toivon että olet vaan kännissä kun tuollaisia kirjoitat.
kaikkia kyylätään, lokeroidaan ja arvostellaan. Inhottavaa.
t.laiha rumilus, joka on kehdannut käydä perheuinnissa
Minäkään en käy uimahallissa enkä yhteissaunoissa juuri tämän takia -tiedän olevani ruma.
Hän on kadehtinut vuosia hoikkia naisia. Nyt hän huomasi, ettei ne niin täydellisiä olekaan.
sopusuhtainen kaunis vartalo, niin olen kuullut muiden suusta.
ap.
sopusuhtanen eli pullero :D näin se vaan on
vai ei, kun katsoo takaa päin. Posliinit ovat kynittyjä kuin kanat ja a-tissit kuin tussilla pilkku laitettu. Pylly kuin kaksi kapeaa tiiltä yhteen laitettuna. Luut lonksaa ku lauteille kiipeää.
oli ihminen sitten lihava tai laiha niin ei tollainen ole kivaa. Mä itse olen hoikka ja mua on haukuttu ja nimitelty jos miksikin ihan ala-asteelta saakka. Ihme että mun itsetunto on niinkin hyvä kuin on. Mä olen luonnostani laiha tai oli, nyt iän myötä olen saanut lisää painoa. Kyllä minäkin olisin halunnut lisää painoa mutta kun sitä ei vaan tullut vaikka söin ihan normaalisti ja vielä sen ylikin.
Onneksi mua on myös kehuttu, varmaan sen takia sainkin ihan ok itsetunnon, ja tiedätkö mitä? yleensä mua nimitteli naiset, harvoin kukaan mies. Joten siitäkin voi vetää jonkunlaiset johtopäätökset.
sopusuhtainen kaunis vartalo, niin olen kuullut muiden suusta.
ap.
juuri tämänkaltaiset alotukset tekee aina "sopusuhtainen ja kaunis" nainen, ei suinkaan mikään katkera läski! :D
sopusuhtainen kaunis vartalo, niin olen kuullut muiden suusta. ap.
t. bmi 19, aa-kupit ja selluliittiperse (housujen valmistajasta riippuen) 38 tai 40.
Saanko siis alkavaa päärynääni näytellä sinulle uimahallissa ;-D
ja usein myöskään laihalla ei ole mitkään mahtirinnat.
niin kroppa kuin kroppa rupeaa näyttämään normaalilta. Meitä todellakin ja onneksi on moneksi.
Niilläkin on oikeus olla siellä saunassa, niinkuin kaikilla muillakin jotka ei täydellisiä ole.