Lue keskustelun säännöt.
onko muita jotka pärjäisi hyvin ilman seksiä?
04.04.2010 |
poden huonoa omatuntoa. rehellisesti, voisin elää koko loppu elämäni täysin ilman seksiä. Olen kyllä hellyydenkipeä, tykkään pusutella ja halailla, mutta seksi ei kiinnosta. Olen nuori ja meillä on yksi pieni vauva. joskus härnään mieheni sänkypuuhiin vain sen takia, koska minusta tuntuu että se on jopa velvollisuuteni ja haluan osoittaa hänelle, että hän on haluttava ja onhan miehillä halut. harrastamme seksiä n kerran kuussa tai kahdessa. aivan kauheeta. en ole koskaan saanut orgasmia. pitääkö mun hakea apua tähän "ongelmaan" vai onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tykkään hirveästi seksistä ja olen valmis kun mieskin on. Näin 8,5 vuoden yhdessäolon jälkeen harrastamme seksiä paljon harvemmin kuin alussa, koska olemme usein väsyneitä töistä ja perheen ja kodin hoidosta, mutta kun sopiva tilaisuus sattuu niin en kieltäydy ikinä. Tietysti kaipaan enemmän rentoa kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa, ja seksi on ihanaa kun sitä on, mutta en koe, että tarvitsisin sitä samalla tavalla kuin ruokaa, unta, rakkautta, happea jne.
Ennen mieheni tapaamista olin kymmenen vuoden ajan välillä seurustelusuhteessa, välillä sinkkuna, enkä sinkkuna kaivannut niinkään seksiä kuin kumppanuutta.