Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teillä joilla on englantia puhuvia puolisoita

Vierailija
04.04.2010 |

minkälaisia hellittelynimiä teillä on käytössa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla samoin. "Rakas" on suomalaisittain kaytossa.

Vierailija
42/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 02:16"]

Itse en Suomessa ollessani ollut parisuhteessa, ja olen huomannut että tunteista puhuminen suomeksi tuottaa minulle vaikeuksia. Haluaisin keksiä miehelleni sopivan suomenkielisen hellittelynimen, mutta englanninkieliseen lauseeseen helposti soveltuvaa sanaa on vaikea keksiä. Me käytämme seuraavia sanoja; boo, booboo, babe, sugar booger, honey bunches of oats, butty, fat bat, phatty, illy dilly,... liian monta.

[/quote]
Tumma mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2010 klo 17:43"]

ja englantihan on kaikista helpoin kieli oppia, siinä on riittää hyvin supea sanavarasto puhumiseen vert. esim. suomen tai ranskan kieli. Joku kielitieteilijä voinee selittää tämän paremmin kun en enää muista tarkemmin miten se meni. Oliko niin että jos oppii 1000 sanaa englantia niin sillä pärjäsi yhtä hyvin kuin oppimalla suomen kieltä 3000 sanaa, perustui jotenkin siihen että englannin kielessä on niukemmin sanoja käytössä tai jotain. Muut kielet ovat sanavarastoltaan rikkaampia...? En muista.

tuonkin olisit voinut Googlettaa. Miksi sinun on niin vaikea sulattaa se tosiasia etta joku toinen voi ymmartaa englantia paremmin ja syvemmin kuin sina?

Miksi tunnut olevan.aina niin ihmeen artyisa? Jostain syysta tuntuu silta, etta aina on menossa jonkin tason nitpicking tai muu sellainen.  Oma englanninkieleni, uskallan vaittaa, on vahintaan yhta hyva kuin omasi. En silti jaksa mollata muita.....miksi olet aina niin kiukkuinen/ylimielinen?

Vierailija
44/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2010 klo 17:10"]Eikö se tunnu välillä tuskaiselta kun haluaa kertoa ajatuksiaan/tunteitaan ja ne pitää vääntää englanniksi?
[/quote]

Menee yhtä hyvin kuin suomeksi, ei tarvitse erikseen vääntää ja miettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi