Poikapuoleni vietteli minut
Tultiin yhdessä baarista kotiin, ukkoni (pojan isä) jäi sinne vielä. Ollaan nukuttu ennenkin vierekkäin, mutta nyt meni vähän överiksi... Poika sanoi että on runkannut monesti mua ajatellen, ja mulla on ihanan tiukka pillu. Oli hellempi kuin isänsä. Onko muut naiset ajautuneet vastaavaan tilanteeseen? Olen 40 v. ja poika 21.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa miehet, että naisenne tytär todennäköisesti haluaa teitä salaa. Sinun on vain tehtävä liike, jotta se tapahtuu.
Vaimo on sanonu mulle että hänen tyttönsä katselee jalkoväliäni ja on kysellyt että millainen muna minulle on. Vaimo on myös sanonut että voisin naida hänen tyttöään mutta ei ole mitään kuitenkaan koskaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v mies ja tytärpuoli 25v. Jäimme kerran mökille kun vaimollani tytön äidillä oli meno ja yön poissa. Lämmitin saunan ja kysyin kumpi menee ensin, tyttö sanoi mennään yhtä aikaa jos ei haittaa. Menimme saunaan ja seisokkihan se tuli kun isorintainen, missivartaloinen tyttö tuli saunaan. Hän ei ollut moksiskaan, sanoi vaan mahtava kulli sulla ja kiipesi lauteille. Löylyttelimme ja menin uimaan ja hillitsin itseni, pesujen jälkeen sitten saunakamarissa tyttö tarrasi munaani kiinni. Työnsin hänet sängylle ja aloin nuolemaan tuota nuorta pillua. Neiti kiljui, vinkui ja taittui kaarelle orgasmin tullessa. Hän sanoi, voi luoja ei kukaan koskaan ole tuolla lailla nuollut. Nousin seisomaan ja neiti istahti sängynlaidalle ja otti munani suuhun. Otin ponihännästä kiinni ja lykin suuhun neidin kakoessa ruiskin spermani neidin kurkkuun voimalla. Hetken huilattuamme sanoin että nyt sitten kontille, opetan sut ihmistentavoille. Survaisin ison turpean munani n
Muokkaa sanomiset lainauksiin ja laita seksinovellit.orgiin.
Vierailija kirjoitti:
tota kukaan usko eikä sulla oo tiukka
Maailmassa vaan tapahtuu kaikenlaista. Ikävää ettei sulle ole mitään tapahtunut.
Niin just. Mitä ei ole itselle tapahtunut, ei sitä voi tapahtua muillekaan. Mitään ei uskota, ennen kuin on itse nähty ja koettu.
Poikapuoleni vietteli minut mökillämme. Miehenä en voinut kertoa sitä pojan äidille, mutta kivaa pervoilua saunomisen ja muun merkeissä oli kyllä vklp.
Hyi saatana ootte iljettäviä :(
Naida nyt PERHEENJÄSENIÄ..
Vierailija kirjoitti:
Poikapuoleni vietteli minut mökillämme. Miehenä en voinut kertoa sitä pojan äidille, mutta kivaa pervoilua saunomisen ja muun merkeissä oli kyllä vklp.
Meillä on sama juttu, saunomme usein poikapuoleni kanssa.
Hänellä on sellainen lyhyehkö, mutta paksu kalu. Hän laukeaa aika nopeasti kun hyävilemme toistemme kaluja.
En ole uskaltanut kertoa, mutta haluaisin hänen laukeavan pyllyyni.
Vietteli,kakara, et siis aikuisena kyennyt kieltäytymään.
En olisi halunnut lukea matikankokeisiin, mutta äitipuoleni kysyi, että auttaisiko siihen lukemiseen, jos hän vähän helpottaisi oloani. En ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, kunnes vei mut kädestä pitäen makuuhuoneeseen, laittoi istumaan sängyn laidalle, avasi farkkuni ja nappasi tässä vaiheessa jo puolikovan kaluni kuumaan suuhunsa. Voi taivas hän oli taitava imuttaja. Mun ikäiset tytöt ei todellakaan osaa imeä ja ottaa kalua niin vaivattomasti tyveä myöten suuhun. Painelin hänen naamaansa nivusiini niin, että kuului vai lotinaa kun kaluni upposi kerta toisensa jälkeen syvälle hänen kurkkuunsa. Sinne sitten laukesin tosi kovaa, ja koko lasti sykki suoraan kurkusta alas. Vähän olen kade faijalle, kun sillä on tuollainen suihinottotaituri. Ja tosi on kuin vesi tämä juttu.
Suosittelen että teet rohkeasti aloitteen!
Mulla on tytärpuoli 48v itse olen 58v. Tekisi mieleni naida häntä ja hän antaisi minulle itsensä käyttöön.
Hän on todella hyvä kroppainen ja isot rinnat. Erottiin exsän kanssa neljä vuotta sitten, eli sekään ei ole
esteenä. Olen haaveilen häntä ja hän minua. Ehkä tämäkin asia tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Heterot ovat sairasta sakkia
No nyt kun sanoit, niin jännä on että aina homoista itketään että on niin pervoja. Nyt kun tätä ketjua on lukenut niin saavat ulisijat katsoa ihan omaan peiliin.
Puoliakaan ketjun jutuista en usko, aika rankkaa fantasiointia
Oma ensimmäinen m/m kokemukseni tuli juurikin poikapuoleni kanssa. Olimme mökillä saunomassa ja olutta ottamassa. Puhe tuli naisista ja tyttöystävistä kun hän kertoi olevansa bi. Tuli hetken hiljaisuus kun sulattelin asiaa. Suihkuun mennessämme hän aloitti uudelleen että huomasin että tuo oli vähän vaikea asia sinulle. Hän kertoi lisää ja yllättäen kysyi: haluatko että näytän ja tarttui kaluuni kiinni. Pienen epäröinnin jälkeen olimme toisissamme kiinni. Tällaista off-on suhdetta epämääräisin väliajoin on jatkunut n 5 vuotta kenenkään muun tietämättä. Mukavaa vaihtelua vaimon kanssa köyrimiseen.
Koko jutusta paljastuu, mihin nelikymppisen räähkän poikamiehen mielikuvitus kykenee. Kun yhtäkään kunnollista ihmissuhdetta ei ole kyennyt solmimaan, kääntyy mieli aivan järkyttävän sairaaksi.
Olen itse 21 v poikapuoli. Äidin miesystävä muutti meille kun olin 17. Ihastuin heti häneen komeaan ulkomuotoonsa: pitkä harteikas hyväkroppainen sänkileuka. Kohta rupesimme urheilemaan ja saunomaan yhdessä. Kerran saunaoluiden rohkaisemana kerroin hänelle tuntemuksistani. Hän häkeltyi ensin mutta lopulta lupasi että voisimme kokeilla jotain fyysistä yhdessä mutta vasta kun olen täysi-ikäinen. Niin odotimme ja siitä alkoi upea on-off - suhde joka jatkuu yhä vaikka äidin ja kaverin suhde on jo päättynyt. Äiti ei tiedä, on vain iloinen kun kaveruutemme säilyi heidän erostaan huolimatta.
Pervo-Pertti, mammanpoika peräkamarista,mon taas täällä runkuttelemassa. Äiti huutaa kohta puurolle.
Olen pannut anoppiani, hän 50v. Minä 32v. Vaimoni lähti rilluttelemaan juhannusaattona ja jäin kahdestaan a opin kanssa. Selvyyden vuoksi kerron ettei vaimoni 30v
Ei ole antanut panna moneen kuukauteen, sen asian kerroin anopilleni! Siinä katsoimme toisiamme silmiin ja alkoi melemminpuolinen riisuminen. Nautimme molemmat hyvästä seksistä, kun kumpikaan ei ollut yhdynnässä pitkään aikaan
Anoppi on leski. Koko yö meni samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut anoppiani, hän 50v. Minä 32v. Vaimoni lähti rilluttelemaan juhannusaattona ja jäin kahdestaan a opin kanssa. Selvyyden vuoksi kerron ettei vaimoni 30v
Ei ole antanut panna moneen kuukauteen, sen asian kerroin anopilleni! Siinä katsoimme toisiamme silmiin ja alkoi melemminpuolinen riisuminen. Nautimme molemmat hyvästä seksistä, kun kumpikaan ei ollut yhdynnässä pitkään aikaan
Anoppi on leski. Koko yö meni samassa sängyssä.
Ja vaimoki sai parrua useammalta samana yönä
Heterot ovat sairasta sakkia