Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakipano

Vierailija
07.05.2010 |

Onko muita joilla "panokaveri" aviomiehen/vaimon lisäksi? Oletteko saaneet homman pysymään hanskassa, niin ettei liiat tunteet sitä ole "pilanneet"? Mitä jos panokaveriin rakastuu... Niinkuin minulle on tuntunut käyvän:(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi/miehesi tästä vakipanostasi? Jos ei, tee itsellesi ja kumppanillesi palvelus ja muuta eri osoitteeseen. Sen jälkeen saat ihan vapaasti panna ja ihastua keneen tahansa :)

Vierailija
2/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet naimisissa ja yhdessä noin 10 vuotta kun vaimoni aloitti suhteen työkaverinsa kanssa josta tuli sitten vaimolle vakipano.Alussa se aiheutti ristiriitoja mustasukkaisuutta kiukuttelua mutta ei siitä apua ollut.Koko ajan parisuhteemme toimi mutta tämä kolmas henkilö aiheutti ristiriitoja.Vaimoni kielsi aluksi kaiken.Erotakkaan ei haluttu koska muuten suhteemme toimi hyvin.Lopulta asia oli vain hyväksytävä.Vaimon vakipanon ihmissuhteet eivät onnistuneet ja hän oli kiinni vaimossani,ehkä olisi halunnut aloittaa suhteen mutta vaimoni ei taas halunnut minusta luopua.Nussivat sitten työmatkoilla jonne vaimoni otti mukaan sukkanauhaliivejä,halkiopöksyjä ym.reksviittaa.En tiedä huomasiko vaimo että ratsasin alusvaate korin ja olin tietoinen mitä milloinkin oli mukana

Lopulta asiasta pystytiin keskustelemaan ja vaimoni kertoi lievässä humalatilassa naivansa miehen kanssa.Kun kiihotuin tästä kertoi yksityikohtaisesti miten vakipanon kulli seisoi ja minkälainen on.Pitempi mutta ei yhtä paksu kuin minulla.Nautti nähdä miten kiimassa kaveri oli ja antoi tyhjentää pussit haarojen väliin.Työnluonne oli sellainen että pystyivät nussimaan myös töissä toisen ollessa yövuorossa.Vaimoni on ollut aina hyvin seksuaalinen ja kyllä kun oli saanut kunnolla vierasta munaa oli hyväntuulinen ja semmoinen hehku loisti vaimosta.En minäkään valittanut joskus oli kiihoittavaa päästä liukkaille tai vakipano kiihottui kun nussin vaimon ja sai sen jälkeen nussittavaksi nussitun pillun.Olimme monessa suhteessa kuulema samanlaisia.Joskus kun ehdotin voisimmeko nussia yhtäaikaa kielsi sen ja sanoi että pystyisinkö katselamaan ja kuuntelemaan kun kiljui kun sai munaa.Vaimoni oli tietenkin tyytyväinen ja nautti kahden kullin loukusta.Tämä riemu loppui kun vaki pano löysi työpaikalta eronneen emännän aloitti suhteen ja nyt on sitten heillä yksi yhteinen lapsi.Olin tekemisessä miehen kanssa kun esim. hain vaimon töistä ja mies oli siinä uskossa etten tiedä heidän touhuistaan,niin ainakin kuvittelin. Voihan olla että fiksuna kaverina tiesi minun tietävän mutta veti roolia ettei tiedä vaikka tiesi minun tietävän. Olipa vaikeasti sanottu.No tämä onkin kolmio drama.Olin työskennellyt myös miehen kanssa samassa työpisteessä.

Vaimoni lopetti noin 17-18 vuotta kestäneen vaki nussimisen miehen kanssa kun tämä aloitti uuden vaimon kanssa.Olen tavannut myös vakipanon uuden vaimon mutta luonnollisti olen hiljaa tämän uuden miehen ja vaimoni harrastuksista.Kaikkea hyvää heille.Alussa vaimoni oli hieman happamana mutta mutta koska toivoo panolleen kaikkea hyvää ei mene siihen enää väliin.

Tälläinen tarina miten tavallinen lienee niin ja tämä on tosi ei fiktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma.

Vierailija
4/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vakipano on turvallinen tapa elävöittää omaa seksielämää.

Vierailija
5/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suhde vanhempaan mieheen,hänen vaimonsa tietää minusta ja hyväksyy suhteemme. Saamme jopa harrastaa seksiä heidän asunnossaan vaimon nukkuessa viereisessä huoneessa.

Vierailija
6/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheinen sukulaiseni kehottaa jättämään ja lopettamaan naisen kanssa välit, mutta sydän miettii. sydän lopahtaa vakipano fiiliksestä. jotkut pitävät miehiä turhaan sikoina; ellei sitten liiku väärässä seurassa. toisen suuhun ei kannata laittaa sanoja, vaan kyllä ne tulevat luonnollisesti.

onko asia vain jostain pikkuasiasta kiinni, yhteystiedosta?

hami4

Vierailija
7/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli näkemisen ja tapaamisen tarve mikä tahansa, miten siinä voi meenä toluttoman kauan?

onko annettu kuva että ikävä ei olekkaan niin kova vaikka se onkin?

Vierailija
8/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:53"]

Itselläni on suhde vanhempaan mieheen,hänen vaimonsa tietää minusta ja hyväksyy suhteemme. Saamme jopa harrastaa seksiä heidän asunnossaan vaimon nukkuessa viereisessä huoneessa.

[/quote]

Itselläni niinikään suhde  reilusti vanhempaan mieheen. Puolisomme eivät tiedä. Tämä mies tyydyttää minut täydellisesti, pidän vanhemmista miehistä

Vierailija
9/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja osaavat tehdä naiselle muutakin kuin lykätä munan sisään. Eihän se  kivaa oo olla se toinen nainen, mutta meillä tää toimii. Oon kyllä ihastunut mieheen, ja vaimokin tietää sen. Ensi viikonloppuna taas pääsen sinne. Ihanaa

Vierailija
10/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä suhde vanhempaan mieheen on nautinnollinen. Itse olen 29 ja miesystäväni on 66, hän huolentii kiltisti mun nautinnosta. Ikäero ei harmita ollenkaan, tiedän että suhteemme on tilapäistä (kestänyt kaksi vuotta), mutta on se sen arvoista. Ehdin vielä naimisiin aikanaan.

Vierailija
11/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reilu vuosi suhdetta.Minä25 mies43. Ei kai sitä voi toivoo että tälläinen suhde ikuisuutta kestäis. Ite oon mustasukkanen,ainakin ajoittain miehen vaimosta. Vaikka en kai saisi olla.  Miehen vaimo on yleensä mukava mua kohtaan,saunotaankin nykyään yhdessä. Sen se on tehnyt selväksi,että niille ei eroa tule. Saan viettää joka toisen viikonlopun siellä,ja siihen mun on tyydyttävä. 

Vierailija
12/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:00"]Meillä reilu vuosi suhdetta.Minä25 mies43. Ei kai sitä voi toivoo että tälläinen suhde ikuisuutta kestäis. Ite oon mustasukkanen,ainakin ajoittain miehen vaimosta. Vaikka en kai saisi olla.  Miehen vaimo on yleensä mukava mua kohtaan,saunotaankin nykyään yhdessä. Sen se on tehnyt selväksi,että niille ei eroa tule. Saan viettää joka toisen viikonlopun siellä,ja siihen mun on tyydyttävä. 
[/quote]

Lue nyt noi omat kirjoituksesi ja katso kuinka säälittävältä vaikutat. Niin hennolta ja viattomalta tyttöseltä, joka ottaa kiltisti mitä annetaan eikä uhkaa kenenkään asemaa. Ja kiität vuolaasti roposista, mitä saat.

Haluan omallekin miehelle tuollaisen tytön. Kiihottaa ajatella, että kaikki valta on minun käsissäni ja suhteen jatkuminen minun vallassani. Mies voisi kyllä hyvin halutessaan olla kanssasi. Jos välittäisi tarpeeksi. Ehkä pitää vaimon kontrollista itsekin?

Vierailija
13/19 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman oksettaa nämä tarinat..

14/19 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita joilla "panokaveri" aviomiehen/vaimon lisäksi? Oletteko saaneet homman pysymään hanskassa, niin ettei liiat tunteet sitä ole "pilanneet"? Mitä jos panokaveriin rakastuu... Niinkuin minulle on tuntunut käyvän:(

Minun lapsuuden ystäväni on ollut 28v vaimoni vaki pano kaveri jo 6 vuotta.

Olemme kimpassa pari viikonloppua kuussa ja joskus myös viikollakin.

Vaimoni on kyllä vähän rakastunut kaveriimme ja suostuu mielellään kimppa panoon kun vain pyydämme.

Meillä on keskenään seksiä melkein joka päivä ja kaveri on kivana lisänä vaimon tyydytyksessä ja on kiihoittavaa kun toinenkin mies panee omaa vaimoa.

Olemme täysin heteroja ja molemmat keskittyy vaimooni joka saa nauttia kahdesta miehestä.

Noin pari kuukautta sitten hain sildenafil reseptin ja testasimme tehon vaimooni. Vaimo meinasi olla todella tiukilla kun tulimme vähän väliä eikä erektiot laskeneet vaikka saimme panna useasti molemmat.

Vaimo sai kuitenkin useita orgasmeja itsekin ja oli todella täynnä spermaa ja "väsynyt mutta onnellinen" kuten vaimo totesi.

Vierailija
15/19 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö vaimo, että miehensä onkin bi?

Vierailija
16/19 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman oksettaa nämä tarinat..

Eikä ihan hiemankaan. Sairaita ovat.

Vierailija
17/19 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteesi. Minullakin oli vakipano usean vuoden ajan. Mutta sitten hän alkoi vaatia avioliittoa, jonka jälkeen mun oli pakko ottaa suhteen lopettamin puheeksi. Kaduttaa, mutta kotona on nyt rauhallisempaa.

Vierailija
18/19 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä minulla oli naisystävän lisäksi pari muuta ajossa, onneksi välimatkaa oli pikkusen niin ei hengittänyt niskaan.

oli pienirintainen tiukka vaginainen sekä isorintainen hjyväperäinen yh mamma

oma tyttis oli pienikokoinen kevytrakenteinen, b kuppinen ajokone, myös peruutusvaihdetta sai kokeilla silloin tällöin

Vierailija
19/19 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa. Mutta olen selättänyt muutamia kymmeneitä naisia, ja aina paljaalla jos joku sanoo käytä kondomia, teen ritolat.