Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö jatkaa yhteiseloa mieheni kanssa?

Vierailija
04.04.2010 |

Meillä on takana jossain määrin painajaismaiset 4vuotta. Samoihin aikoihin mieheni petti ja minulla todettiin vakava sairaus, kaiken lisäksi olin vielä viimeisilläni raskaana. Tuolloin pidettiin melkeinpä varmana, etten tästä sairaudesta selviäisi, mutta niin vain se elämä yllättää, että vaikka kävin todella lähellä kuolemaa niin pari kuukautta sitten sain terveen paperit. Tämä tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta.

Päätimme tuolloin jatkaa yhdessä, koska ero ei olisi ollut missään mielessä järkevä. Kaiken keskellä miehen pettäminen jäi taka-alalle ja näiden vuosien aikana mieheni on käytännössä meidän lapset hoitanut, minä en ole jaksanut, vaikka olisin halunnutkin. Lisäksi mieheni on ollut todella hyvin tukenani ja olen todellakin vakuuttunut siitä, että pettäminen oli vain yhden kerran hairahdus ja että olen miehelleni se hänen elämänsä rakkaus. Mitenkään ei kuitenkaan olla käsitelty tuota miehen pettämistä, se vaan suljettiin aikoinaan taka-alalle ja minua se aika ajoin vaivaa ja mietin, että jatkaako vielä miehen kanssa. Rakkaus toisiamme kohtaan ei ole kadonnut, mutta tuo pettäminen kummittelee minun mielessäni ja tulee tyypillisiä kysymyksiä, että miksi mies teki niin ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa vaiheessa kannata luovuttaa, jos siis tunteita on molemmilla ja miehesi on kyllä varmasti osoittanut, että olet hänelle se tärkein.

Vierailija
2/3 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirvestä kaivoon vielä tuossa vaiheessa. Käykää ainakin parisuhdeterapiassa ensin ennen jos/kun eroatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisittekö parisuhdeterapiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän