Miten älykäs mies voi rakastua tyhmään naiseen?
Luulisi haittaavan elämää kovin, ja arsyttävän....
Kommentit (9)
Sitten kun alkuhuuma on mennyt ohi. Pidemmän päälle suhteen tulisi olla tasa-arvoinen, eikä kovin suurella äo-erolla varustetun pariskunnan suhteessa tämä yleensä toteudu.
Ihan helposti, jos nainen on kaunis.
se riippuu siitä, millaista älyä pitää olla: kylmää rationaalisuutta vai tunneälyä vai molempia? Taitoa tehdä eri asioita käytännössä vai pelkkää analysoimisen kykyä?
mies on paljon minua älykkäämpi, korkeasti koulutettu ja sivistynyt ja fiksu. En nyt itsekään tyhmä ole muttei mulla ole niin hyvää yleissivistystä tai esim matemaattista lahjakkuutta enkä ole lukiota korkeammalle kouluttautunut. Mies on myös usein käytännön asioissa fiksumpi, ts.käytännöllisepi. Hän on koko elämänsä opiskellut ahkerasti ja tehnyt työtä, itse olen tehnyt kouluttamattomana pätkätöitä, seurustellut ties keiden idioottimiesten kanssa ja muutenkin keskittynyt kaikkeen muuhun kuin itseni kehittämiseen.
 Meillä suhde voi erittäin hyvin, rakastamme toisiamme paljon eikä se että olen miestä "tyhmempi" ole haitannut suhdettamme erityisemmin. Mies rakastaa mua tällaisena, toivoo tosin että jatkaisin opiskelua mikä on vielä hyvinkin mahdollista.
tyhmän naisen tavattuaan nosta päätä tämä huolehtijan rooli?
Näin ainakin meidän tuttava pariskunta... Mies aina voivottelee etteihän se *Irma olisi yksin pärjännyt tässä maailmassa kun on niin mahdottoman sosiaalinen mutta kuitenkin niin sinisilmäinen että mihin lie olisi joutunut ilman minun väliintuloa ja blaa blaa.
*Nimi muutettu ;)
mun mieheni on älykäs, korkeasti koulutettu ja viisas, itse olen aika tavallinen, lukion käynyt, en mitenkään erityisen fiksu, ollut aina keskiverto tai hieman huono koulussa. Miehen exä oli myös korkeasti koulutettu mutta silti vaihtoi minuun, viihtyy kuulemma paljon paremmin seurassani. Ei kai se "älykkyys" kuitenkaan ole se peruste jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan ja viihtyy yhdessä. Kyllä meillä sängyssäkin sujuu erinomaisesti mutten usko että mies sentään pelkästään seksin takia kanssani on :P
Miten se ilmenee?