Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli aamukuudelta kotiin

Vierailija
04.04.2010 |

Eihän mulla mitään sen baariin lähtemistä vastaan ollut, mutta kyllä vähän nyppäsee, että tulee kuudelta kotiin, vaikka tietää että minä olen kuumeessa ja flunssassa. Ei mua tarvi hoitaa, mutta en minäkään oikein ois jaksanut tänään herätä puoli seiskalta laittaan lapsille aamupuuroa. Se on sit käytännössä koko päivä mun pyöritettävänä...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Kylmä suihku, tarpeeksi kahvia ja buranaa eikä mitään kitinöitä. Paha olo on itse aiheutettu, eikä muiden tarvitse siitä juhlapäivänä kärsiä. Ja krapula ei ole syy jäädä juhlista pois. Oksennustauti olisi sellainen.

Vierailija
22/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kotiinsa RYYPPÄÄMÄÄN!!!!

Että mä vihaan sitä ukkoa.Sit vinkuu viesteil et ois niin mukavaa ku säki oisit täällä,haistakoon huiluu koko p**läjä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Kylmä suihku, tarpeeksi kahvia ja buranaa eikä mitään kitinöitä. Paha olo on itse aiheutettu, eikä muiden tarvitse siitä juhlapäivänä kärsiä. Ja krapula ei ole syy jäädä juhlista pois. Oksennustauti olisi sellainen.

Vierailija
24/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vetää viina ristiäisiä edeltävän illan. Siinäpä kärsii. Ei tule täältä sympatioita.

Vierailija
25/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ottais vanhalle viinalle haisevaa miestä ristiäisiin.Mieluummin keksisin jonkun hätävalheen.

Vierailija
26/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vetää viina ristiäisiä edeltävän illan. Siinäpä kärsii. Ei tule täältä sympatioita.

jos oma ukkoni joutuis krapulassa seisoon jossain töissä tai vastaavaa,

MUTTA,mietitäämpä miltä niistä muista vieraista tuntuis ku yks haisee ku rankkitynnyri siinä vieressä.Kyl mulla ainakin menis juhlafiilis yhden krapulaisen takia,ja varsinki PERHEJUHLASSA jossa on myös LAPSIA

Vierailija
27/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takarivissä ja kunnon aamupesut, tarpeeksi dödöä ja suuvettä ja puku päälle. Kyllä se siitä. Ja häpeän saisi sitten vaan kestää. Tosin kukaan täysjärkinen mies (tai nainen) ei joutuisi tuohon tilanteeseen, että pitäsi mennä kovassa kankkusessa jonnekin. Poissaolo ei olisi vaihtoehto.

Vierailija
28/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa tulleet vastaukset oli kyllä säälittäviä :(, ei voi olla totta, että äiti oikein hehkuttaa, että saa lasten kanssa viettää laatuaikaa ilman isää :( :(, täytyy oikeesti olla todella kurja isä. Itsellä lapset 7, 6, 3 ja 2 vuotiaat ja TODELLAKIN isä on kotona koko pääsiäisen pyhät ja vietetään yhdessä laatuaikaa ja annetaan toisillemme laatuaikaa (nukutaan vuoronperään päikkärit, lähdetään ulos lasten kanssa, että toinen saa olla yksin hetken jne.). Jos olisi lähdetty baareilemaan, olisi hankittu MLL:n lastenhoitaja ja lähdetty yhdessä mutta se ei ollut tämän pääsiäisen juttu koska olemme flunssassa, eikä haittaa pätkääkään.

Jos meidän iskä olisi tullut klo 6 aamulla kotiin, niin ei muuten nukkuis edelleenkään ja tosiaan olemme flunssassa joten olisin suuttunut jos olisi lähtenyt ylipäätänsäkin mihinkään, korkeintaan olisin hyväksynyt käynnin parilla ja viim. klo 12 kotiin, että jaksaa herätä ja olla lasten kanssa varsinkin jos olisi ollut vielä kuumetta. Ihme porukkaa täälläkin kun annetaan miesten mennä ja rellestää miten sattuu ja itse kantaa kaikesta vastuun, törkeetä toi ristiäishommakin, ei kun mies ylös, ulos ja juhlimaan, aikuinen ihminen herranjestas!!!!

Vierailija
29/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu enää tässä perheessä. Aikuinen ihminen vastaa itsestään. Voi olla vaikka ulkona toimituksen ajan ja itse selitellä miksi ei sisälle tullut. Sukulaisiahan siellä paikalla on eikä mitään ventovieraita. Elämä opettaa ja ehkäpä mies oppii kontrolloimaan käytöstään kun joutuu siitä itse vastaamaan.

Vierailija
30/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te niitä miehiänne hyysäätte?

alussa tulleet vastaukset oli kyllä säälittäviä :(, ei voi olla totta, että äiti oikein hehkuttaa, että saa lasten kanssa viettää laatuaikaa ilman isää :( :(, täytyy oikeesti olla todella kurja isä. Itsellä lapset 7, 6, 3 ja 2 vuotiaat ja TODELLAKIN isä on kotona koko pääsiäisen pyhät ja vietetään yhdessä laatuaikaa ja annetaan toisillemme laatuaikaa (nukutaan vuoronperään päikkärit, lähdetään ulos lasten kanssa, että toinen saa olla yksin hetken jne.). Jos olisi lähdetty baareilemaan, olisi hankittu MLL:n lastenhoitaja ja lähdetty yhdessä mutta se ei ollut tämän pääsiäisen juttu koska olemme flunssassa, eikä haittaa pätkääkään. Jos meidän iskä olisi tullut klo 6 aamulla kotiin, niin ei muuten nukkuis edelleenkään ja tosiaan olemme flunssassa joten olisin suuttunut jos olisi lähtenyt ylipäätänsäkin mihinkään, korkeintaan olisin hyväksynyt käynnin parilla ja viim. klo 12 kotiin, että jaksaa herätä ja olla lasten kanssa varsinkin jos olisi ollut vielä kuumetta. Ihme porukkaa täälläkin kun annetaan miesten mennä ja rellestää miten sattuu ja itse kantaa kaikesta vastuun, törkeetä toi ristiäishommakin, ei kun mies ylös, ulos ja juhlimaan, aikuinen ihminen herranjestas!!!!

Vierailija
31/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä peittelyä ja salailu. On monen mielestä ihan ok, että kun on vastuuttomast ryypännyt ennen perhejuhlia niin, että on kova kankkunen ja väsymys, se käy syyksi juhlien väliinjättämiseen. Siinä ei perheenisukin tarvitse kantaa mitään vastuuta omasta toiminnastaan, kun vaimo hoitaa asiat puolesta. Ei krapulaan kuole. On vaan sinniteltävä ja oltava juhlakunnossa!

Ei onnistu enää tässä perheessä. Aikuinen ihminen vastaa itsestään. Voi olla vaikka ulkona toimituksen ajan ja itse selitellä miksi ei sisälle tullut. Sukulaisiahan siellä paikalla on eikä mitään ventovieraita. Elämä opettaa ja ehkäpä mies oppii kontrolloimaan käytöstään kun joutuu siitä itse vastaamaan.

Vierailija
32/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä sovittiin, niin silti saattoi olla että mieheltä pääsi sitten viikonloppuna unohtumaan. Eli siis täysin omaa elämää ja me muut sitten jouduimme vain katselemaan vieressä. Alussa ei tilanne ollut tälläinen ja siksi lapsiakin tähän suhteeseen tehtiin.

Nyt torstaina kerroin että haluan eron. Mies muuttakoon pois, ostakoon oman asunnon tai muuttakoon johonkin rotankoloon vuokralle. Minä en talostani lähde. Ellei sitten osta minua tästä ulos.. Ennemmin yh kuin suhteessa jossa ei ole PARISUHDETTA ja yhteistä vastuuta lapsista. Nyt isä tulee hoitamaan lapsia kuitenkin joka toinen viikonloppu.

Perheessä koittaa uudet tuulet ja aurinko paistaa!:)

Vierailija
33/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että siellä se makaa krapulassa kotona.

en minäkään ottais vanhalle viinalle haisevaa miestä ristiäisiin.Mieluummin keksisin jonkun hätävalheen.

Vierailija
34/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sit joutuu hoitaa seuraavankin päivän. Mutta toimii molemminpäin kyllä.

en hoida yksin lapsia koko seuraavaa päivää. Eli baarilupa on, hoitopalveluita ei.

Jonkun on hoidettava lapset aamul, oli krapula tai ei. Mikä oikeus on olla ilta pois ja lisäks koko seuraava pvä pois pelistä?? Maistuis ne päikkärit mullekin, etenki ku lapset on valvottaneet.

Vierailija
35/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun väsyttää. Onnistuu se lasten hoitaminen multa ja mieheltä ihan yksinkin jos toinen nukkuu eikä krapulaisen todellakaan tarvitse hoitaa lapsia. Käsittämätöntä, että asiasta pitää tehdä valtataistelua.

en hoida yksin lapsia koko seuraavaa päivää. Eli baarilupa on, hoitopalveluita ei. Jonkun on hoidettava lapset aamul, oli krapula tai ei. Mikä oikeus on olla ilta pois ja lisäks koko seuraava pvä pois pelistä?? Maistuis ne päikkärit mullekin, etenki ku lapset on valvottaneet.

Ja vähänkö on ihanaa, kun tietää, että jos lähtee radalle, ei tarvitse koko ajan olla varpaillaan, että meneekö nyt pitkäksi, ja väsyttääkö aamulla, ja mököttääkö toinen.

Olennaista tietysti on, että nämä menot menee edes suunnileen tasan, eikä niin, että äijä on joka toinen viikonloppu kanttuvei pois pelistä, ja emäntä käy 2 krt vuodessa jossain.

Ap:n tapauksessa sinänsä ymmärrän, että jos mies lähti ihan muuten vaan, ei siis ollut mitään etukäteen sovittua tms. että se kyllä ottaa päähän.

Vierailija
36/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukuudelta kotiin, niin hälytyskellot kyllä soisivat ja alkaisin epäillä pettämistä, koska ravintolat menee neljältä kiinni, joten kyllä haiskahtaa, ettei vain olis ollut pettämässä. Eikä siellä ravintolassa tarvitse istua neljään, voihan sieltä lähteä jo aikaisemmin jonkun naisen asunnolle esim.

Vierailija
37/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon nähneenä ja kuulleena ihmettelisin suuresti kuin mies tulee kotiin kuudelta aamulla.. Ei menis selitykset läpi mulle.

Vierailija
38/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapana, että laukataan yötä myöten baareissa... viikonloput on kuitenkin perheelle aika tärkeitä, että voidaan yhdessä ulkoilla, laittaa ruokaa ja touhuta jotain.

Vierailija
39/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse saa hävetä, aikuinen äijä.

Meillä menee niin, että jos toisella on krapula ja toinen on kipeä/väsynyt/myös krapulassa tai ihan mitä vaan, niin mä hoidan lapset ja kaikki normaalit jutut. Ainoastaan jos mies on hyvin levännyt, niin hän hoitaa (jos olen sairaana tms), muuten ei.

Mä en ainakaa mitään hätävalheita keksis. Sanoisin, että siellä se makaa krapulassa kotona.

Vierailija
40/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en lähtenyt sitä yöllä vauvan kanssa hakemaan, sai odottaa ekaa junaa, taxi ois tullu iiihan liian kalliiksi...