Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli aamukuudelta kotiin

Vierailija
04.04.2010 |

Eihän mulla mitään sen baariin lähtemistä vastaan ollut, mutta kyllä vähän nyppäsee, että tulee kuudelta kotiin, vaikka tietää että minä olen kuumeessa ja flunssassa. Ei mua tarvi hoitaa, mutta en minäkään oikein ois jaksanut tänään herätä puoli seiskalta laittaan lapsille aamupuuroa. Se on sit käytännössä koko päivä mun pyöritettävänä...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on siis ehdottomasti oikea ja hyvä syy lepäillä sängyssä ja olla hoitamatta lapsia, mutta sairastuminen ei..?

Vierailija
42/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on usein näitä "mikä on junttia"-kyselyitä. Kyllä ehdottoman junttia on ryyppääminen ja etenkin krapulassa olo. Harva asia on yhtä ällöttävä kuin krapulainen mies.

Onneksi omani ei juo kuin korkeintaan lasillisen viiniä tai yhden oluen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan sama, mut jos olen itse sairaana, mua ärsyttää, että on ylipäätään pakko lähteä johonkin ja sit maata seuraava päivä. Mä en kiellä lähtemästä, sanon kyllä etten tykkää, kun ei sanomatta tajua. Mut eipä sillä sanomisella yleensä on vaikutusta, jos miehellä on joku sovittu meno (mitään ei voi jättää väliin.)

Onneksi mun mies käy aika harvoin missään, mutta silloin kun menee, ei mun sairastamiselle tms. ole mitään merkitystä...

Normaalin baarikeikan jälkeen annan maata noin puolille päivin, sen jälkeen saa nousta ja tehdäkin jotakin. Sama toisinpäin ja mä kyllä pääsen menemään eli se ei ole ongelma. Mutta jos toinen on sairas, voisi jonkun jutun jättää väliinkin.

Vierailija
44/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasi viiniä ruoan kanssa.

Mites se nyt kuitenkin tällaiseksi meni näin pääsiäisaikaan?

Vierailija
45/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä repisin ukon sängystä ylös, vetäisin itse särkylääkkeen naamaan ja painuisin nukkumaan.

Ihme porukkaa palstalla. Että ihan kuumeessa ollessanne annatte mieluummin ukon hoitaa krapulaansa kuin itse yrittäisitte parantua. Ei siitä mitään pisteitä tipu, ukko vaan tajuaa että hänpä saakin tehdä ihan mitä vaan ja akka vikisee perässä.