Olin taas eronneena miehenä katselemassa lähikapakassa
naisia nigerialaisine panijoineen. Hauskan näköistä oli, totta tosiaan. Täytyy sanoa, että kyllä se vituttaa - todennäköisesti minulla ei tule koskaa enää olemaan parisuhdetta.
Harmi, ettei tavallinen suomalainen mies kelpaa.
Kommentit (38)
Olen kaunis, kiva, rakastava, huolehtiva 30-vuotias kahden lapsen äiti. Hyvälle miehelle on aina tilausta!
kaikkia noita?
Et osaa avata suutasi, valitat täälä palstoilla. Nigerialaiset tulevat baariin viettämään hauskaa iltaa ja osaavat nauttia elämästään. Sinä istut sielä tuoppisi takana totisena, naama rutussa.
Ei minua kiinnosta tuollainen surkimus ja pillittäjä. Olet huono mies!
Mutta säälittävää valitusta toki, totta, koska olokin oli sellainen - ja ihan syystä.
Olipa rasittava ja avartava kokemus.
Moni suomalainen sinkkumies on alkkis - no thanks!
Mä käyn muutaman kerran vuodessa baareissa tms, enkä ole nähnyt samaa, ei siis ihme, ettet ehkä tapaa kivoja naisia, käy selkeästi vääräntyypisiissä mestoissa, joissa tarkoituksena on vaan bileyts.
"minä olen parempi kuin nigerialainen, tms".
Minä ainakin kiertäisin sinut kaukaa. Mies ei ole mies jos itsetunto ei ole kunnossa, miksi pidät itseäsi noin tärkeänä?! Minuun vetoaa miehessä itsetunto, äly ja empaattisuus.
niin ei sun tarvis itkeä mitään "neekerit vie meidän naiset" -itkuja. Luuletko oikeasti, että saisit noita naisia tuolla asenteella, käytöksellä ja junttiuden määrällä, vaikkei nigerialaisia olisikaan?
Olet naurettava pelle. Mene itseesi, niin tajuat mikset saa naisia. Syy ei ole muissa.
enkä ikinä ottaisi mustaa miestä. Vaikka sanotaan ettei värillä väliä, no on.. vaikka ihminen olisi kuinka ihana ja kunnollinen tms.
Omat lapseni ovat puoliksi ulkomaalaisia, joten tuskin moni suomalainen minua lapsineen ottaisi...
en koskaan ikinä käy lähikapakoissa. Kaljakuppiloiden asiakaskunta ei ole suomalainen väestö pienoiskoossa. Ymmärrykseni mukaan sinne kerääntyvät vain tietyn yhteiskuntaluokan ihmiset.
kaikkein vähiten ymmärrän tuollaisia joilla on jo ennetsään ulkomaalaisen kanssa lapsia. Mitä varaa sinulla on olla rasisti?
Minä voisin ottaa minkä värisen tahansa, minulla on tervettä itsetuntoa riittäväti, enkä muutenkaan kysele muilta mitä minä uskallan tehdä.
Minulla on tosin jo (ei kapakasta löydetty) kunnollinen mies jota en vaihtaisi mihinkään.
Rasistit ovat pohjasakkaa. Olen aivan ehdottomasti itsekin samaa mieltä.
Enkä todellakaan luuhaa lähibaareissa, pikemminkin päinvastoin. Enemmänkin kuin kerran-pari vuodessa pitäisi käydä.
On ilman muuta selvää, että avioeron kaltainen elämänmuutos on iso isku ihmisen itsetunnolle, ja asiassa tapahtuu ainakin väliaikaista heikkeemistä. Itse tapaan nuolla haavojani enimmäkseen yksin kotona puuhastellen. Se on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin kapakoissa nuohoaminen.
Ja hyvä niin, sillä eilisen kaltaiset kokemukset on hyvä jättää väliin, jos haluaa jatkossakin ajatella hyvää ihmisistä.
Tosin on tietysti sanottava, että AV on melko huono foorumi, jos haluaa lääkitä kolhuja henkiseen suojakuoreensa. :D
Mutta tulipahan kirjoitettua eilen yöllä kotiintulon jälkeen ulos puhdas, analysoimaton ajatus. Olkaapa hyvä; sitä on helppoa ja otollista rienata. Itsekin osallistuisin, jos olisi saumaa. Nyt vain ihmettelen itseäni.
ymmärrän hyvin toista mamun ex-puolisoa... en minäkään ottaisi mustaa miestä ristikseni. Elin 12 vuotta ulkomaalaisen puolisona, ei kiitos enää. Enkä kyllä elä enää kenenkään puolisona, en mustan enkä valkoisen.
En myöskään roiku lähibaareissa enkä missään muuallakaan baareissa.
jonka asikkaat ovat pääosin naisia, jotka tykkää afrikkalaisista ja baarissa on myös afrikkalaisia? Vaihda paikkaa.
tanssimaan ja mene tanssipaikkaan.
kateellisena "nigerialaisten" saamasta naismenestyksestä viet nälkää näkeviltä lapsilta afrikassa ruuan pois.
kuka oikeasti haluaa tuollaisen miehen?? jonka penis ajattelee niin voimakkaasti että viattomien lasten kuolema ei hetkauta.
Keskitä kehitysapuun, estät sillä parhaiten näiden "roistojen" Suomeen muuton.