Olin taas eronneena miehenä katselemassa lähikapakassa
naisia nigerialaisine panijoineen. Hauskan näköistä oli, totta tosiaan. Täytyy sanoa, että kyllä se vituttaa - todennäköisesti minulla ei tule koskaa enää olemaan parisuhdetta.
Harmi, ettei tavallinen suomalainen mies kelpaa.
Kommentit (38)
itsesäälissä rypevän miehen?! -Ei kukaan!!
Kannattaisi hieman tarkistaa omaa asennetta...
Nimim. Suomalainen nainen, joka rakastaa suomalaista miestään
joka valittaa VAUVA av:lla!? yök!!
sellaista se välillä on, että tulee elämässä hetkiä, jolloin itsetunto ei ole sataprosenttisessa kunnossa. Tulee vielä sinullekin, ja miehellesi, usko pois.
Onko tämä palsta miehiltä suljettu?
kuka haluaa sinkkumiehen joka valittaa VAUVA av:lla!? yök!!
ja haluaisit jutella ja sen mies tunkis koko ajan teidän mukaan, siis jos te sopisitte lähtevänne kahville, niin sen mies haluis aina kans.
no mua ällöttäis jos mun mies viihtyis täällä.
ja haluaisit jutella ja sen mies tunkis koko ajan teidän mukaan, siis jos te sopisitte lähtevänne kahville, niin sen mies haluis aina kans.
no mua ällöttäis jos mun mies viihtyis täällä.
itsessäsi on jotain vikaa. Anteeksi vain. Mutta hyvät miehet on niin vähissä että kyllä sellaisen pitäisi nainen löytää. Ajan kanssa ja ehkä jostain muualta kuin baarista ja jollain muulla keinoin kuin niitä nigerialia panijoita mulkoillen.
Onnea puolison etsintään! Ja jos olet naista etsimässä, keskity heihin äläkä miehiin.
Joten minä olen täälä yhtä paljon. En tiedä ällöttääkö häntä, olen alkanut viihtyä täälä. En ehkä lähde täältä koskaan pois.
Minä en ymmärrä noita monikulttuurisia suhteita. Mutta minuakaan ap ei saa, kun aion pysyä avioliitossani mieheni kanssa. Silloin tällöin käyn kapakoissa ja siellä kyllä istuu kyllä aika paljon jurottavia miehiä. Ehkä ap?
Tänä vuonna olen käynyt Suomessa kapakassa kahdesti, ja nyt on kuitenkin kohta toukokuu.
AP
"minä olen parempi kuin nigerialainen, tms".
Minä ainakin kiertäisin sinut kaukaa. Mies ei ole mies jos itsetunto ei ole kunnossa, miksi pidät itseäsi noin tärkeänä?! Minuun vetoaa miehessä itsetunto, äly ja empaattisuus.
Tosin on tietysti sanottava, että AV on melko huono foorumi, jos haluaa lääkitä kolhuja henkiseen suojakuoreensa. :DMutta tulipahan kirjoitettua eilen yöllä kotiintulon jälkeen ulos puhdas, analysoimaton ajatus.
Sillä täältä ei tosiaan sympatiaa heru. Unohda ne naiset jotka roikkuvat baarissa mustan munan toivossa ja kokeile etsiä mielummin työn ja kavereiden kautta. Jos sinulla on pieniä lapsia, voit tutustua päiväkodin pihassa, leikkikentällä, missä vain johonkin mukavaan yh-äitiin. Jos lapset isompia, kehit ä uusi harrastus jossa tapaat myös naisia. Mutta valitse sellainen harrastus joka on omanlaisesi jottet päädy vääränlaista etsivien naisten pariin.Jos olet itse ns. kunnollinen mies etkä etsi kuvitteellista naista niin olen varma että löydät vielä kumppanin.
"minä olen parempi kuin nigerialainen, tms".
Minä ainakin kiertäisin sinut kaukaa. Mies ei ole mies jos itsetunto ei ole kunnossa, miksi pidät itseäsi noin tärkeänä?! Minuun vetoaa miehessä itsetunto, äly ja empaattisuus.
Toki minullakin on omat vahvat puoleni.
T. AP
Kyllä kunnollinen suomalainen mies kaverin itselleen löytää, mutta ei tosiaankaan baarista. Sitä tosin en osaa neuvoa, että mistä katselisit. Harrastuksia, joissa vois tavata samoin ajattelevia naisia?
Minulta on toisaalta turha enää pyytää sosiaalitukea afrikkalaisille tai hätäapua Sudaniin. Eivätköhän nuo naiset hoida asian.
Näin syntyy rasisteja.
ja reilu, rehti suomalainen mies.
ainaskin mulle kun vaan kohtaan sen...
Ei se mitään jos et ole akateeminen. Kunhan olet muuten fiksu ja kunnollinen. Et petä, valehtele, ryyppää liikaa, ja pidät itsestäsi huolta. Mulle heti sellainen mies!
proetcontra@msn.com. Olen kaunis, kiva, rakastava, huolehtiva 30-vuotias kahden lapsen äiti.
Hyvälle miehelle on aina tilausta!
Oli pakko palata nostamaan tämä ketju jos vaikka aloittaja sattuisi oleilemaan täällä muulloinkin. Tästä jäi minulle jostain syystä surullinen mieli ja olisi kiva tietää mitä ap ajattelee nyt...