Naiset: mitä mieltä miesten roikkuvista kiveksistä?
Itselläni toinen kives roikkuu alempana kuin toinen. Luulen ettei vaimoni pidä niistä, hän katsoo niitä jotenkin oudosti! Millaisista kiveksistä naiset pidätte? Millaiset saavat himonne hyrräämään?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:59"]
Miehelläni on juuri noin, että toinen kives roikkuu varmaan 5 cm alempana kuin toinen, mutta koska kivekset jäävät ainakin itselläni aina huomioimatta (yhtä tärkeät kuin miehille vaikka ripset tai varpaankynnet) niin asia ei kyllä haittaa minua ollenkaan.
[/quote]No tuossa on juuri mahdollinen esimerkki tuosta aiemmin mainitusta häpeäkulttuurista (viesti 12): huomiota herättävä ja psykologisesti/erogeenisesti merkittävä alue jää huomiotta, kun toista ei kiinnosta ja toinen ei uskalla pyytää huomiota. Tai vaihtoehtoisesti toisen välinpitämätön asenne vie fiilikset niin alas, että se kosketuksella kiihottaminen ei edes tuntuisi hyvältä, koska se olisi niin väkinäisen oloista.
Ei mieskään välttämättä hirveästi ymmärtäisi klitoriksen päälle ellei sosiaalinen paine näiden asioiden opettelemiseen olisi melko suuri. Miehillä on toki se tekosyy, että häpykieli ei pahemmin pistä silmään, vaan sulautuu kokonaisuuteen. Miehiä kuitenkin yleensä kiinnostaa sellaiset osat, joita heillä itsellä ei ole.
Miehelläni on hyvin roikkuvat kivekset ja ihanat ovat. Kiihottavat, kiihottaa nimenomaan se roikkuminen ja niitä tykkään nuolla/imeskellä/kosketella/pusutella. N20
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:59"]
Miehelläni on juuri noin, että toinen kives roikkuu varmaan 5 cm alempana kuin toinen, mutta koska kivekset jäävät ainakin itselläni aina huomioimatta (yhtä tärkeät kuin miehille vaikka ripset tai varpaankynnet) niin asia ei kyllä haittaa minua ollenkaan.
[/quote]No tuossa on juuri mahdollinen esimerkki tuosta aiemmin mainitusta häpeäkulttuurista (viesti 12): huomiota herättävä ja psykologisesti/erogeenisesti merkittävä alue jää huomiotta, kun toista ei kiinnosta ja toinen ei uskalla pyytää huomiota. Tai vaihtoehtoisesti toisen välinpitämätön asenne vie fiilikset niin alas, että se kosketuksella kiihottaminen ei edes tuntuisi hyvältä, koska se olisi niin väkinäisen oloista.
Ei mieskään välttämättä hirveästi ymmärtäisi klitoriksen päälle ellei sosiaalinen paine näiden asioiden opettelemiseen olisi melko suuri. Miehillä on toki se tekosyy, että häpykieli ei pahemmin pistä silmään, vaan sulautuu kokonaisuuteen. Miehiä kuitenkin yleensä kiinnostaa sellaiset osat, joita heillä itsellä ei ole.
[/quote]
No voi nyt hellanlettas. Jos kasseja tahtoo kourittavan, se pitää sanoa, eivät naisetkaan mitään ajatuksenlukijoita ole. Ei siinä aleta mistään häpeäkulttuurista sönköttää vaan reilusti sanotaan että mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Miksi ne karvaiset kassit kiinnostaisi naista jonka mies ei ole kertonut että pitää niiden käsittelystä? Nainen kun ei ole kovin visuaalinen olento.
En välittäisi kivesten ulkonäöstä mitään, kunhan ei ole mikään rupisen tautinen. Kivesten ulkonäkö on yhtä tärkeä asia kuin vaikka... korvan? Funktionaalinen, ei esteettinen elin, funktionaalisuudessaan kaunis tai hieno tai mielenkiintoinen kuitenkin, mutta kuten korvan kanssa niin tärkeintä että toimii ja jos vielä aiheuttaa hyviä tuntemuksia, niin sitä parempi. Tykkään kyllä kiveksiä kosketella, imeskellä ja etenkin haistella, kiva on jos reagoivat kosketukseen. Oma mies ei vain hirveästi välitä noista em. toiminnoista, korvanlehteä antaa onneksi imeskellä :).
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:59"] Miehelläni on juuri noin, että toinen kives roikkuu varmaan 5 cm alempana kuin toinen, mutta koska kivekset jäävät ainakin itselläni aina huomioimatta (yhtä tärkeät kuin miehille vaikka ripset tai varpaankynnet) niin asia ei kyllä haittaa minua ollenkaan. [/quote]No tuossa on juuri mahdollinen esimerkki tuosta aiemmin mainitusta häpeäkulttuurista (viesti 12): huomiota herättävä ja psykologisesti/erogeenisesti merkittävä alue jää huomiotta, kun toista ei kiinnosta ja toinen ei uskalla pyytää huomiota. Tai vaihtoehtoisesti toisen välinpitämätön asenne vie fiilikset niin alas, että se kosketuksella kiihottaminen ei edes tuntuisi hyvältä, koska se olisi niin väkinäisen oloista. Ei mieskään välttämättä hirveästi ymmärtäisi klitoriksen päälle ellei sosiaalinen paine näiden asioiden opettelemiseen olisi melko suuri. Miehillä on toki se tekosyy, että häpykieli ei pahemmin pistä silmään, vaan sulautuu kokonaisuuteen. Miehiä kuitenkin yleensä kiinnostaa sellaiset osat, joita heillä itsellä ei ole. [/quote] No voi nyt hellanlettas. Jos kasseja tahtoo kourittavan, se pitää sanoa, eivät naisetkaan mitään ajatuksenlukijoita ole. Ei siinä aleta mistään häpeäkulttuurista sönköttää vaan reilusti sanotaan että mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Miksi ne karvaiset kassit kiinnostaisi naista jonka mies ei ole kertonut että pitää niiden käsittelystä? Nainen kun ei ole kovin visuaalinen olento.
[/quote]Ai karvoistako se johtuikin? Vai oliko tuossa tarkoitus vain nolata mies ja jatkaa häpeäkulttuuria puhumalla vähättelevästi "karvaisista kasseista"? Veikkaanpa, että oli. Harmi, että näin syvällinen keskustelu piti siirtää seksiosastolle, minne se ei mielestäni kuulu.
En valitse miestä kivesten tai minkään muunkaan ulkoisen seikan perusteella. Rakastan miestäni ja samalla kiveksiä juuri sellaisena kuin ne ovat. Mieheni tykkää, että hipalilen kiveksiä tämän tästä (=kymmeniä kertoja pitkin päivää ja yötä) ja minä tykkään hiplata.
En valitse miestä kivesten tai minkään muunkaan ulkoisen seikan perusteella. Rakastan miestäni ja se on se pointti. Mieheni tykkää, että hiplaan kiveksiä paljon ja niin teenkin kymmeniä kertoja päivässä ja yössä koska tykkään tehdä niin.
Minulle kivesten koskettelu suukottelu ja imeskelykin ovat ihan arkipäivää. Mies tykkää, silloinkin kun on niin väsynyt ettei ppaneminen oikein suju. Olen opettanut tyttärillenikin sen että kivekset pitäää huomioida ja hyvin kuulemma on otettu vastaan huomion osoitukset.
Mistä johtuu täällä mainittu naisten jopa vihamielinen suhtautuminen kiveksiin?6
Tykkään kiinteistä ja pyöreistä kiveksistä. Sellaiset nahkalangan päässä roikkuvat , ruppuset ja epämääräisen väriset riiputtimet ...hui olkoon!
Sopivasti roikkuvat pallit hakkaa mukavasti kilitorista kun takaa paukuttaa.
Kiveksiin pätee sama kuin penikseen. Eiväthän ne kauniit ole, mutta en minä niitä katsomaan ole tullutkaan vaan koskemaan.
Kivespussin ja kivesten kuuluukin roikkua. Paitsi kylmänä, peloissaan, jännittyneenä, joskus erittäin kiihottuneena. Jo peruskoulussa opetettiin, että vasen kives on normaalisti alempana.
Itsellä on suuret kivekset ja kassit ja lukemattomat naiset ovat olleet hulluna niihin.
Kivesten kiristysleikkaukseen mars. Toki jos tavoite on vielä jälkeläiset, niin sitten kannattaa odottaa tai asentaa nestekiertoinen jäähdytys samalla.
Vaimoni on aina rakastanut isoja kiveksiäni. Hänen stressilelut, joita tykännyt iltaisen nukkumaan mennessä hiplata ja puristella. Sitä paitsi aina ennen seksiä hiplaa ja puristelee niin kauan, että seisokkini on kova. Sitten vasta kokeilee kullini kovuutta varresta kiinni ottaen.
Suoraan sanoen en ole koskaan katsonut sillä silmällä kiveksiä. Mieheltäni puuttuu nykyään toinen, kiitos syövän. Ei haittaa.
Oon niin rakastunut mun mieheen et ne kiveksetkin on aivan ihanat, on ne kyllä noin objektiivisestikin tarkastelellen upeat. Lähellä kehoa ja jotenki vain viehättävät. Exällä oli just tuollaiset pitkällä ohuen ruman nahkapussin päässä roikkuvat jo nuorella iällä. En tykännut mutta jos meillä muuten olis mennyt hyvin niin eipä tuolla olis ollut mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Oon niin rakastunut mun mieheen et ne kiveksetkin on aivan ihanat, on ne kyllä noin objektiivisestikin tarkastelellen upeat. Lähellä kehoa ja jotenki vain viehättävät. Exällä oli just tuollaiset pitkällä ohuen ruman nahkapussin päässä roikkuvat jo nuorella iällä. En tykännut mutta jos meillä muuten olis mennyt hyvin niin eipä tuolla olis ollut mitään väliä
Taitaa se iho olla yhtä ohut kaikilla. Lääkkeet muuten imeytyvät ihmisellä nopeimmin kivespussin kautta ja hitaiten kantapään kautta.
Kivesten selväpiirteisyys ja pussin sileys vaatii jonkin verran roikkuvuutta. Mitä kireämmällä ne ovat, sitä ryppyisemmältä paketti näkyy ja myös kivesten erottuvuus ja selväpiirteisyys vähenee. Silloin myöskin penis näyttää lyhyemmältä. Toki talvella, urheillessa jne. on hyvin käytännöllistä, että kivekset menevät kasaan.
Nuorena miehelläni oli isot, kiinteät kivekset. Nyt 55v ovat pienet ja roikkuvat. Kasvaimen takia oma testotuotanto loppui, korvaushoidossa kivekset kutistuivat. Pieni asia, elämä joskus heittelee ja tulee kaikenlaista eteen. Siinä se. Eli ei ole enää mitään merkitystä.
En oo käyttänyt elämästäni sekuntiakaan tuon ajatuksen miettimiseen. Ihan hlvetin se ja sama jos joskus oman tyypin kohtaan. N
Käyttäkää kiveksen kannattimia, miehellä on kiinteät kivekset just niiden ansiosta! Mukavat ja huomaamattomat, mukautuvat vartaloon ja niitä saa myös ihanalla, miedolla tuoksulla niin ettei pallihiki haiskahda eli monta hyvää puolta!