Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: mitä mieltä miesten roikkuvista kiveksistä?

Vierailija
17.12.2014 |

Itselläni toinen kives roikkuu alempana kuin toinen. Luulen ettei vaimoni pidä niistä, hän katsoo niitä jotenkin oudosti! Millaisista kiveksistä naiset pidätte? Millaiset saavat himonne hyrräämään?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä sellaisistakin. Ei häiritsisi mua ollenkaan. :)

Vierailija
2/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla ne kaikilla roikkuu, sitten on syytä huoleen kun polvet hakkaa kivekset sinisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ne kuuluu roikkua :) Toiseksi, jonkun tutkimuksen mukaan suurella osalla miehistä toinen kivi roikkuu alempana.

Vierailija
4/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten pitää olla sievässä paketissa. Ei mitään matalalla roikkuvia rumiluksia kiitos!

Vierailija
5/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yllättävän vähän mua on koskaan kiinnostanut miehen kivekset, vaikka ihan tärkeät värkit oli silloin kun lapsia tehtiin. Miehessä on paljonkin katsottavaa, mutta on sitten niitä paikkoja joilla ei ole mitään väliä ulkonäöllisesti...

Vierailija
6/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset evvk

Vierailija
7/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miehellä ainakin toinen kives roikkuu alempana ja kovasti oon niistä silti tykännyt. :)

Vierailija
8/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidättekö miehet itse enemmän roikkuvista tisseistä vai kiinteistä ja napakoista enemmän?

Vierailija
9/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaista kun kassit roikkuu niin pahasti että ne jää saunassa lauteiden väliin.

Vierailija
10/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset on ällöttäviä, roikkuivat tai eivät. Että älä huoli :)

Vierailija
11/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:01"]

Itselläni toinen kives roikkuu alempana kuin toinen. Luulen ettei vaimoni pidä niistä, hän katsoo niitä jotenkin oudosti! Millaisista kiveksistä naiset pidätte? Millaiset saavat himonne hyrräämään?

[/quote]Niin roikkuu kaikilla muillakin. Kiveksissä on erilainen verenkierto ja verisuonisto ja osittain tästä voi johtua se, että normaalisti toinen on n.10% isompi ja vähän eri tasolla. Se ehkäisee myös kivesten osumista yhteen liikkuessa. 

On aika paljon näyttöä siitä, että suuri osa naisista ei varsinaisesti pidä kiveksistä ja merkittävä vähemmistö suhtautuu niihin jopa niin negatiivisella tavalla, ettei sitä koskaan hyväksyttäisi, jos mies suhtautuisi naisen elimiin samalla negativiisuudella. Kun nuori tyttö piirtää alastoman miehen, voi miehellä olla suhteettoman iso penis, mutta kiveksiä ei ollenkaan ja ilmeisesti tällaisia visioita on myös aikuisten naisten fantasioissa; eli naiset eivät ikään kuin huomaa niitä ollenkaan ja kehuja ja kannustavia kommentteja säästellään myös anonyyminä. Osalle miehistä kehittyy myös häpeään tai traumoihin perustuva kiveskompleksi, joka vaikeuttaa intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Traumaperäisessä kompleksissa mies tulee yliherkäksi kosketukselle ja saattaa kokea myös voimakasta sukupuolittunutta vihaa sellaisissa tilanteissa, joissa kivesten ominaisuudet herättävät huvitusta, vahingoniloa tai alentuvaa asennoitumista omassa kumppanissa tai muissa naisissa. Häpeäperäisessä kompleksissa miestä taas ujostuttaa toivoa minkäänlaista huomiota ko.alueelle tai ihan riisuutua alaosattomaksi, koska hän häpeää ko.ruumiinosaa naisen näkökulmasta turhana, hullunkurisena, vastenmielisenä tms. Minun nähdäkseni populaarikulttuuri ja media ruokkii omalta osaltaan molempien traumojen kehittymistä, vaikka en olekaan sensuurin kannattaja. 

Koska naiset reagoivat asioihin tunteella ja naisen mieltymys mieheen syntyy erilaisten mielikuvien kautta, ei miehen kannata keskustella naisen kanssa tuosta asiasta ainakaan kovin suoraan, koska se voi vaivaannuttaa molempia osapuolia. On parempi kouluttaa naista mieleiseen suuntaan muulla sanattomalla johdattelulla ja asennevaikuttamisella. 

Itselläni on ollut pieni, lähinnä häpeäperäinen kiveskompleksi lähes koko aikuisiän, mutta se on helpottanut selvästi ajan kanssa. On parempi ajatella näitä asioita mahdollisimman vähän, koska eivät muut ja varsinkaan naiset niitä myöskään hirveän paljon ajattele. Pitäisi vain olla mitä on ja nauttia siitä mitä on saanut. Yleensäkin olen saanut todeta sen, että tasapainoiseen ja tyydyttävään miehen seksuaalielämään liittyy enemmän tai vähemmän sen hyväksyminen, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja naisista ei aina voi saada irti kaikkea mitä haluaisi, mutta siitä ei pidä syyllistää itseään eikä naisiakaan voi muuttaa kovin paljoa. Pitää rakastaa itseään sitäkin kovemmin, koska miehen elämässä sukupuolinen huomio ja rakkaus on muuten selvästi tiukemmassa ja olla iloinen siitä, jos kelpaa jollekin ainakin johonkin toimintaan. Positiivisessa miehen seksuaalisessa minäkuvassa pitäisi korostaa miehen ainutlaatuista kykyä "käyttää" naista objektina sen sijaan, että nähtäisiin mies aina seksin kerjäläisenä. Molemmissa tulkinnoissa on oma totuutensa, mutta miehen kyky objektifoida naista on hyvin tärkeää, kuten myös sen tiedostaminen kontrastina naisen kyvyttömyydelle objektifoida miestä samalla tavalla. Miehen ei pidä odottaa naiselta liikaa vastavuoroisuutta, vaan oppia nauttimaan naisesta objektina. Tässä ei siis ole mitään epäinhimillistävää merkitystä. Mies on oman tarinansa sankari ja hänen vehkeillään ja ruumiillaan on itseisarvo hänelle itselleen. Muut tarinan hahmot taas ovat sivuhahmoja, joiden avulla hän nauttii itsestään ja elämästä, mutta ei määrittele itseään niiden kautta. 

Vierailija
12/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:01"]

[/quote]

Ai että minkälaiset _kivekset_ saavat himot hyrräämään..? Luulenpa ettei sellaisia kiveksiä ole olemassakaan :) Kivekset ovat kivekset ja se hyrräystä aikaansaava osa/osat tai aineettomammat jutut on muita.

Vierailija
13/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon vitjapallit ne olla pitää. Mun miehellä on pikkiriikkiset kissankivekset.

Vierailija
14/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
15/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli ihanat, kiinteät, lähellä kehoa sijaitsevat kivekset. Niitä oli ihanaa imeskellä.

Nykyinen on ihmisenä aivan ihana, mutta kivekset roikkuvat tosi epäesteettisesti, pitkä riekale nahkaa ja soikea,laiha kurttusäkki pohjalla. Ei kiitos suuhun ainakaan, saunassakaan en viitsi katsella, kun on niin turn off.

Vierailija
16/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saa roikkua ollenkaan. Laskeutumattomat ovat paremmat

Vierailija
17/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on juuri noin, että toinen kives roikkuu varmaan 5 cm alempana kuin toinen, mutta koska kivekset jäävät ainakin itselläni aina huomioimatta (yhtä tärkeät kuin miehille vaikka ripset tai varpaankynnet) niin asia ei kyllä haittaa minua ollenkaan.

Vierailija
18/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua nro 14 vastaukselle.

Vierailija
19/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:56"]

Eksällä oli ihanat, kiinteät, lähellä kehoa sijaitsevat kivekset. Niitä oli ihanaa imeskellä.

Nykyinen on ihmisenä aivan ihana, mutta kivekset roikkuvat tosi epäesteettisesti, pitkä riekale nahkaa ja soikea,laiha kurttusäkki pohjalla. Ei kiitos suuhun ainakaan, saunassakaan en viitsi katsella, kun on niin turn off.

[/quote]Tuota ei nyt kuitenkaan pidä ymmärtää niin, että matalalla roikkuvat kivekset olisivat laihat, erityisen kurttuiset tai muuta sellaista. Tavallisesti voimakkaampi roikkuvuus assosioituu enemmänkin kivesten isoon kokoon, tai vaihtoehtoisesti itse roikkuvuus saa aikaan illuusion pulleista kiveksistä, paitsi niillä, joilla on pienet JA roikkuvat kivekset; nimenomaan tiukalla ollessa kivespussin rypyt korostuvat eikä päinvastoin. Roikkuvuus ei myöskään vaikuta kivesten 'kiinteyteen', joka on täysin subjektiivinen käsite. Tiukalla olevat kivekset näyttävät selvästi pienemmiltä ja niitä on paljon vaikeampaa käsitellä kuin korostuneeseen roikkuvuuteen pystyviä; roikkuvat kivekset ovat myös siinä mielessä visuaalisesti rikkaammat, että lantiolihasten supistukset saavat niissä aikaan korostuneita hissiliikkeitä ja värähtelyä ylös ja alas, mikä omalta osaltaan auttaa tuottamaan informaatiota kumppanin tuntemuksista. Näistä syistä suurin osa miehistä haluaisi itselleen isot ja roikkuvat kivekset ja sellaiset herättävät myös ihailua miesten välisissä piireissä. Miehille täydelliset kivekset ovat siis sellaiset, jotka vievät paljon tilaa ja herättävät huomiota, kun taas naisille täydelliset kivekset näyttävät useimmiten olevan huomaamattomat, mitä ehkä pidetään toiseksi parhaana vaihtoehtona, kun kiveksetöntä miestä ei ole saatavilla. Naisten kylmäkiskoiselta vaikuttavaa suhtautumista voi auttaa selittämään samaistumiskyvyn puute; naisella itsellään ei ole oikeastaan minkäänlaisia 'kalleuksia' voimakkaine tuntemuksineen ja symbolisine merkityksineen ja naisen seksuaalisuus on enemmän utilitaristista ja kitka- ja käytäntöperäistä kuin miehen. Koska miehen kivekset "eivät tee mitään" naisen perspektiivistä, niitä ei ikään kuin ole olemassa. Mies taas näkee asian ihan eri tavalla, koska on itse tietoinen kivesten tekemisistä ja osaa samaistua toisiin miehiin. Miehen seksuaalisuus on myös siinä mielessä joustava, että se ei perustu utilitarismiin ja työkaluperspektiiviin, jonka johdosta miehet ihailevat naisten erilaisia rasvakertymiä ja rasvasta ja sidekudoksesta koostuvia naisen sukuelinten osia, jotka eivät oikeastikaan tee juuri mitään. 

Vierailija
20/45 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset on ihania. T. N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän