G: Oletko tyytyväinen elämääsi?
Onko täällä muita jotka on oikeasti tyytyväisiä elämäänsä eli ei ajattele "sitten kun..." ja oikeasti kokee että elämässä on tällä hetkellä kaikki mitä haluaa ja tarvitsee?
Kommentit (5)
kun ollaan saatu rahaa säästöön ja päästään omaan asuntoon käsiksi =)
Olen tavannut unelmieni miehen! En enää vuosikausiin uskonut, että häntä on olemassakaan, mutta niin vaan on. Meillä on ihana, luonteva, täydelliseltä tuntuva henkinen ja seksuaalinen kemia. Mies kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä, johon en varmasti koskaan totu! Olen täysin rakastunut ja enemmän; rakastan miestä, ja haluan vain hänelle hyvää. Hänen onnensa menee oman onneni ohi. Sen tähden nautin tilanteesta tunti tunnilta ja päivä päivältä, koska tämä ei tule jatkumaan. En koskaan saa tätä miestä itselleni, hän rakastaa vaimoaan. Mutta, nautin nyt niin kauan kuin voin; tajuan että voin kuolla vaikka huomena. Ja jos niin käy, niin kuolempa onnellisena! Olemme juuri saaneet nauttia täydelliset 2 päivää keskenämme laatuaikaa vaimon ollessa sukuloimassa. Ja kun näin ap:n otsikon, en ole pelkästään tyytyväinen, vaan onnellinen!
Elän myös unelmaani; haaveilin jo koulussa, että joskus asun muualla Euroopassa, ja näin on, olen asunut jo toistakymmentä vuotta ja viihdyn erinomaisesti. On hyvä työ, asunto ja auto maksettuna, ystäviä ja harrastuksia.
Omaa perhettä mulla ei ole, mutta alan olla enemmän ja enemmän sinut sen kanssa, että ei sitä ehkä koskaan ole, edes "sitten kun". Ja siksi ehkä osaan nauttia tästä miehestä joka mun polulle on lähetetty? En tiedä miksi, mutta olen todella todella onnellinen, juuri nyt.
no, kyllä voisin matkustella hieman leveämmin kuin nyt...mutta mies on vain niin pihi...
Mutta ei tämä tyytyväisyyteeni vaikuta.
- minä aina halusin kaksi lasta. Sain kaksi tervettä poikaa.
- halusin aina hyvää miestä. Sellaisen sain.
- Halusin aina vapautta tuovan, suht hyväpalkkaisen työn. sellaisen sain.
- Halusin asua ulkomailla. Sitäkin olen saanut tehdä.
Halusin kyllä myös johtajaksi - sellainen en ole. Mutta nyt tajuan sen hinnan, enkä sellaiseksi enää edes halua.
Ja suht terveinäkin ollaan. Eli mitä muuta voisin edes elämässäni haluta? Pakkohan tässä on olla tyytyväinen.