Minä hintainen vihkisormuksesi oli?
Kommentit (49)
Olen toista kertaa naimisissa ja kummassakin avioliitossa minulla on ollut mieleiseni sormus.
Mutta raha on toissijainen asia tässä elämässä, joten tuo ei ole jäänyt mieleen.
Arvioisin että noin 500 e tämä nykyinen. Jos nyt oikein pohdin, niin olisiko silloin toistakymmentä vuotta sitten tuo vihkisormus maksanut jotain 3000 markkaa?
vihkisormus siis tuon, teetetty. Huomenlahja 6200 mk. Ja markka-ajan lopulla
kihla on n. 3000€ ja vihki hieman alle 2000€
Sormuksen hintaa nosti se, että halusin ehdottomasti valkokultaisen.
Mies hommasi samalla uuden "peruskihlasormuksen" kadonneen tilalle, ei ottanut vihkisormusta.
Ihan tyytyväinen olen siihen vieläkin;-).
Kaksi valkokultaista rengasta joiden välissä yksi timantti. Hinta laskettiin erikseen kullan ja timantin osalta, timantin osuus oli n. 200 euroa. Sormus on itse suunnittelemani ja osittain mieheni, osittain kultasepän tekemä. Ja ihana tottakai! Miehen sormus maksoi vain 150 euroa ja se on minun tekemäni. Opiskelijabudjetilla ostettiin, en raaskinut enempää panostaa mutta ei toisaalta olisi ollut tarvettakaan :D
tosin sormukseen myös romukultaa, joten maksettavaksi jäi n. 400 euroa. Kultasepällä teetetty yksinkertainen keltakultainen sormus yhdellä timantilla.
ja ihana on edelleen, sekä sormus että sen ostaja :)
Miten kehtaatte ostaa 5000e:n sormuksia!?
Sillä rahalla sais vaikka auton... :/
ruotsalaisesta Fantomen lehdestä.
en ole edes kehdannut kysyä, Näin sormuksen vasta alttarilla. Mieheni halusi olla perinteinen vanhan ajan mies ja osti ja valikoi sen itse. Hyvän valinnan teki =)Mielellani kannan tätä sormusta.
ihana keltakultainen sormus jossa 9 pientä timanttia...löytyi tarjouksella -70%....kaunis
...minulla on mummini ja pappani kihla-ja vihkisormukset yhdistettynä. Sanoinkuvaamattoman arvokas. Olivat naimisissa yli 50 vuotta, kunnes kuolema heidät erotti.
kihlasormus oli halpis 120 € ja miehellä on vain kihlasormus..
Kihlasormus kolmisensataa.
Valkokultaa.
1000 euroa, mutta mulla ei ole kihlasormusta ollenkaan.
320 mk vihkisormus v.97
Miten kehtaatte ostaa 5000e:n sormuksia!?
Sillä rahalla sais vaikka auton... :/
Ei meille ainakaan saa autoa 5000 ekellä :-)).
koska mieheni maksoi sen.