Olen aika pettynyt.. ristiäisistä asiaa
Tulossa ristiäiset siis ja tilasin paljon ristiäiskortteja ihan kauniita joissa vauvani kuvat yms.
Ilmoitettiin siinä koska pitää laittaa vastauspyynto jos ei pääse porukka sitten tulemaan juhliin. No olin sitten yllättynyt ja todella pettynyt. Mieheni puolelta jossa suku pienempi on tulossa mieheni sisko perheineen, isänsä perheineen ja äitinsä perheineen ja sitten isän veljet ja äidin siskot perheineen..
Itse kutsuin tietty myös omat kummini ja serkkuni ja kas kummaa kukaan ei pääse tulemaan.
Ristiäisiin siis minun puoleltani tulossa vain vanhempani, sisarukseni ja oma mummini.
Isän veljet ja äidin siskot ja oma kummini, ukkini ja toinen mummi eivät tule.. syitä on etteivät jaksa! Tietty ymmärrän kun matkaa on joillakin aika paljonkin, mutta olen todella pettynyt. Itse kun olen sukulaisten juhlissa kulkenut, joten oletin heidän tekevän samoin. Erehdyin.
Kommentit (45)
jos petyn siitä kun porukka ei pääse ristiäisiin vai?
On kyse sitten esikoisesta tai muusta lapsesta niin ihan samallalailla petyn jos yli puolet kutsutuista sanoo etteivät tule. Eri asia jos perujia olisi muutama niin ei se mitään mutta kun omasta suvusta melkein kaikki jättää tulematta niin ehkäpä eri asia.
Terveisin: tämä itsekäs ja niin ajattelematon ap
Ketä niihin on kutsuttu ja ketä on ollut paikalla?
Minäkin vaan vielä vähän ajattelen, että kun rinnastat valmistujaiset ja rippijuhlat ristiäisiin, että kaikkiin näihin on ollut tapana kutsua koko suku, niin oletko tosiaan tarkistanut, että tuo koko suvun kutsuminen on koskenut myös ristiäisiä.
Sillä vaan, kun kyllähän meilläkin valmistujaisiin ja rippijuhliin kutsutaan väkeä paljon, mutta ristiäiset on kyllä ihan eri tapahtuva, ja siellä ollaan koolla pienemmällä piirillä.
Onko teidän suvussa ollut viime vuosina muita ristiäisiä? Ketä niihin on kutsuttu ja ketä on ollut paikalla?
Minäkin vaan vielä vähän ajattelen, että kun rinnastat valmistujaiset ja rippijuhlat ristiäisiin, että kaikkiin näihin on ollut tapana kutsua koko suku, niin oletko tosiaan tarkistanut, että tuo koko suvun kutsuminen on koskenut myös ristiäisiä.
Sillä vaan, kun kyllähän meilläkin valmistujaisiin ja rippijuhliin kutsutaan väkeä paljon, mutta ristiäiset on kyllä ihan eri tapahtuva, ja siellä ollaan koolla pienemmällä piirillä.
Edelliset ristiäiset oli sen kymmenen vuotta sitten ja siellä oli koko suku myös. Mitä sanoisin noin 50-60 vierasta. Sitten oli setäni vaimon synttärit vieraita 100. Viime keväänä oli serkkuni valmistujaisjuhlat ja sielläkin se 50hlö:ä noin. Nyt oltiin kutsuttu noin 40-50 mutta tulee alle 20.
t:Ap
vain ekan lapsen kanssa ollaan noin herkkänahkaisia ja ajattelemattomia =)
Siinä vaiheessa sitä vielä saattaa kuvitella, että se maailma pyörii oman vauvan ympärillä.
Myöhemmin sitten tajuaa, ettei asia niin olekaan.On täysin ymmärrettävää, ettei joku halua lähteä kauemmas vauvan ristiäisiin, vaikka saisi kyydin.
Ap, olet itsekäs ja ajattelematon.
Tai ainakaan et osaa lukea tekstiä mitä ap kirjoittaa ;)
Kyllä itsekin olen pettynyt molempien lasteni ristiäisissä siihen että minun sukua ei vain suoraan sanottuna kiinnosta! Lahjojen takia en ikinä ole ketään kutsunut. Mutta onneksi miehen suku on sentään tullut paikalle :)
Kiitos valtavasti!
t.ap