Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin kiinni orgasmin feikkaamisesta, miten korjata tilanne?

Vierailija
04.06.2012 |

Riitelin mieheni kanssa juovuksissa ja menin sanomaan, etten ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia. Olin pyhästi vannonut itselleni, etten koskaan kerro totuutta, mutta nyt se tuli tehtyä, enkä tiedä mitä nyt... Mies on vihainen. Orkun olen feikannut ihan siksi, että laukean hyvin hitaasti ja halusin miehen tuntevan olonsa halutuksi ja hyväksi rakastajaksi ilman, että joutuisi näkemään vaivaa. Tietysti osin motiivini olivat itsekkäätkin, koska tiedän, että suurin osa miehistä ei halua naista, joka ei saa helposti ja minut on aiemmin jätetty, koska en pystynyt laukeamaan. Mutta miten tämän voi nyt korjata? Takana seitsemän vuoden suhde ja kaksi lasta, joten ero on viimeinen vaihtoehto.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lainaukset ei näytä toimivan ollenkaan, tämä siis vastaus viestiin jossa kysyttiin miksi ei voi pyytää puolta tuntia, en tosin ole se jolta siinä sitä kysyttiin, mutta toinen joka ei koskaan saa normiseksissä:

Jos pyydän että partneri keskittyy pidemmän aikaa minuun jotta saisin, se itsessään tekee saamisesta moninkerroin vaikeampaa, koska silloin tilanteeseen latautuu oletus että minun pitää saada. Oikeastaan se on lähes varma tapa epäonnistua. Ja jos toinen sitten käyttää puoli tuntia asiaan josta ei itse saa mitään iloa, minusta tuntuu kuin jäisin jotain velkaa hänelle, ja se on ikävää. Lisäksi kun tietää miten on taas tuottanut pettymyksen toiselle pahentaa vielä tunnetta epäonnistumisesta.

Jos saisin 100% varmuudella sen puolen tunnin jälkeen niin varmasti pyytäi

Minusta tämän voi nähdä monella tavalla. Täysin tasapuoliseksi seksiä ei meillä kyllä millään saa, ja olet oikeassa että tässä tilanteessa minä olen vähemmän saavalla puolella. Olen silti edelleen sitä mieltä että jos toisen orgasmiin käytetään joka kerta selvästi enemmän aikaa, on asetelma myös silloin epäreilu, olkoonkin että molemmat saa lopulta. Sitten se on kiinni pariskunnasta että kumpi epäreiluus on pahempi.

Se, miten tähän tilanteeseen on päädytty johtuu luultavasti siitä että minun on niin vaikeaa saada, ja se että mies keskittyy vain siihen, lataa tilanteeseen ihan kauhean paineen joka melkein varmistaa ettei onnistu. En ole ikinä saanut yhdynnässä, ei lähelläkään, joten jos haluaa että minä saan, menee meno aika yksipuoliseksi.

Jossain vaiheessa yritettiin vähän useammin ja alkuun se toimikin, mutta sitten tuli peräjälkeen monta tyhjää arpaa ja päätin että saa riittää ja enää ei yritetä. Tuntui niin kurjalta että mies ihan tosissaan yritti mutta minä en vain osaa, ja kyllähän hänkin oli selvästi pettynyt vaikkei mitään suoraan sanonut. Pienempi paha se minusta on että jään vain odotetusti saamatta kuin että toinen tekee turhaa työtä ties kuinka pitkään vaikka molemmat tietää lähes varmasti että ei siitä mitään kuitenkaan tule. Ja tiedä sitten mitä siinä pitäisi kenenkin ajatella mutta itse koen jääneeni jotain velkaa. Ehkä se on väärin ajateltu mutta enpä sille itse voi mitään. Toisille meistä on jaettu huonommat kortit syntymässä.

Vierailija
82/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lainaukset ei näytä toimivan ollenkaan, tämä siis vastaus viestiin jossa kysyttiin miksi ei voi pyytää puolta tuntia, en tosin ole se jolta siinä sitä kysyttiin, mutta toinen joka ei koskaan saa normiseksissä:

Jos pyydän että partneri keskittyy pidemmän aikaa minuun jotta saisin, se itsessään tekee saamisesta moninkerroin vaikeampaa, koska silloin tilanteeseen latautuu oletus että minun pitää saada. Oikeastaan se on lähes varma tapa epäonnistua. Ja jos toinen sitten käyttää puoli tuntia asiaan josta ei itse saa mitään iloa, minusta tuntuu kuin jäisin jotain velkaa hänelle, ja se on ikävää. Lisäksi kun tietää miten on taas tuottanut pettymyksen toiselle pahentaa vielä tunnetta epäonnistumisesta.

Jos saisin 100% varmuude

On ihan normaalia, että naisen tyydyttämiseen ja pillun herättelyyn käytetään enemmän aikaa.  Sinun pitää luottaa mieheesi ja hänen haluunsa tyydyttää sinut. Hän on se joka tietää parhaiten onko yrittämiseen käytetty aika vaivanloista vaiko nautinto ja tavoite. Teet hänelle vain karhunpalveluksen kuvitessasi, että siitä on hänelle suurta vaivaa.  Sinun pitäisi ymmärtää, että matka sinun orgasmiisi on parasta ja nautittaaa, orgasmin vain  palkinto kaikelle yritykselle. Pahinta on, ettet anna miehellesi täysiä valtuuksia sinun tyydyttämiseksi ja vielä jännittämällä pilaat sen. Uskoudu miehellesi ja ymmärrä, että hänelle sinun tyydyttäminen on nautinto ja iso osa seksiä, sait sitten orgasmin tai et. Heitä aivot narikkaan ja anna mennä. Jos et minua usko, niin kysy mieheltäsi äläkä syytä itseäsi. Orgasmit tulee jos on tullakseen, kun saat täyden luoton mieheesi ja pystyt heittäytymään virran vietäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko naiset etteivät miehet tiedä koska feikkaavat? Olen aina miehenä ajatellut että nainen vain haluaa miellyttää sillä miestä. Kun vaimoni saa, sen huomaa ja erottaa kyllä feikatun kosteuden määrästä, joskus jopa skruittailee. Feikatun tietää kyllä aina. 

Kosteuden määrä ei kyllä tarkoita mitään orgasmia. Voihan sitä olla vaikka nilkkoihin valunut, kun HALUAISI, mutta ei se ole sama kuin saada se o. Ja oikeasti pillun supistelu,

sen tuntee sormessa ja näkee ulospäinkin. Silloin on aito. Ja myös puna poskilla ja ihan kaulassakin. Toki muutakin voi olla, ja todella se squirtti on yksi juttu sitten se.

Mä en feikkaa orgasmia. Mutta squirttaan tosi harvoin enkä sillo

Menetkö aina peilistä tarkastamaan asian vai pystytkö katselemaan poskiasi muuten vaan? Sitä paisti naimaorkku on hiukan toista maata kun runkkuorkku. Usko pois.

Vierailija
84/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap. Lopetit juuri seksin kotona.

Seuraavan kerran kun miehesi saa seksiä, se ei tapahdu sinun kanssasi.

Onnea valitsemallasi tiellä!

Vierailija
85/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta, mitä ihmettä? kuinka on tarvetta feikkaamiseen, täällähän on todisteltu, että naiset saavat oikeasti aina kun mies vaan panee...

Ai kauhee, eikö se olekkaan totta?

Vierailija
86/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mutta, mitä ihmettä? kuinka on tarvetta feikkaamiseen, täällähän on todisteltu, että naiset saavat oikeasti aina kun mies vaan panee...

Niin, osa saa. Sinä et kuulu siihen genreen.

Kovasti tuntuu asia ahdistavan. Lienee katkeruutta ilmassa.

Vierailija
87/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehesi voisi varmaan sanoa sinullekin(jos tietäisi asiasta mitään), katsos kun ejakulaatio ei ole sama kuin (miehen) täysivaltainen kehollinen orgasmi.

-mies

Vierailija
88/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, osa saa. Sinä et kuulu siihen genreen.

Kovasti tuntuu asia ahdistavan. Lienee katkeruutta ilmassa.

Vai niin... hahhaa, taas on meedioita linjoilla. No ei, saan monia joka päivä. Mutta silti inhoan tuota mukatotuutta, että kalu tekee autuaaksi. Ei tee.

Vierailija
89/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että alle keski-ikäiset miehet tietävät kaiken kaikesta, varsinkin ihan tuntemattomien naisten nautinnoista tai niiden puuttumisesta, ja aivan tuntemattomien naiset asioista! Mulla ei olis pokkaa mennä väittämään mitään kenenkään ihmisen elämästä, varsinkaan seksielämästä.

Vierailija
90/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin 100% varmuude

Miten ihmeessä asetelma olisi epäreilu, jos toinen vaan saa hitaammin? Kun molemmille on kuitenkin tärkeää tehdä se orgasmi ja orgasmi orgasmista olisi ainoa tasapuolinen asetelma. Eihän sille mitään voi, jos laukeaa hitaammin, mutta tottakai se orgasmi silti tehdään. Jotenkin saat kuulostamaan sen siltä, että seksi on jokin velvollisuus, pakkopulla, jota ei tehdä oman ja toisen nautinnon vuoksi. Normaali mies kyllä tykkää nuolla, sormettaa naistaan, eikä näe siinä mitään epäreilua saadassessaan tehdä nautintoa omalle naiselleen. Miksi edes harrastat yhdyntää, jos se on noin yksipuolista, että et ole lähellekään orgasmia ja et edes saa orgasmia? Älä nyt vaan vielä kerro, että käytät hormonaalista ehkäisyäkin sen vuoksi, että mies saa orgasminsa kun sinä jäät viheltelemään rannalle.

Ihan oikeasti, seksielämäsi kuulostaa aivan paijanaismaiselta. En voi ymmärtää, miten olet suostunut tuohon kuvioon. Missä itsetuntosi, missä oikeutesi nautintoon? Miksi arvostat toisen seksuaalisuutta yli omasi? Ovatko kaikki seksisuhteesi aina olleet sellaisia, että sinä tyydytät toisen jääden itse ilman? Miten ihmeessä miehesi voi olla tyytyväinen seksielämäänne, kun et ikinä saa? Eikö hän halua tyydyttää sinua?

Orgasmin saamista voi myös opetella. Mutta siihen tarvitaan se, että arvostat omaa orgamiasi, uskallat pyytää asioita joita haluat ja olet kumppanin kanssa, joka välittää sinun nautinnostasi. Aiotko loppuelämäsi viettää ilman orgasmia vai alatko muuttamaan elämääsi paremmaksi? Oletko kokeillut seksilelujen ottamista mukaan yhteiseen  seksiin? Eri kokoisia dildoja voi myös kokeilla, osalla naisista esim paksummalla saa helpommn orgasmin.

Vierailija
91/98 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin 100% varmuude

Aika monella naisella menee se puolisen tuntia orgasmiin. Olet siis täysin normaali. Se taas on epänormaalia, että sinulle ei yhteisessä seksissä tehdä orgasmia. Kyllähän seksiin menee helposti tuntikin, joten jos puoli tuntia menee sinun orgasmiisi, niin eihän se ole mitään.

Mitenkäs muut tarpeet? Syökö miehesi enemmän kuin sinä? Sinun logiikallasi vaikka miehelläsi olisi suurempi nälkä, hänen pitäisi silti syödä saman verran kuin sinä, vaikka nälkä jäisi. Hän vain on saanut syömähimossaan huonommat kortit.

Vierailija
92/98 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten ilmeisesti tietämättäni feikannut kaikki orgasmit myös itselleni kun en ole koskaan huomannut mitään punoitusta.

Peilailetko useinkin itseäsi orgasmin hetkellä?

Vierailija
93/98 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Orgasmin saamista voi myös opetella. Mutta siihen tarvitaan se, että arvostat omaa orgamiasi, uskallat pyytää asioita joita haluat ja olet kumppanin kanssa, joka välittää sinun nautinnostasi. Aiotko loppuelämäsi viettää ilman orgasmia vai alatko muuttamaan elämääsi paremmaksi? Oletko kokeillut seksilelujen ottamista mukaan yhteiseen  seksiin? Eri kokoisia dildoja voi myös kokeilla, osalla naisista esim paksummalla saa helpommn orgasmin."

Miksi ehdotat dildoa? Eiköhän joku klitoris kiihotin toimisi paremmin.

Vierailija
94/98 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella naisella menee se puolisen tuntia orgasmiin. Olet siis täysin normaali. Se taas on epänormaalia, että sinulle ei yhteisessä seksissä tehdä orgasmia. Kyllähän seksiin menee helposti tuntikin, joten jos puoli tuntia menee sinun orgasmiisi, niin eihän se ole mitään.

Mitenkäs muut tarpeet? Syökö miehesi enemmän kuin sinä? Sinun logiikallasi vaikka miehelläsi olisi suurempi nälkä, hänen pitäisi silti syödä saman verran kuin sinä, vaikka nälkä jäisi. Hän vain on saanut syömähimossaan huonommat kortit.

En ole kenelle vastasit, mutta mulla menee paljon kauemmin kun puoli tuntia miehen kanssa. Yleensä ei ole aikaa pitkiin sessioihin, kun on lapsiakin. Yksin ollessani saan vartissa.

On ihan kaunista että täällä kehotetaan kirjottajaa arvostamaan itseään enemmän ja vaatimaan orgasmia itselleenkin. Samalla lisäksi kuitenkin annetaan kuvaa, ettei hänen miehensä olisi edes kiinnostunut sitä orgasmia antamaan ja tavallaan haukutaan heidän suhdettaan. Kirjottaja on itse sanojensa mukaan  valinnut ettei halua panostaa seksissä omaan orgasmiinsa.  Se on hänen valintansa, ei hänen miehensä eikä todellakaan tän palstan lukijoiden. Jos hän tyytyy tuohon tilanteeseen eikä se ole hänelle ongelma, niin miksi se olisi lukijoille?

Vierailija
95/98 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä nainen kyllä oot !

Vierailija
96/98 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä syytä jatkaa avioliittoa/parisuhdetta? Olet jäänyt kiinni valehtelusta, se on pahempi juttu kun esim. pettäminen. Jos olisin miehesi, jättäisin sinut välittömästi koska ensimmäinen asia, mikä mieleeni tulisi olisi kysymys mistä muusta ja mitä muuta olet valehdellut.

Vierailija
97/98 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä syytä jatkaa avioliittoa/parisuhdetta? Olet jäänyt kiinni valehtelusta, se on pahempi juttu kun esim. pettäminen. Jos olisin miehesi, jättäisin sinut välittömästi koska ensimmäinen asia, mikä mieleeni tulisi olisi kysymys mistä muusta ja mitä muuta olet valehdellut.

Ap:n mies ei usko enää yhtään mitään, mitä ap yrittää todeksi vakuutella.

Game over!

Vierailija
98/98 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten ilmeisesti tietämättäni feikannut kaikki orgasmit myös itselleni kun en ole koskaan huomannut mitään punoitusta.

Peilailetko useinkin itseäsi orgasmin hetkellä?

No en joka kerta mutta kyllä mä olen useamman kerran katsonut onko miten hölmö ilme. Oletan että koska orgasmit tulee aina samalla tavalla, eikä peilissä ole koskaan mitään punoitusta näkynyt, se ei ilmaannu silloinkaan kun en katso.