Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin kiinni orgasmin feikkaamisesta, miten korjata tilanne?

Vierailija
04.06.2012 |

Riitelin mieheni kanssa juovuksissa ja menin sanomaan, etten ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia. Olin pyhästi vannonut itselleni, etten koskaan kerro totuutta, mutta nyt se tuli tehtyä, enkä tiedä mitä nyt... Mies on vihainen. Orkun olen feikannut ihan siksi, että laukean hyvin hitaasti ja halusin miehen tuntevan olonsa halutuksi ja hyväksi rakastajaksi ilman, että joutuisi näkemään vaivaa. Tietysti osin motiivini olivat itsekkäätkin, koska tiedän, että suurin osa miehistä ei halua naista, joka ei saa helposti ja minut on aiemmin jätetty, koska en pystynyt laukeamaan. Mutta miten tämän voi nyt korjata? Takana seitsemän vuoden suhde ja kaksi lasta, joten ero on viimeinen vaihtoehto.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia se orgaasmi pitää saada just yhdynnässä? Eikö se O ole se tärkein asia, saapi sitten miten hyvänsä!

Siksi, jos nainen niin haluaa.

Vierailija
42/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, ettää jos ei saa yhdynnässä, olkoot ilman.

Miehen pitää saada kakkosta, suuta, kättä vierasta, flesua jne, "kun niin haluaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää saada kakkosta, suuta, kättä vierasta, flesua jne, "kun niin haluaa".

Sulla on ilmeisen vaikea sulattaa sitä, että toiset naiset haluaa saada yhdynnässä, kun aina pitää kääntää kaikki nurinperin ja haukkua  miehiä.. 

Vierailija
44/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisen vaikea sulattaa sitä, että toiset naiset haluaa saada yhdynnässä, kun aina pitää kääntää kaikki nurinperin ja haukkua  miehiä.. 

Mikset sitten itse kirjoita, että kunhan nainen vain saa...mutta ei. Täällä puhutaan vain yhdynnöistä, ja se luo kyllä paineita naisille, kuten yllä saa lukea. Että mies jättä jos ei saa helpostii yms. Aika karmivaa.

Ja en suinkaan hauku kaikkia miehiä, enkä "aina" kuten kirjoitit. Usein kehun, ja aina kun on aihetta.

Vierailija
45/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en suinkaan hauku kaikkia miehiä, enkä "aina" kuten kirjoitit. Usein kehun, ja aina kun on aihetta.

Älä jauha paskaa.

Vierailija
46/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa.

Voitko kertoa sitten meille kaikille, miksi miehet määrittävät naisille sen tavan saada tai ei saada, se orgasmi. Ja miksi se nimenomaan MIEHEN mielestä pitää saada yhdynnässä, tai nainen on huono! Kukahan tässä on paska ja kuka ei?

Voisko nyt ihan oikeasti ajatella naisen kannalta, ei sen hirvittävän miesegon. Kelle tullut tosiaan mieleen se, että parasta kun saa sen orgasmin, millä vaan tavalla.

Onneksi suurin osa miehistä osaa ajatella naistaankin.

Vierailija
47/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä eroa.

Vaan kuinka voin varastaa seksillä huomiosi? Tehdään oma ihana virtuaalimaailmamme täynnä seksimysteereitä ja jännittäviä seksilöytöjä. Oletko valmis ryhtymään tämän uuden seksitarinan kirjoittajaksi? Pidätkö ehkä myös seksiroolipeleistä? Jos näin on, niin mitä haluaisit pelata kanssani?

älä kuitenkaan eroa.

Vierailija
48/98 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu sexpoon. Sieltä saa apua ongelmaan, kuin ongelmaan.

Vierailija
49/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap:lla loppua seksi miehensä kanssa tuon tokaisun jälkeen - 11,5 vuotta sitten.

Vierailija
50/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parisuhde perustuu pienille valkoisille valheille. Kuinkahan monta kertaa sinäkään viitsisit nähdä vaivan vaikeasti laukeavan naisen kanssa ennen kuin lähtisit etsimään helpommin laukeavaa mallia - tai naista, joka teeskentelee orkun? Ehkä pari kuukautta. Nainen yleensä haluaa pidemmän suhteen, joten meillä, jotka emme niin helposti saa, ei oikeasti ole muita vaihtoehtoja kuin teeskennellä tai tulla jätetyksi uudelleen ja uudelleen. Minun on ihan turha toivoakaan, että saisin orkun vähemmässä ajassa kuin puolessa tunnissa, joten eihän sellaista voi mieheltä pyytää. Vaihtoehdot on joko sietää miehen mielipaha ja tulla jätetyksi tai teeskennellä ja elää onnellisena yhdessä elämänsä loppuun saakka. Minulla ei ainakaan ollut vaikeuksia valita, kumman teen. Kunhan vain en koskaan kerro totuutta. Niinhän te miehet pettämisistännekin sanotte, että mitä ei tiedä, se ei satuta. ap:lla se on nyt myöhäistä, joten en tiedä, minkä hän voi. Mutta

Miksi ihmeessä ei voisi pyytää? :0 eihän puolituntia tai tunti seksi ole yhtään mitään. Jos tarvitsee laukeamiseen enemmän aikaa, sitten seksiin käytetty aika menee hitaammin laukeavan mukaan. Seksissä molempien on tarkoitus saada orgasmi ja tosiaan jotkut laukeavat hitaammin. Ei siinä mitään, sitten siihen van käytetään aikaa.

Vierailija
51/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parisuhde perustuu pienille valkoisille valheille. Kuinkahan monta kertaa sinäkään viitsisit nähdä vaivan vaikeasti laukeavan naisen kanssa ennen kuin lähtisit etsimään helpommin laukeavaa mallia - tai naista, joka teeskentelee orkun? Ehkä pari kuukautta. Nainen yleensä haluaa pidemmän suhteen, joten meillä, jotka emme niin helposti saa, ei oikeasti ole muita vaihtoehtoja kuin teeskennellä tai tulla jätetyksi uudelleen ja uudelleen. Minun on ihan turha toivoakaan, että saisin orkun vähemmässä ajassa kuin puolessa tunnissa, joten eihän sellaista voi mieheltä pyytää. Vaihtoehdot on joko sietää miehen mielipaha ja tulla jätetyksi tai teeskennellä ja elää onnellisena yhdessä elämänsä loppuun saakka. Minulla ei ainakaan ollut vaikeuksia valita, kumman teen. Kunhan vain en koskaan kerro totuutta. Niinhän te miehet pettämisistännekin sanotte, että mitä ei tiedä, se ei satuta. ap

Niinpä. Itselläkin laukeaminen kestää herkästi aika kauan, mutta eihän siinä mitään, mies voi nuolla, sormettaa, käyttää lelua ja sitten panna. Ilman orgasmia en missään nimessä suostuisi kertaakaan jäämään.

Vierailija
52/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos ei vieläkään kaikki tiedä, vain harva nainen saa naimalla, vaikka jyystäs maailman tappiin.

Ja ihan turha täällä vääntää, että naiset haluaa just yhdynnässä - miehethän ne sitä haluaa, ja naisten sitten haluttava myös, tai tulee jätetyiksi, kuten täällä naiset kertoneetkin.

Saahan sitä haluta. Mutta pyytäkää nyt ihmeessä naiset myös sitä orgasmia muilla tavoin, useimmille aivan helppoa.

Vierailija
53/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lainaukset ei näytä toimivan ollenkaan, tämä siis vastaus viestiin jossa kysyttiin miksi ei voi pyytää puolta tuntia, en tosin ole se jolta siinä sitä kysyttiin, mutta toinen joka ei koskaan saa normiseksissä:

Jos pyydän että partneri keskittyy pidemmän aikaa minuun jotta saisin, se itsessään tekee saamisesta moninkerroin vaikeampaa, koska silloin tilanteeseen latautuu oletus että minun pitää saada. Oikeastaan se on lähes varma tapa epäonnistua. Ja jos toinen sitten käyttää puoli tuntia asiaan josta ei itse saa mitään iloa, minusta tuntuu kuin jäisin jotain velkaa hänelle, ja se on ikävää. Lisäksi kun tietää miten on taas tuottanut pettymyksen toiselle pahentaa vielä tunnetta epäonnistumisesta.

Jos saisin 100% varmuudella sen puolen tunnin jälkeen niin varmasti pyytäisin, mutta kuinka moni niin voi lopulta luvata? Missä vaiheessa mies masentuu ja luovuttaa, kun on epäonnistunut 5, 10 vai 100 kertaa?

Vierailija
54/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä lainaukset ei näytä toimivan ollenkaan, tämä siis vastaus viestiin jossa kysyttiin miksi ei voi pyytää puolta tuntia, en tosin ole se jolta siinä sitä kysyttiin, mutta toinen joka ei koskaan saa normiseksissä:

Jos pyydän että partneri keskittyy pidemmän aikaa minuun jotta saisin, se itsessään tekee saamisesta moninkerroin vaikeampaa, koska silloin tilanteeseen latautuu oletus että minun pitää saada. Oikeastaan se on lähes varma tapa epäonnistua. Ja jos toinen sitten käyttää puoli tuntia asiaan josta ei itse saa mitään iloa, minusta tuntuu kuin jäisin jotain velkaa hänelle, ja se on ikävää. Lisäksi kun tietää miten on taas tuottanut pettymyksen toiselle pahentaa vielä tunnetta epäonnistumisesta.

Jos saisin 100% varmuudella sen puolen tunnin jälkeen niin varmasti pyytäisin, mutta kuinka moni niin voi lopulta luvata? Missä vaiheessa mies masentuu ja luovuttaa, kun on epäonnistunut 5, 10 vai 100 kertaa?

Mutta jos orgasmi vaatii sen puoli tuntia, niin pitäähän se puoli tuntia pyytää, jotta voisi edes joskus saada. Jos aina ei saa, niin sitten ei saa, mutta yrittämättä se ei kuitenkaan onnistu. Miksi ihmeessä jäisit velkaa miehelle? Eikö seksin kuuluisi olla yhteinen ilo? Eikö mies jää sinulle aina velkaa, kun hän itse laukeaa ja sinä et? Kuulostaa, että suhtaudut todella suorituskeskeisesti seksiin. Itsellä laukeaminen kestää ja silti todellakin oletan, että jokainen mieskumppanini yrittää tyydyttää minua riittävän kauan.

Vierailija
55/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia se orgaasmi pitää saada just yhdynnässä? Eikö se O ole se tärkein asia, saapi sitten miten hyvänsä!

Rakastellessa on tärkeää tuntea toisen läheisyys ja tuntuuhan se kieltämättä mahtavalta, kun vaimo voihkii orgasmien (hän tulee monta kertaa peräkkäin kun alkaa tulla) kourissa, puristelee munaa vaginallaan ja kun itsekin tulen, saa suudella raukeasti katsovaa kaunotartaan.

Vierailija
56/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et arvosta omaa seksuaalisuuttasi.

Vierailija
57/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkaaminen varmasti menee läpi, koska kukin nainen käyttäytyy eri tavoin orgasmin saadessaan. En edes epäile moista. Pikemminkin sanoisin, että joskus aidon orgasmin voin tunnistaa suhteellisen varmasti, koska ainakin joidenkin naisten orgasmeihin liittyy asioita, jotka eivät ole tahdon alaisia. Mutta kukahan naisille sanoisi, että harvalla puuhalla petaa rankkoja parisuhdeongelmia yhtä reippaasti kuin sillä. Kun asia paljastuu, suhteesta katoaa seksin ilo pitkäksi aikaa. Ja seksi sentään on monissa liitoissa se seikka, joka pitää tunnesidettä yllä. Muutoinhan asuntolainat, muksut ja jossain määrin sosiaalinen painekin hillitsee erohaluja, mutta noiden seikkojen takia yhdessä oleminen ei ole sama kuin toimiva parisuhde.

Yrittäisitte nyt kertoa toisillenne ja nuoremmille naisille, että maailma ei kaadu siihen, jos ei sitä orgasmia saa. Pelkästään feikkaamisen tapa taitaa lähinnä vaikeuttaa oikean orgasmin saamista, joten feikkaamalla tekee asian

Kukaan nainen ei ole kertonut feikanneensa orkkuja aiemmin muille ennen minua ja sellainen nainenhan menee onnesta ja orgasmeista aivan sekaisin, kun vihdoinkin sai oikeasti ja kunnolla.

Vierailija
58/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet selvästi pudonnut synnytyksessä pää edellä lattialle.

Vierailija
59/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, jos ei vieläkään kaikki tiedä, vain harva nainen saa naimalla, vaikka jyystäs maailman tappiin.

Ja ihan turha täällä vääntää, että naiset haluaa just yhdynnässä - miehethän ne sitä haluaa, ja naisten sitten haluttava myös, tai tulee jätetyiksi, kuten täällä naiset kertoneetkin.

Saahan sitä haluta. Mutta pyytäkää nyt ihmeessä naiset myös sitä orgasmia muilla tavoin, useimmille aivan helppoa.

Höpöpuhetta. Silloin kun nainen ei käytä mitään mielialalääkitystä, ei mitään hormonaalista ehkäisyä, eli on aivan normaali, eikä klittaa ole silvottu pois, niin orgasmi on satavarma asia. Minulla on ollut kunnia tyydyttää useita naisia, jotka omien sanojensa mukaan eivät ole saaneet orkkua edes itseään hyväilemällä, eikä mitään lelua apuna käyttäen.

Naisen toki pitää antaa itse syttyä rauhassa, jos ei ole aiemmin lauennut millään keinolla. Monet ovat liian hätäisiä, eli nainen kostuu ja kiihottuu jonkin verran alapäästään, mutta orgasmiin tarvitaan myös yläpään kiihottuminen täysillä mukaan, muuten jää saamatta. Tuohon hätäisyyteen sortuvat naiset yleensä itsekin.

Vierailija
60/98 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ruveta etsimään niitä tulilappuja Kelasta.

Itse eroaisin välittömästi mutta toivo että miehesi on lammas ja jää viereesi määkimään.

Todella törkeä olet ollut js tuota et pysty millään paikkaamaan, tulee olemaan aina miehesi mielessä jos vielä harrastatte seksiä.

Onnittelut siitä👍