Jäin kiinni orgasmin feikkaamisesta, miten korjata tilanne?
Riitelin mieheni kanssa juovuksissa ja menin sanomaan, etten ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia. Olin pyhästi vannonut itselleni, etten koskaan kerro totuutta, mutta nyt se tuli tehtyä, enkä tiedä mitä nyt... Mies on vihainen. Orkun olen feikannut ihan siksi, että laukean hyvin hitaasti ja halusin miehen tuntevan olonsa halutuksi ja hyväksi rakastajaksi ilman, että joutuisi näkemään vaivaa. Tietysti osin motiivini olivat itsekkäätkin, koska tiedän, että suurin osa miehistä ei halua naista, joka ei saa helposti ja minut on aiemmin jätetty, koska en pystynyt laukeamaan. Mutta miten tämän voi nyt korjata? Takana seitsemän vuoden suhde ja kaksi lasta, joten ero on viimeinen vaihtoehto.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on normiseksi, jota joku ylempänä
kirjoitti? sitäkö naimista, jolla miehet saa.
Naiset eivät esim itsetyydytykdessä "nai" vaan saavat sillä klitoriksella.
Ja edelleen missä ovat ne näiden miesten naiset, jotka kaikki saavat naimalla? Kun tutkimusten mukaan se on se prosenttiluku 6, jossa nainen saa sillä pelkällä panolla.
Hohhoijaa taasko tämä vääntö alkaa, jossa miehet tietävät naisia itseään paremmin.
Kyllä minä naisena tyydytän itseäni nimenomaan dildolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä lainaukset ei näytä toimivan ollenkaan, tämä siis vastaus viestiin jossa kysyttiin miksi ei voi pyytää puolta tuntia, en tosin ole se jolta siinä sitä kysyttiin, mutta toinen joka ei koskaan saa normiseksissä:
Jos pyydän että partneri keskittyy pidemmän aikaa minuun jotta saisin, se itsessään tekee saamisesta moninkerroin vaikeampaa, koska silloin tilanteeseen latautuu oletus että minun pitää saada. Oikeastaan se on lähes varma tapa epäonnistua. Ja jos toinen sitten käyttää puoli tuntia asiaan josta ei itse saa mitään iloa, minusta tuntuu kuin jäisin jotain velkaa hänelle, ja se on ikävää. Lisäksi kun tietää miten on taas tuottanut pettymyksen toiselle pahentaa vielä tunnetta epäonnistumisesta.
Jos saisin 100% varmuudella sen puolen tunnin jälkeen niin varmasti pyytäisin, mutta kuinka moni niin voi lopulta luvata? Missä vaiheessa mies masentuu ja luovuttaa, kun on epä
Mutta mies saa yhdynnässä, ja se on mukavaa molemmille. Ei sitä voi mitenkään verrata siihen että hän joutuu jynssäämään minua joka ikinen kerta käsin tai vastaavalla, jotain josta hän ei saa minkäänlaista fyysistä mielihyvää itselleen. Eikä se yhdyntä edes kestä puolta tuntia, joten hän jäisi siinäkin vähemmälle.
Olisin kuin oppimisongelmainen koulussa, jonka hitauteen muut joutuvat sopeutumaan ja joka saa aina kaiken tuen ja huomion muiden jäädessä ilman. Aluksi se voi tuntua ihan ok ratkaisulta, mutta pidemmällä aikavälillä johtaa väistämättä tunteeseen epätasa-arvosta. Varsinkin jos se hitain ei edes opi mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, ettää jos ei saa yhdynnässä, olkoot ilman.
Miehen pitää saada kakkosta, suuta, kättä vierasta, flesua jne, "kun niin haluaa".
Sulla on ilmeisen vaikea sulattaa sitä, että toiset naiset haluaa saada yhdynnässä, kun aina pitää kääntää kaikki nurinperin ja haukkua miehiä..
Ja en suinkaan hauku kaikkia miehiä, enkä "aina" kuten kirjoitit. Usein kehun, ja aina kun on aihetta.
Älä jauha paskaa.
Voitko kertoa sitten meille kaikille, miksi miehet määrittävät naisille sen tavan saada tai ei saada, se orgasmi. Ja miksi se nimenomaan MIEHEN mielestä pitää saada yhdynnässä, tai nainen on huono! Kukahan tässä on pas
Sinähän se täällä määrittelet, että pitäisi klittaa hieromalla saada. Ja miehen olisi se homma hoidettava.
Mä tosiaakin monesti määritän sen, kuinka tuotan orkun puolisolleni. Meillä se tosin onnistuu useammalla, kuin yhdellä tavalla. Nainen joka saa panemalla orkun, on numero yksi. Kitise sinä mitä haluat.
Luulevatko naiset etteivät miehet tiedä koska feikkaavat? Olen aina miehenä ajatellut että nainen vain haluaa miellyttää sillä miestä. Kun vaimoni saa, sen huomaa ja erottaa kyllä feikatun kosteuden määrästä, joskus jopa skruittailee. Feikatun tietää kyllä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää saada kakkosta, suuta, kättä vierasta, flesua jne, "kun niin haluaa".
Sulla on ilmeisen vaikea sulattaa sitä, että toiset naiset haluaa saada yhdynnässä, kun aina pitää kääntää kaikki nurinperin ja haukkua miehiä..
Ja en suinkaan hauku kaikkia miehiä, enkä "aina" kuten kirjoitit. Usein kehun, ja aina kun on aihetta.
Älä jauha paskaa.
Voitko kertoa sitten meille kaikille, miksi miehet määrittävät naisille sen tavan saada tai ei saada, se orgasmi. Ja miksi se nimenomaan MIEHEN mielestä pitää saada yhdyn
Siis minä en määritä yhtään mitään, vain sinä sen teet, etkö huomaa. Naiset saavat saada miten pystyvät, ja sinä idiootti ET sitä määritä.
Toivottavasti et koskaan uutta naista saakkaan, niin ikävä on asenteesi. Ja voipi olla että se sun nainen feikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko naiset etteivät miehet tiedä koska feikkaavat? Olen aina miehenä ajatellut että nainen vain haluaa miellyttää sillä miestä. Kun vaimoni saa, sen huomaa ja erottaa kyllä feikatun kosteuden määrästä, joskus jopa skruittailee. Feikatun tietää kyllä aina.
Nää feikkaukset menee läpi vaan noviiseille tai tampioille. Ei muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa.
Voitko kertoa sitten meille kaikille, miksi miehet määrittävät naisille sen tavan saada tai ei saada, se orgasmi. Ja miks
Mä en tartte mitään uutta naista. Nykyisen kanssa pantu jo 25 vuotta. Mitähän luulet, vaikuttaako jokakertaiset orkut yhtään siihen, että ollaan pysytty yhdessä. Eipä ole ollut tarvetta näytellä orkkuja.
Täydelliset idiootit ei tajua, milloin nainen näyttelee orkkunsa.
"
Nykyisen kanssa pantu jo 25 vuotta. Mitähän luulet, vaikuttaako jokakertaiset orkut yhtään siihen, että ollaan pysytty yhdessä. Eipä ole ollut tarvetta näytellä orkkuja. "
Siis olette olleet yhdessä siksi 25 vuotta, että näyttää siltä että vaimosi on saanut orgasminsa...ilmeisesti yhdynnässä. Ja jos ei se vaimosi olisi saanut, olisit hänet jättänyt..
Loistavaa.
Me ollaan oltu paljon kauemmin, mutta meillä ei ole laitettu ehtoja sille miten se orgasmi pitää saada. Saatu on molemmin puolin, ja vaimo montakertaa aina.
Vähän kandes miettiä mitä laukoo.
Mikset vaiks lasten saannin jälkeen lopettanut esittämistä? Oisit sanonut, et tuntuma eri, nyt opetellaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kosteuden määrä ei kyllä tarkoita mitään orgasmia. Voihan sitä olla vaikka nilkkoihin valunut, kun HALUAISI, mutta ei se ole sama kuin saada se o. Ja oikeasti pillun supistelu,
sen tuntee sormessa ja näkee ulospäinkin. Silloin on aito. Ja myös puna poskilla ja ihan kaulassakin. Toki muutakin voi olla, ja todella se squirtti on yksi juttu sitten se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä lainaukset ei näytä toimivan ollenkaan, tämä siis vastaus viestiin jossa kysyttiin miksi ei voi pyytää puolta tuntia, en tosin ole se jolta siinä sitä kysyttiin, mutta toinen joka ei koskaan saa normiseksissä:
Jos pyydän että partneri keskittyy pidemmän aikaa minuun jotta saisin, se itsessään tekee saamisesta moninkerroin vaikeampaa, koska silloin tilanteeseen latautuu oletus että minun pitää saada. Oikeastaan se on lähes varma tapa epäonnistua. Ja jos toinen sitten käyttää puoli tuntia asiaan josta ei itse saa mitään iloa, minusta tuntuu kuin jäisin jotain velkaa hänelle, ja se on ikävää. Lisäksi kun tietää miten on taas tuottanut pettymyksen toiselle pahentaa vielä tunnetta epäonnistumisesta.
Jos saisin 100% varmuudella sen puolen tunnin jälkeen niin varmasti pyytäisin, mutta kuinka moni niin voi lopulta luvata? Miss
Siis tottakai sitä voi verrata! Hyvänen aika sentään. Orgasmi orgasmista. Jos toista nuollaan/"hinkataa" se puoli tuntia ja siitä tulee se orgasmi ja sitten toinen saa yhdynnässä, joka tuntuu molemmista mukavalta niin silloinhan se nimenomaan on tasapuolista, molemmat saavat orgasmin. Nykyinen tilanteesi on kaukana tasapuolisuudesta, koska et itse ikinä saa. Miksi vähättelet omaa orgasmiasi etkä pidä omaa seksuaalisuuttasi toteuttamisen arvoisena? Rittääkö teillä yhdyntä muuten niin pitkään että sinun olisi edes mahdollista saada orgasmi? Mieskin voi viivästyttää laukeamistaan ja näin edesauttaa saamistasi.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miten voit tyytyä tuollaiseen seksielämään. Saan itsekin hitaasti orgasmin, mutta en ikimaailmassa suostuisi seksiin, jossa vain mies saisi. En kertakaikkiaan. Seksi jäisi aivan vajaaksi ilman orgasmia. Ja minkälainen mies ei haluaisi tehdä naiselleen orgasmia? Ei se todellakaan ole mikään iso työ esim nuolla tai sormettaa puolisen tuntia, jotta toinenkin saa tarpeensa tyydytettyä. Puhut niin alentavaan sävyyn omasta seksuaalisuudestasi. Miksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin 100% varmuudella sen puolen tunnin jälkeen niin varmasti pyytäisin, mutta kuinka moni niin voi lopulta luvata? Miss
Seksielämäsi kuulostaa prostituutiolta. Vain mies laukeaa ja sinä saat seksistä maksuksi turvallisuuden tunteen parisuhteessa. Miehesi voisi hyvinkin haluta tyydyttää sinut, mutta koska itse pidät omaa seksuaalisuuttasi rasitteena, niin silloin tottkai sitä jää ilman.
Turhaa näille teko-orkkumirkuille on mitään yrittää kertoa. Antaa niiden elää omassa maailmassaan feikkiorkkujensa kanssa. Mahtaapa olla ihanaa seksiä. Kerta kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
"
Nykyisen kanssa pantu jo 25 vuotta. Mitähän luulet, vaikuttaako jokakertaiset orkut yhtään siihen, että ollaan pysytty yhdessä. Eipä ole ollut tarvetta näytellä orkkuja. "
Siis olette olleet yhdessä siksi 25 vuotta, että näyttää siltä että vaimosi on saanut orgasminsa...ilmeisesti yhdynnässä. Ja jos ei se vaimosi olisi saanut, olisit hänet jättänyt..
Loistavaa.
Me ollaan oltu paljon kauemmin, mutta meillä ei ole laitettu ehtoja sille miten se orgasmi pitää saada. Saatu on molemmin puolin, ja vaimo montakertaa aina.
Vähän kandes miettiä mitä laukoo.
Valitsin naisen joka saa orkkunsa silleen ihan naimallakin. Hyvä bonus muutenkin hyvälle paketille.
Missä mä väitin, että meillä on asetettu ehtoja sille, miten orkut saadaan. Ilmeisesti kärsit jonkinmoisesta luetunymmärtämisen ongelmista.
Sanoit, että se on syy siihen miksi olette olleet 25 vee yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosteuden määrä ei kyllä tarkoita mitään orgasmia. Voihan sitä olla vaikka nilkkoihin valunut, kun HALUAISI, mutta ei se ole sama kuin saada se o. Ja oikeasti pillun supistelu,
sen tuntee sormessa ja näkee ulospäinkin. Silloin on aito. Ja myös puna poskilla ja ihan kaulassakin. Toki muutakin voi olla, ja todella se squirtti on yksi juttu sitten se.
Mä en feikkaa orgasmia. Mutta squirttaan tosi harvoin enkä sillonkaan saa orgasmia samalla. Tuo mainitsemasi punoitus on mulla tosi vahva orgasmin jälkeen etenkin kaulassa ja rinnassa, siitä ei voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että se on syy siihen miksi olette olleet 25 vee yhdessä.
Kyllä, ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en feikkaa orgasmia. Mutta squirttaan tosi harvoin enkä sillonkaan saa orgasmia samalla. Tuo mainitsemasi punoitus on mulla tosi vahva orgasmin jälkeen etenkin kaul
Jep, punaisia poskia ja sykkivää pillua ei voi näytellä edes feikkimestari 2023!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en feikkaa orgasmia. Mutta squirttaan tosi harvoin enkä sillonkaan saa orgasmia samalla. Tuo mainitsemasi punoitu
Mä olen sitten ilmeisesti tietämättäni feikannut kaikki orgasmit myös itselleni kun en ole koskaan huomannut mitään punoitusta.
Mitä on normiseksi, jota joku ylempänä
kirjoitti? sitäkö naimista, jolla miehet saa.
Naiset eivät esim itsetyydytykdessä "nai" vaan saavat sillä klitoriksella.
Ja edelleen missä ovat ne näiden miesten naiset, jotka kaikki saavat naimalla? Kun tutkimusten mukaan se on se prosenttiluku 6, jossa nainen saa sillä pelkällä panolla.
Hohhoijaa taasko tämä vääntö alkaa, jossa miehet tietävät naisia itseään paremmin.